logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

DB Schenker ponownie najsilniejszym brandem w branży TSL

  PR 07.11.2019, przeczytano 958 razy
ilustracjastrzałka

Magazyn Press i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów opublikowały ranking medialności brandów. DB Schenker już po raz drugi z rzędu został uznany za najbardziej medialną markę w branży. W XII edycji badania Top Marka firma zajęła pierwsze miejsce w kategorii transport i logistyka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/db-schenker-ponownie-najsilniejszym-brandem-w-branzy-tsl,384620,artykul.html

Ranking Top Marka jest największym badaniem na polskim rynku, które mierzy siłę medialną marek. Siła ta jest wypadkową kilku zmiennych: impaktu, czyli potencjału dotarcia do odbiorców, indeksu sentymentu – oceny komunikatów pod względem wydźwięku pozytywnego, neutralnego lub negatywnego, a także liczby publikacji.

Strategia DB Schenker dotycząca obecności w mediach zakłada komunikowanie działań firmy w ramach zrównoważonego rozwoju. Zakres materiałów obejmował między innymi tematy związane z ochroną środowiska, np. ofertą kolejową i intermodalną, nowymi technologiami jak druk 3D, inwestycjami w modernizację sieci logistycznej – w nowe, ekologiczne terminale lokalizowane poza miastami czy kontenery BDF w siec operatora. Odzwierciedlenie w mediach znalazły też materiały na temat wolontariatu pracowniczego i działań społecznych firmy. Sporą część stanowiły komentarze ekspertów DB Schenker dotyczące ważnych wydarzeń na rynku i sytuacji w branży TSL.

– Ranking TOP Marka jest dla nas dobrym punktem odniesienia dla oceny skuteczności naszej komunikacji z otoczeniem. Cieszy nas, że utrzymaliśmy pierwsze miejsce w branży i ponownie uzyskaliśmy tytuł TOP Marka, a siła marki DB Schenker istotnie wzrosła w porównaniu z rokiem ubiegłym – mówi Monika Pachniak-Radzińska, Dyrektor ds. Komunikacji w DB Schenker.

Top Marka jest wspólnym przedsięwzięciem pomysłodawcy projektu – magazynu „Press” oraz autora metodologii – PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Wyniki badania są efektem analizy materiałów z prasy, portali internetowych oraz social media, które zostały opublikowane w okresie od 1 lipca 2018 roku do 30 czerwca 2019 roku. W XII edycji Top Marka przeanalizowano łącznie 73 miliony informacji i uwzględniono blisko 500 marek z 50 branż.

Źródło: DB Schenker

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ibis z globalną kampanią wizerunkową Go Get It
Ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie segmentu ekonomicznego rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i...
Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią...
Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson
Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii...
Zasąsiadujmy się: kampania Ogilvy dla Milka
Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania „Zasąsiadujmy się” ruszyła 02.09 br. i rozpoczęła się działaniami digitalowymi i TVC, a jej sercem jest niestandardowa, masowa aktywacja...
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada
Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764