logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

DB Schenker ponownie najsilniejszym brandem w branży TSL

  PR 07.11.2019, przeczytano 175 razy
ilustracjastrzałka

Magazyn Press i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów opublikowały ranking medialności brandów. DB Schenker już po raz drugi z rzędu został uznany za najbardziej medialną markę w branży. W XII edycji badania Top Marka firma zajęła pierwsze miejsce w kategorii transport i logistyka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/db-schenker-ponownie-najsilniejszym-brandem-w-branzy-tsl,384620,artykul.html

Ranking Top Marka jest największym badaniem na polskim rynku, które mierzy siłę medialną marek. Siła ta jest wypadkową kilku zmiennych: impaktu, czyli potencjału dotarcia do odbiorców, indeksu sentymentu – oceny komunikatów pod względem wydźwięku pozytywnego, neutralnego lub negatywnego, a także liczby publikacji.

Strategia DB Schenker dotycząca obecności w mediach zakłada komunikowanie działań firmy w ramach zrównoważonego rozwoju. Zakres materiałów obejmował między innymi tematy związane z ochroną środowiska, np. ofertą kolejową i intermodalną, nowymi technologiami jak druk 3D, inwestycjami w modernizację sieci logistycznej – w nowe, ekologiczne terminale lokalizowane poza miastami czy kontenery BDF w siec operatora. Odzwierciedlenie w mediach znalazły też materiały na temat wolontariatu pracowniczego i działań społecznych firmy. Sporą część stanowiły komentarze ekspertów DB Schenker dotyczące ważnych wydarzeń na rynku i sytuacji w branży TSL.

– Ranking TOP Marka jest dla nas dobrym punktem odniesienia dla oceny skuteczności naszej komunikacji z otoczeniem. Cieszy nas, że utrzymaliśmy pierwsze miejsce w branży i ponownie uzyskaliśmy tytuł TOP Marka, a siła marki DB Schenker istotnie wzrosła w porównaniu z rokiem ubiegłym – mówi Monika Pachniak-Radzińska, Dyrektor ds. Komunikacji w DB Schenker.

Top Marka jest wspólnym przedsięwzięciem pomysłodawcy projektu – magazynu „Press” oraz autora metodologii – PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Wyniki badania są efektem analizy materiałów z prasy, portali internetowych oraz social media, które zostały opublikowane w okresie od 1 lipca 2018 roku do 30 czerwca 2019 roku. W XII edycji Top Marka przeanalizowano łącznie 73 miliony informacji i uwzględniono blisko 500 marek z 50 branż.

Źródło: DB Schenker

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

MORE – Miejskie Okna Reklamowe od Jetline
MORE to więcej niż cyfrowa reklama zewnętrzna, to nowoczesne spojrzenie na witryny pawilonów, punktów usługowych czy gastronomicznych. Sieć ekranów stworzonych przez MyLED dla JetLINE jest odpowiedzią na potrzeby współczesnych klientów oraz marketerów.
Samsung QPR: profesjonalne ekrany QLED 8K
Samsung Electronics Polska wprowadza do sprzedaży monitory profesjonalne 8K z serii QPR. Najnowsze urządzenia z rodziny wyświetlaczy profesjonalnych, oferują najwyższą jakość wyświetlanego obrazu, szczególnie ważną dla klientów biznesowych. Ekran wyposażony jest w matrycę o rozdzielczość 33 mln pikseli, a funkcja upscalingu AI znacząco poprawia jakość obrazu.
Decathlon i Hand Made znów w jednej drużynie
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na koncept kreatywny oraz realizację kampanii promocyjnej dla marki własnej Decathlon – IMVISO (futsal).
Lekcje aktorstwa w kampanii świątecznej SOS Wiosek Dziecięcych
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rozpoczyna nową kampanię, której celem jest zapewnienie rodzinnych świąt opuszczonym i osieroconym dzieciom oraz rodzinom znajdującym się w kryzysowej sytuacji. W tym roku do wsparcia akcji Stowarzyszenie zaprosiło Tomasza Kota oraz innych znanych aktorów filmowych i teatralnych.
„Don’t just take, give.” - najnowsza kampania marki Instax dla Fujifilm
Wystartowała kampania marki instax, której jedną z odsłon jest konkurs konsumencki, w ramach którego każdy może zostać instaxfluencerem. W wyniku wygranego przetargu, za adaptację globalnej kampanii odpowiada agencja Bluecloud Interactive.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764