logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

DB Schenker ponownie najsilniejszym brandem w branży TSL

  PR 07.11.2019, przeczytano 844 razy
ilustracjastrzałka

Magazyn Press i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów opublikowały ranking medialności brandów. DB Schenker już po raz drugi z rzędu został uznany za najbardziej medialną markę w branży. W XII edycji badania Top Marka firma zajęła pierwsze miejsce w kategorii transport i logistyka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/db-schenker-ponownie-najsilniejszym-brandem-w-branzy-tsl,384620,artykul.html

Ranking Top Marka jest największym badaniem na polskim rynku, które mierzy siłę medialną marek. Siła ta jest wypadkową kilku zmiennych: impaktu, czyli potencjału dotarcia do odbiorców, indeksu sentymentu – oceny komunikatów pod względem wydźwięku pozytywnego, neutralnego lub negatywnego, a także liczby publikacji.

Strategia DB Schenker dotycząca obecności w mediach zakłada komunikowanie działań firmy w ramach zrównoważonego rozwoju. Zakres materiałów obejmował między innymi tematy związane z ochroną środowiska, np. ofertą kolejową i intermodalną, nowymi technologiami jak druk 3D, inwestycjami w modernizację sieci logistycznej – w nowe, ekologiczne terminale lokalizowane poza miastami czy kontenery BDF w siec operatora. Odzwierciedlenie w mediach znalazły też materiały na temat wolontariatu pracowniczego i działań społecznych firmy. Sporą część stanowiły komentarze ekspertów DB Schenker dotyczące ważnych wydarzeń na rynku i sytuacji w branży TSL.

– Ranking TOP Marka jest dla nas dobrym punktem odniesienia dla oceny skuteczności naszej komunikacji z otoczeniem. Cieszy nas, że utrzymaliśmy pierwsze miejsce w branży i ponownie uzyskaliśmy tytuł TOP Marka, a siła marki DB Schenker istotnie wzrosła w porównaniu z rokiem ubiegłym – mówi Monika Pachniak-Radzińska, Dyrektor ds. Komunikacji w DB Schenker.

Top Marka jest wspólnym przedsięwzięciem pomysłodawcy projektu – magazynu „Press” oraz autora metodologii – PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Wyniki badania są efektem analizy materiałów z prasy, portali internetowych oraz social media, które zostały opublikowane w okresie od 1 lipca 2018 roku do 30 czerwca 2019 roku. W XII edycji Top Marka przeanalizowano łącznie 73 miliony informacji i uwzględniono blisko 500 marek z 50 branż.

Źródło: DB Schenker

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie rynku upominków reklamowych PIAP – zmiany, trendy, narzędzia marketingowe
Polska Izba Artykułów Promocyjnych PIAP zaprasza przedstawicieli branży marketingowej do wzięcia udziału w dwóch badaniach, które rzucą światło na branżę artykułów promocyjnych jako skutecznego narzędzia marketingowego oraz omówią jej perspektywy w obliczu zmian w gospodarce – edycja 2023.
Roland DG Versastudio BN2: nowe plotery dla małych firm
Roland DG, producent wielkoformatowych ploterów atramentowych i drukująco-tnących, ogłosił wprowadzenie do swojej oferty atramentowych ploterów drukująco-tnących VersaSTUDIO BN2-20 i BN2-20A. Wraz z tą premierą firma Roland DG zamierza zdemokratyzować profesjonalną produkcję grafiki, zapewniając biurom domowym i małym firmom dostęp do najnowocześniejszej technologii druku, na...
Marka Krispol podjęła współpracę z Aluprof w kampanii pod hasłem Cichy luksus
Mniej znaczy więcej – taką zasadą kierował się Ludwig Mies van der Rohe, prekursor minimalizmu w architekturze. Definicja luksusu zmienia się tak, jak ewoluuje świat wokół nas. Kiedyś luksus był synonimem przepychu i zamożności. Dziś wyróżnikiem dobrego gustu w architekturze jest zrównoważone budownictwo, najwyższa jakość zastosowanych materiałów oraz indywidualnie...
Barceló Warsaw Powiśle pokazuje wnętrza z historycznymi artefaktami
Hotel Barceló Warsaw Powiśle zaprezentował się w pełnej odsłonie. 151 pokoi, jeden z najpiękniejszych widoków na wschodnią panoramę Warszawy prosto z zewnętrznego basenu na dachu, a przede wszystkim – unikalne wnętrza, w których poszczególne elementy nawiązują do kompleksu Elektrowni Powiśle, którego hotel jest częścią. Oświetlenie...
Ogromny świetlny kalejdoskop na rynku Manufaktury – Light Move Festiwal
Tradycyjnie Manufaktura włącza się w trasę Light Move Festiwalu. Tym razem, na Rynku Włókniarek Łódzkich stanie monumentalna instalacja świetlno-muzyczna, która rozświetli zabytkowe, ceglane budynki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764