logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dbanie o bezpieczeństwo z produktami Ultima Displays Polska

  PR 27.05.2020, przeczytano 338 razy

Niespokojne czasy sprawiły, że wiele firm stara się dostosować ofertę do aktualnych potrzeb rynku. Ultima Displays Polska nie pozostaje w tyle. Firma znalazła nowe zastosowania swoich standardowych produktów, które pozwalają zapewnić bezpieczeństwo w przestrzeni publicznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dbanie-o-bezpieczenstwo-z-produktami-ultima-displays-polska,387183,artykul.html

W ofercie znalazło się wiele systemów z przeźroczystymi materiałami, które chronią, zapewniają dobrą widoczność i są przenośne. Dodatkowo katalog produktów poszerzono o maseczki i kombinezony ochronne. Firma pokazuje także jak stworzyć punkty do dezynfekcji za pomocą standardowych systemów.

Ultima Displays Polska pokazuje nam się jako elastyczny partner, który dostosowuje się do sytuacji. Nie tylko podrzuca pomysły, ale jest otwarta na kreowanie indywidualnych projektów. Dzięki zespołowi projektantów oraz produkcji na miejscu, firma jest w stanie dostosować się do potrzeb klienta.

Warto śledzić Ultima Displays Polska w mediach społecznościowych, gdzie zamieszczane są nowości i inspiracje.

Źródło: Ultima Displays Polska


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: UltimaDisplays



UltimaDisplays o sobie:

Na rynku polskim Ultima Displays działa od roku 2011. W Europie znana jest od 1999 roku.
Od samego początku firma współpracuje tylko z profesjonalistami z branży, dostarczając im rozwiązania dla końcowych klientów.
W ofercie znaleźć można stoiska targowe, ścianki wystawiennicze, flagi, outdoor, standy, roll upy i wiele innych. Dostępne są nie tylko gotowe systemy, ale także produkowane na zamówienie konstrukcje. Dzięki temu, że wszystko od obsługi klienta, przez projektowanie po produkcję i druk znajduje się pod jednym dachem, Ultima Displays zapewnia szybki czas realizacji.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W 2022 roku Tchibo obchodzi jubileusz 30. lat obecności w Polsce. Z tej okazji prowadzi kampanię „Tchibo. Od 30 lat zaskakujemy tym, co dobre!”. Jej elementem są wideo podcasty, dostępne od 3 października, wyprodukowane przez Grupę RMF w ramach oferty RMF Digital.
Agencja technologiczna Euvic 360 e-com (Euvic Performance) nawiązała współpracę z marką LILOU (LILOU Sp. z o.o.).
Streetcom launchuje nowe smaki Big-Active
Wyspecjalizowana we wprowadzaniu nowych produktów na rynek agencja Streetcom odpowiada za kampanie influencer marketingową dla nowej linii herbat marki Big-Active, której właścicielem jest Herbapol Lublin S.A.. Głównym celem realizowanych działań jest zbudowanie świadomości oferty marki Big-Active w nowych segmentach produktowych.
Nowa kampania OBI od Saatchi & Saatchi
Agencje Saatchi & Saatchi i Zenith przygotowały dla OBI kolejną kampanię w ramach platformy: Zrobisz to z OBI. Tym razem akcja promocyjna OBI o nazwie Jesień Niskich Cen pozwala klientom na wybór setek produktów w obniżonych cenach, które pomogą w remontach kuchni, łazienki i salonu.
HP przedstawia HP Laserjet Tank MFP 2600s
Firma HP wprowadza na polski rynek drukarkę HP LaserJet Tank MFP 2600s, stworzoną specjalnie dla przedsiębiorców i właścicieli małych firm. Biorąc pod uwagę znaczny wzrost liczby MŚP w ostatnich latach, najnowsze, innowacyjne rozwiązania HP w LaserJet MFP 2600s jeszcze lepiej wspierają współczesnych właścicieli przedsiębiorstw.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764