logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

DDB&tribal z nowymi szefami działu Client Service i Strategii

  PR 18.09.2015, przeczytano 1476 razy

DDB&tribal ogłosiło zmiany na kluczowych stanowiskach agencji. Dotychczasowa szefowa działu strategii Aleksandra Jurkiewicz od października przejmie zarządzanie działem Client Service. Zmiana ta związana jest z odejściem z agencji Zuzanny Warownej-Toruńskiej. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ddbandtribal-z-nowymi-szefami-dzialu-client-service-i-strategii,25992,artykul.html

Do obowiązków Aleksandry Jurkieiwcz należeć będzie między innymi wprowadzenie w procesie pracy agencji zmian w oparciu o metodyki zwinne takie jak Scrum czy  Lean Startup, stosowane przez najlepsze startupy z Silicon Valley. Z kolei Joanna Karwowska-Koza, która przez ostatni rok pełniła obowiązki Acting Strategy Directora, otrzyma awans na stanowisko Strategy Director. Rolą obu nowych szefowych będzie wzmocnienie pozycji DDB&tribal jako jednego z liderów rynku, optymalnie łączącego kompetencje z zakresu budowania marki i tworzenia zintegrowanych kampanii obejmujących ATL, BTL oraz stale rozwijający się świat nowych mediów.

Aleksandra Jurkiewicz z  DDB&tribal związana jest od 2009 roku i od tego roku zarządzała Działem Strategii DDB&tribal.  Wcześniej pełniła obowiązki Dyrektor Strategii w agencji Publicis. Obecnie kończy Canadian Executive MBA na SGH. Skończyła psychologię na UW i marketing w Chartered Institute of Marketing. Wykładała strategię reklamy na studiach podyplomowych Psychologia reklamy na UW oraz efektywność reklamy w Szkole Strategii Marki w SKM SAR. Członkini komitetu Media Trendy 2011 i 2012, jurorka Effie Awards 2012 i 2014. Zafascynowana digitalem, zarządzaniem zmianą i jogą.  "Ola jest nie tylko znakomitym strategiem, ale też bardzo mądrym i skutecznym managerem. Praca zespołowa to jej modus operandi. DDB od początku było strategiczną agencją, ale dopiero za rządów Oli zostało, 3 razy z rzędu, Agencją Roku na konkursie EFFIE. Ola zbudowała doskonały zespół strategii oraz skutecznie współinicjowała rewolucję digitalową naszej firmy." - mówi Szymon Gutkowski Managing Director DDB&tribal.

Joanna Karwowska-Koza, absolwentka wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. W branży reklamowej od 10 lat, swoje pierwsze kroki stawiała w Grey'u, potem w agencji Publicis. Od 5 lat związana z DDB&tribal. Odpowiedzialna za tworzenie strategii marki między innymi dla: PKO Banku Polskiego i wprowadzenie rewolucyjnej kampanii z Szymonem Majewskim, PZU  i rozwijanie platformy kreatywnej z Marcinem Dorocińskim czy Johnson&Johnson. Współtworzone przez Joannę Karwowską-Kozę strategie zostały nagrodzone kilkoma Effie. Prywatnie mama trójki dzieci. "Bardzo się cieszę, że tak ważny dla DDB&tribal dział, przejmuje znakomity strateg a jednocześnie pełen pasji i wrażliwości manager" - komentuje Szymon Gutkowski Managing Director DDB&tribal.

Źródło: DDB&tribal

www.ddbtribal.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764