logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

DDOB ruszyło z akcją #Możnainaczej

  PR 14.05.2018, przeczytano 482 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała nowa akcja platformy dla influencerów DDOB.com pod nazwą #Możnainaczej. Jest to cykl wywiadów publikowanych na kanałach komunikacyjnych DDOB.com. Gośćmi odcinków będą zarówno znani youtuberzy, influencerzy, jak i dyrektorzy marketingu, szefowie digitalu największych polskich i międzynarodowych brandów posiadający bogate doświadczenie we współpracy z influencerami. Prowadzącym jest Wojciech Herra. Stworzenie nowego programu wynikało m.in. z potrzeby pokazania, jak „można inaczej” współpracować z influncerami i osiągnąć sukces.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ddob-ruszylo-z-akcja-moznainaczej,36478,artykul.html

Ideą działań jest zaprezentowanie jak powinien wyglądać skuteczny i świadomy influencer marketing z udziałem odpowiednio dobranych twórców.

- Coraz częściej w social mediach spotykamy się ze zjawiskiem tzw. hejtu czy też mowy nienawiści. Użytkownicy w Internecie czują się często anonimowi i przekraczają granice dopuszczalnej krytyki i wolności słowa – mówi Marta Ślendak COO, DDOB.com. Zależy nam, aby wspierać influencer marketing 2.0, czyli taki, który promuje jedynie wartościowy content. Pamiętajmy, że popularność to nie sława. W akcji podkreślamy, że zasięg i popularność to nie wszystko.

Projekt #Możnainaczej ma swój fanpage i kanał na YouTubie, na którym będą publikowane odcinki. Podczas wywiadów będą poruszone m.in. kwestie dobrych praktyk, odpowiedzialności samych influencerów oraz agencji pośredniczącej, a także elementy, na które warto zwracać uwagę przy doborze osoby mającej reklamować daną markę.

- Chcemy podkreślać istotę odpowiedniego doboru influencerów. My nie współpracujemy z twórcami, którzy szukają sensacji i są kontrowersyjni. Wychodzimy z założenia, że mają oni ogromy wpływ na społeczeństwo, dlatego powinni kierować się etyką i pamiętać, że publikowane przez nich treści docierają do nieograniczonego kręgu odbiorców – dodaje Marta Ślendak COO, DDOB.com. - Mamy nadzieję, że akcja również zwiększy świadomość konsumentów treści, dzięki czemu nie będą ulegać wpływom niewartościowych informacji z Internetu – dodaje.

W do tej pory opublikowanych odcinkach gośćmi Wojciecha Herry byli Piotr Pietrzak do niedawna Dyrektor Marketingu Nike Poland oraz Jacek Gadzinowski, właściciel Gadzinowski.com. W kolejnych będziemy mogli zobaczyć m.in. Rafała Ponewczyńskiego – Marketing i Digital Director Grupa Axa, Olgę Gralińską - Digital Marketing Manager w Play.

Źródło: Daily Dose of Beauty

www.ddob.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W poszukiwaniu nowych źródeł przychodu firmy telekomunikacyjne wchodzą w obszary biznesowe zarezerwowane dotychczas dla firm internetowych. Największy w Kanadzie operator telefonii komórkowej oraz dostawca Internetu i telewizji  planuje monitorować każdą aktywność swoich klientów, związaną ze świadczonymi usługami, a w ten sposób zarabiać na...
Ranking cytowań w grudniu 2018
Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (234), za nią: Rzeczpospolita (131) oraz Super Express (127). Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Polska The Times (11), na drugim – Dziennik Zachodni (10), a na trzecim – Gazeta Krakowska (9). Wśród...
Zmiana H2 w History2
W środę, 6 lutego 2019 roku A+E Networks odświeży wizerunek kanału H2 w Polsce wprowadzając nową nazwę – HISTORY2 oraz nową identyfikację wizualną.
Materiał TVP z dnia śmierci Adamowicza jednostronny. RPO pisze do Kurskiego
- Następstwa braku pluralizmu w mediach publicznych są bardzo groźne z punktu widzenia swobody wypowiedzi, ponieważ bezpośrednio przekładają się na naruszenie praw odbiorców do uzyskiwania rzetelnej informacji na tematy istotne społecznie – napisał Adam Bodnar do prezesa TVP Jacka Kurskiego.
Reakcje na materiał „Wiadomości”. TVP grozi procesami
Po fali krytyki jaką wywołał kontrowersyjny materiał Wiadomości TVP wyemitowany po śmierci Pawła Adamowicza, Telewizja Polska wydała oświadczenie grożąc sądem każdemu, kto zasugeruje "jakąkolwiek" odpowiedzialność tej instytucji za zamach na prezydenta Gdańska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone