logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

DDOB ruszyło z akcją #Możnainaczej

  PR 14.05.2018, przeczytano 854 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała nowa akcja platformy dla influencerów DDOB.com pod nazwą #Możnainaczej. Jest to cykl wywiadów publikowanych na kanałach komunikacyjnych DDOB.com. Gośćmi odcinków będą zarówno znani youtuberzy, influencerzy, jak i dyrektorzy marketingu, szefowie digitalu największych polskich i międzynarodowych brandów posiadający bogate doświadczenie we współpracy z influencerami. Prowadzącym jest Wojciech Herra. Stworzenie nowego programu wynikało m.in. z potrzeby pokazania, jak „można inaczej” współpracować z influncerami i osiągnąć sukces.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ddob-ruszylo-z-akcja-moznainaczej,36478,artykul.html

Ideą działań jest zaprezentowanie jak powinien wyglądać skuteczny i świadomy influencer marketing z udziałem odpowiednio dobranych twórców.

- Coraz częściej w social mediach spotykamy się ze zjawiskiem tzw. hejtu czy też mowy nienawiści. Użytkownicy w Internecie czują się często anonimowi i przekraczają granice dopuszczalnej krytyki i wolności słowa – mówi Marta Ślendak COO, DDOB.com. Zależy nam, aby wspierać influencer marketing 2.0, czyli taki, który promuje jedynie wartościowy content. Pamiętajmy, że popularność to nie sława. W akcji podkreślamy, że zasięg i popularność to nie wszystko.

Projekt #Możnainaczej ma swój fanpage i kanał na YouTubie, na którym będą publikowane odcinki. Podczas wywiadów będą poruszone m.in. kwestie dobrych praktyk, odpowiedzialności samych influencerów oraz agencji pośredniczącej, a także elementy, na które warto zwracać uwagę przy doborze osoby mającej reklamować daną markę.

- Chcemy podkreślać istotę odpowiedniego doboru influencerów. My nie współpracujemy z twórcami, którzy szukają sensacji i są kontrowersyjni. Wychodzimy z założenia, że mają oni ogromy wpływ na społeczeństwo, dlatego powinni kierować się etyką i pamiętać, że publikowane przez nich treści docierają do nieograniczonego kręgu odbiorców – dodaje Marta Ślendak COO, DDOB.com. - Mamy nadzieję, że akcja również zwiększy świadomość konsumentów treści, dzięki czemu nie będą ulegać wpływom niewartościowych informacji z Internetu – dodaje.

W do tej pory opublikowanych odcinkach gośćmi Wojciecha Herry byli Piotr Pietrzak do niedawna Dyrektor Marketingu Nike Poland oraz Jacek Gadzinowski, właściciel Gadzinowski.com. W kolejnych będziemy mogli zobaczyć m.in. Rafała Ponewczyńskiego – Marketing i Digital Director Grupa Axa, Olgę Gralińską - Digital Marketing Manager w Play.

Źródło: Daily Dose of Beauty

www.ddob.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764