logo
WIADOMOŚCI

DDOB ruszyło z akcją #Możnainaczej

  PR 14.05.2018, przeczytano 427 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała nowa akcja platformy dla influencerów DDOB.com pod nazwą #Możnainaczej. Jest to cykl wywiadów publikowanych na kanałach komunikacyjnych DDOB.com. Gośćmi odcinków będą zarówno znani youtuberzy, influencerzy, jak i dyrektorzy marketingu, szefowie digitalu największych polskich i międzynarodowych brandów posiadający bogate doświadczenie we współpracy z influencerami. Prowadzącym jest Wojciech Herra. Stworzenie nowego programu wynikało m.in. z potrzeby pokazania, jak „można inaczej” współpracować z influncerami i osiągnąć sukces.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ddob-ruszylo-z-akcja-moznainaczej,36478,artykul.html

Ideą działań jest zaprezentowanie jak powinien wyglądać skuteczny i świadomy influencer marketing z udziałem odpowiednio dobranych twórców.

- Coraz częściej w social mediach spotykamy się ze zjawiskiem tzw. hejtu czy też mowy nienawiści. Użytkownicy w Internecie czują się często anonimowi i przekraczają granice dopuszczalnej krytyki i wolności słowa – mówi Marta Ślendak COO, DDOB.com. Zależy nam, aby wspierać influencer marketing 2.0, czyli taki, który promuje jedynie wartościowy content. Pamiętajmy, że popularność to nie sława. W akcji podkreślamy, że zasięg i popularność to nie wszystko.

Projekt #Możnainaczej ma swój fanpage i kanał na YouTubie, na którym będą publikowane odcinki. Podczas wywiadów będą poruszone m.in. kwestie dobrych praktyk, odpowiedzialności samych influencerów oraz agencji pośredniczącej, a także elementy, na które warto zwracać uwagę przy doborze osoby mającej reklamować daną markę.

- Chcemy podkreślać istotę odpowiedniego doboru influencerów. My nie współpracujemy z twórcami, którzy szukają sensacji i są kontrowersyjni. Wychodzimy z założenia, że mają oni ogromy wpływ na społeczeństwo, dlatego powinni kierować się etyką i pamiętać, że publikowane przez nich treści docierają do nieograniczonego kręgu odbiorców – dodaje Marta Ślendak COO, DDOB.com. - Mamy nadzieję, że akcja również zwiększy świadomość konsumentów treści, dzięki czemu nie będą ulegać wpływom niewartościowych informacji z Internetu – dodaje.

W do tej pory opublikowanych odcinkach gośćmi Wojciecha Herry byli Piotr Pietrzak do niedawna Dyrektor Marketingu Nike Poland oraz Jacek Gadzinowski, właściciel Gadzinowski.com. W kolejnych będziemy mogli zobaczyć m.in. Rafała Ponewczyńskiego – Marketing i Digital Director Grupa Axa, Olgę Gralińską - Digital Marketing Manager w Play.

Źródło: Daily Dose of Beauty

www.ddob.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Badanie: Polacy kochają smartfony
Prawie połowa Polaków (48 proc.) według badań Kantar TNS korzysta ze smartfonów ponad 2 godziny dziennie. Chcemy mieć takie urządzenia zawsze pod ręką. Aż 95 proc. właścicieli smartfonów nie rozstaje się z nim, wychodząc z domu. Czy jesteśmy społeczeństwem uzależnionym od telefonu komórkowego?
T1 powiększa zespół i przedstawia nową ofertę produktową
T1, dział reklamy cyfrowej Turner International, powiększa zespół i wprowadza nowy pakiet produktów dostępnych na całym świecie. Fiona McKinnon awansowała na stanowisko General Managera. Wspierać ją będzie Krane Jeffery, Senior Commercial Director, odpowiedzialny za działania sprzedażowe i współpracę z markami.
Nowe kanały telewizyjne w ofercie Netii
W Telewizji Osobistej Netii dostępne są aż cztery nowe kanały, w tym Polsat Rodzina, który właśnie rozpoczął nadawanie. Ponadto do oferty weszły: Polsat Games, TV Okazje, wPolsce.pl. Łącznie w ofercie Netii jest 214 kanałów, w tym 119 w HD.
Spółki Knowledgehub na Web Summit 2018
Web Summit to największe i najważniejsze wydarzenie technologiczne na świecie. Uczestnikami imprezy są zarówno przedstawiciele gigantów, m.in. Microsoft czy Amazon, jak i właściciele startupów oraz małych firm, które stawiają pierwsze kroki na rynku. Z każdym rokiem Web Summit skupia licznych wystawców i ekspertów z różnych...
Wyniki badania Gemius/PBI za wrzesień 2018
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone