logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

DDS Poland powiększa zespół i rozbudowuje swoją ofertę

  PR 27.06.2017, przeczytano 516 razy
Anna Kamińska

Do ponad 20-osobowego zespołu trójmiejskiej agencji marketingowej DDS Poland dołączyło trzech kolejnych specjalistów. Anna Kamińska oraz Maciej Pokrywczyński swoim doświadczeniem wesprą dział kreacji. Z kolei Ala Woźniak zajmie się budowaniem i realizacją działań związanych z rozwojem nowej oferty agencji skupionej wokół działu komunikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dds-poland-powieksza-zespol-i-rozbudowuje-swoja-oferte,32940,artykul.html

Dynamiczny rozwój działającej ponad 11 lat na rynku agencji marketingowej DDS Poland przynosi kolejne zmiany mające związek z rozbudową struktury firmy oraz jej oferty. W ciągu ostatnich miesięcy do agencji dołączyło kilku specjalistów. Wśród nich znalazła się Anna Kamińska, graficzka specjalizująca się m.in. w ilustracjach, która wspiera działania kilkuosobowego zespołu kreatywnych w zakresie koncepcji i tworzenia identyfikacji wizualnych, animacji i designu stron internetowych. Swe struktury powiększył również dział informatyczny. Realizacjami związanymi z wdrażaniem architektury stron i Responsive Web Designu zajmuje kolejny nowy specjalista z zakresu inżynierii systemów operacyjnych i aplikacji internetowych, Maciej Pokrywczyński.

W maju, w związku z działaniami zmierzającymi do stworzenia w pełni zintegrowanej oferty marketingowej, agencja rozbudowała również dział komunikacji uzupełniając go o ofertę PR i Social Mediów. Pieczę nad nowymi realizacjami objęła Ala Woźniak, Head of PR w DDS Poland, od ponad 9 lat związana z PR-em.

– Choć zakres naszych usług, wiedza i dostęp do najnowszej technologii pozwala nam na realizację działań, w ramach których klient może liczyć na szeroki dobór narzędzi i na spójność przekazu, zawsze staramy się podkreślać, że za naszymi rozwiązaniami stoją ludzie. To zespół specjalistów i ich kompetencje są wartością naszej firmy, dlatego cieszy nas coraz liczniejsze grono ekspertów tworzących zespół DDS Poland – mówi Leszek Golonka, Członek Zarządu DDS Poland.

DDS Poland to jedna z największych agencji na Pomorzu prowadząca działania z zakresu marketingu zintegrowanego – od koncepcji kreatywnej, identyfikacji wizualnej, przez animację, wideo, SEM i SEO, po strategię marki. Firma sukcesywnie powiększa zespół budując nowe kompetencje.

Źródło: DDS Poland

www.ddspoland.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764