logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

De Care wybiera agencję Peppermint do obsługi marki Casa de Mexico

  PR 11.06.2019, przeczytano 249 razy

Agencja Peppermint powered by Quad nawiązała współpracę z firmą De Care, producentem i dystrybutorem żywności. Agencja zadba o wsparcie digitalowe marki Casa de Mexico.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/de-care-wybiera-agencje-peppermint-do-obslugi-marki-casa-de-mexico,382850,artykul.html

Zespół Peppermint będzie odpowiadał za wsparcie obecności meksykańskich przekąsek w kanałach digital. Przygotuje pomysł kreatywny planowanej kampanii, a także będzie odpowiadał za koordynowanie współpracy z wybranymi influencerami w ramach kampanii social media.

Współpraca została nawiązana na podstawie przetargu, w którym udział wzięły cztery agencje.

De Care jest dystrybutorem produktów spożywczych z różnych zakątków świata i od blisko 30 lat prowadzi dystrybucję produktów etnicznych na rynku polskim. Sprowadzane przez nią produkty dostępne są w sieciach takich jak Auchan, Carrefour, Leclerc, Tesco, Biedronka oraz Cash & Carry: Makro, Selgros, a także w wybranych  delikatesach i sieciach spożywczych (m.in. Delikatesy Centrum, FreshMarket, Stokrotka, Żabka).

Źródło: Peppermint

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Apptension buduje własny Dział Kreatywny
Apptension – software house, współpracujący z inwestorami, startupami i agencjami –  od początku września uruchomił w swoich strukturach Dział Kreatywny. Na jego czele stanął Michał Gutkowski, związany z firmą od 2014 roku. Do głównych zadań zespołu należy eksplorowanie nowych technologii, takich jak AR czy VR w kontekście wyzwań, przed...
Oki na targach Festiwaldruku.pl 2019
Najmniejsza na rynku kolorowa drukarka A3 z serii C800, najnowsza pięciotonerowa cyfrowa drukarka etykiet LED OKI Pro1050 (CMYK + biały), pokaz druku na kopertach z wykorzystaniem innowacyjnej technologii białego tonera z OKI Pro9542, druk termotransferowy  z OKI Pro8432WT i ekosolwentowy ploter M-64s z serii ColorPainter – to tylko niektóre propozycje z bogatej oferty OKI, którą...
Nowa kampania reklamowa „Bez nonsensów” w T‑mobile skierowana do firm
T‑Mobile rozpoczyna kampanię reklamową promującą ofertę MagentaBIZNES oraz smartfon Samsung Galaxy S10e w supercenie.
Zintegrowana kampania Captain Jack Pirate Orange
Niespełna rok od rynkowego debiutu Captain Jack stał się drugim najlepiej sprzedającym się piwem w kategorii piw o smaku alkoholi mocnych. Teraz, do standardowego wariantu dołącza nowy, o smaku rumu i pomarańczy.
Mural inspirowany fotografiami Krzysztofa Millera na siedzibie „Gazety Wyborczej”
W poniedziałek, 9 września br. odbyło się oficjalne odsłonięcie muralu nawiązującego do twórczości fotoreportera „Gazety Wyborczej” Krzysztofa Millera. Malowidło ścienne autorstwa Bruna Althamera, powstałe na jednej z bocznych ścian budynku Agory w Warszawie, przedstawia wybrane postacie ze zdjęć Millera dokumentujących wydarzenia historyczne i konflikty...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764