logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

De Care wybiera agencję Peppermint do obsługi marki Casa de Mexico

  PR 11.06.2019, przeczytano 215 razy

Agencja Peppermint powered by Quad nawiązała współpracę z firmą De Care, producentem i dystrybutorem żywności. Agencja zadba o wsparcie digitalowe marki Casa de Mexico.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/de-care-wybiera-agencje-peppermint-do-obslugi-marki-casa-de-mexico,382850,artykul.html

Zespół Peppermint będzie odpowiadał za wsparcie obecności meksykańskich przekąsek w kanałach digital. Przygotuje pomysł kreatywny planowanej kampanii, a także będzie odpowiadał za koordynowanie współpracy z wybranymi influencerami w ramach kampanii social media.

Współpraca została nawiązana na podstawie przetargu, w którym udział wzięły cztery agencje.

De Care jest dystrybutorem produktów spożywczych z różnych zakątków świata i od blisko 30 lat prowadzi dystrybucję produktów etnicznych na rynku polskim. Sprowadzane przez nią produkty dostępne są w sieciach takich jak Auchan, Carrefour, Leclerc, Tesco, Biedronka oraz Cash & Carry: Makro, Selgros, a także w wybranych  delikatesach i sieciach spożywczych (m.in. Delikatesy Centrum, FreshMarket, Stokrotka, Żabka).

Źródło: Peppermint

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

B-life Botanicals z niecodzienną kampanią outdoorową
W czerwcu ruszyła kampania outdoorowa nowych warzonych napojów B-Life Botanicals. Na nośnikach reklamowych można zobaczyć niecodzienne elementy 3D – puszki i liście. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
„Żubr zaprasza na Podlasie” w nowej kampanii marki
Tym razem nie strażnik Puszczy i opiekun jej mieszkańców, ale gospodarz i przewodnik – w taką rolę wciela się Żubr w najnowszym spocie „Żubr zaprasza na Podlasie”. Marka prezentuje walory swojego macierzystego regionu, chcąc odwdzięczyć mu się w ten sposób i zachęcić do przyjazdu turystów.
Mrożone Danonki w letniej kampanii
Marka Danonki rusza z nową kampanią, która łączy promowanie mrożenia Danonków jako sposobu na letni przysmak dla dzieci z edukacyjnym tematem przewodnim - poznawaniem zwierząt zmieniających barwy. Oczywiście w towarzystwie Danonka, sympatycznego bohatera marki oraz z zapasem Danonków – teraz z nowymi patyczkami zmieniającymi kolor.
PR-owcy dla NGO - Społeczna Pomoc Komunikacyjna pod patronatem PSPR
Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem Społeczną Pomoc Komunikacyjną – akcję skierowaną do organizacji społecznych i profesjonalistów komunikacji. W ramach burz mózgów organizowanych przez SPK specjalistki i specjaliści PR pomagają NGO-som w pokonywaniu komunikacyjnych wyzwań. Inicjatorem akcji jest Fundacja Głośniej.
Oknoplast rusza z kampanią reklamową okna Prismatic
OKNOPLAST rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna PRISMATIC. Stworzone na potrzeby akcji reklamowej spoty widzowie mogą zobaczyć już od 17 czerwca. Zapowiadają one wprowadzenie produktu, który w ofercie firmy pojawi się już niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764