logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Debata PSPR „PR dla nauki – nauka dla PR”

  PR 11.02.2021, przeczytano 530 razy
ilustracja

Jak teraz uczy się public relations na wyższych uczelniach? I dlaczego nie jest to model idealny? Czego oczekują od absolwentów pracodawcy, a czego - uczelnie od studentów? Jak sprawić, by studia PR-owe były atrakcyjne, by trafiali na nie zaangażowani, otwarci i ciekawi ludzie?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/debata-pspr-_pr-dla-nauki-%E2%80%93-nauka-dla-pr_,390181,artykul.html

Na te i inne pytania postaramy się odpowiedzieć podczas dyskusji, organizowanej w ramach tygodnia sektorowego “PR dla nauki – nauka dla PR” Polskiego Stowarzyszenia Public Relations już 11 lutego o 14:00 na stronie live.polskipr.pl.

Naszymi gośćmi będą przedstawiciele trzech środowisk. Środowiska akademickiego – ci, którzy układają programy studiów, rekrutują, uczą studentów, badają public relations i przekazują swoją wiedzę młodszym pokoleniom. Ale także pracodawcy, którzy zderzają się z efektami kształcenia - z tym, co student przynosi z akademii. I wreszcie – studenci, którzy próbują się odnaleźć w tych dwóch, często wciąż mocno odrębnych, światach.

W debacie wezmą udział: Magdalena Biedrzycka-Doliwa (Deloitte), Emilia Hahn (agencja PR Hub), Wojciech Jabczyński (Orange), Karina Stasiuk-Krajewska (Uniwersytet SWPS we Wrocławiu), Agnieszka Marzęda (UW), Dariusz Tworzydło (UW, SAPR), Łukasz Dziedzic (agencja PRC Holding) oraz studenci Aleksandra Rastawicka i Krzysztof Nadratowski z Koła Naukowego Strefa PR oraz Ewa Grabek oraz Szymon Dziewięcki z Koła Naukowego Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim.

Spotkanie transmitowane będzie online na stronie live.polskipr.pl oraz na FB Polskiego Stowarzyszenia Public Relations 11 lutego o godzinie 14:00.

Źródło: Polskie Stowarzyszenie Public Relations

www.polskipr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764