logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dębica łączy pokolenia w nowej kampanii wizerunkowej

  PR 16.10.2019, przeczytano 1100 razy
ilustracja

Firma Oponiarska Dębica S.A., wiodący producent opon do samochodów osobowych na polskim rynku, rusza z nową ogólnopolską kampanią wizerunkową pod hasłem „Panuje na polskich drogach”. Celem działań jest odświeżenie wizerunku marki oraz dotarcie do szerszego grona klientów, w tym młodych kierowców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/debica-laczy-pokolenia-w-nowej-kampanii-wizerunkowej,384369,artykul.html

Dębica, która w tym roku obchodzi swoje 80-lecie istnienia, łączy pokolenia i w myśl tej idei startuje z nową kampanią reklamową pod hasłem „Panuje na polskich drogach”. Akcja, obejmująca nośniki tradycyjne oraz działania w mediach społecznościowych, skierowana jest do szerokiego grona odbiorców ze szczególnym uwzględnieniem młodych klientów, którzy szukają wysokiej jakości opon sprawdzających się w każdych warunkach pogodowych.

- Przez 80 lat Dębica stała się rozpoznawalną i cenioną marką, dzięki doskonałej jakości naszych produktów i zaufaniu milionów kierowców w całej Polsce i Europie. Samochodami na tych oponach od lat jeżdżą całe pokolenia Polaków. – mówi Marcin Nowomiejski, Consumer Marketing Manager EEN w Goodyear Dunlop Tires Polska. - Wraz z rozwojem naszej gamy produktów, zdecydowaliśmy się stworzyć nową kampanię skierowaną do szerszego grona klientów, w tym młodszego pokolenia. Nasze opony świetnie sprawdzają się na każdej drodze, mają długie przebiegi, dlatego chcemy zachęcić do ich zakupu również młodych klientów, którzy poszukują produktów wysokiej jakości za rozsądną cenę. Od lat z sukcesami konkurujemy z najlepszymi markami zagranicznymi i również w tym segmencie czujemy się bardzo mocni. – dodaje.

Pierwszy etap kampanii, która właśnie wystartowała, obejmie komunikację w mediach społecznościowych. W kolejnym dołączy ogólnopolska akcja outdoorowa prezentująca kluczowe zalety opon Dębica – sprawdzone osiągi, nowoczesne technologie oraz ponad 80-letnie doświadczenie marki.

Bohaterem głównym kampanii będzie opona Dębica Frigo HP2.

Źródło: Dębica S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitor graficzny Eizo Coloredge CS2400S
EIZO wprowadza do sprzedaży 24.1” monitor graficzny nowej generacji ze złączem USB-C
Doubleverify likwiduje pierwszy wielkoskalowy schemat oszustw dotyczących emitowania reklam na platformach audio
DoubleVerify, wiodąca platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych, ogłosiła właśnie odkrycie „BeatSting”, pierwszego wielkoskalowego schematu oszustw związanego z emisją reklam w zasobach reklamowych audio. Od czasu, gdy laboratorium DV Fraud Lab po raz pierwszy zidentyfikowało tę rodzinę oszustw w 2019 roku, szacuje się, że reklamodawcom ukradziono w...
Agencja Red8 wybrana przez firmę Velvet CARE do opracowania nowej platformy komunikacji dla swojej marki Velvet - lidera w kategorii markowych produktów higieny papierowej na polskim rynku.
Durex wchodzi w świat gamingu i oferuje sekspozytywne poradnictwo na Discordzie
Marka poszerza swoje działania edukacyjne związane z promowaniem bezpieczniejszego i bardziej odpowiedzialnego seksu, sięgając po kolejne kanały komunikacji z młodymi odbiorcami. Tym razem chce dotrzeć do społeczności gamingowej, która jest obecna na cieszącej się rosnącą popularnością platformie Discord.
Oreo prezentuje limitowaną edycję ciastek przygotowaną we współpracy z Xboxem
Oreo i Xbox przedstawiają limitowaną wersję ciastek z emblematami tego giganta branży gamingowej i zapraszają do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764