logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Debiut Acer na Tiktoku

  PR 16.12.2020, przeczytano 541 razy
ilustracjastrzałka

Acer rozpoczął promocję swojego nowego energy drinka PredatorShot i używa do tego konkursu organizowanego… na TikToku! Aktywacja z filmami stworzonymi przez użytkowników wygenerowała ponad milion wyświetleń. Producent już teraz zapowiada drugą edycję zabawy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/debiut-acer-na-tiktoku,389584,artykul.html

PredatorShot to napój stworzony przez Acer, który swoją polską premierę miał 21 października, podczas streamu prowadzonego przez influencerów - Ziemniaka i Tivolta. Transmisję obejrzało ponad 70 tys. osób, a informacje zamieszczone w social mediach youtuberów o pojawieniu się energy drinka dotarły do 300 tys. osób.

O nowym napoju energetycznym zaczęło się robić głośno w Czarny Piątek. Poza promocją w Media Expert, podczas której do zamówień dodano 65 tys. puszek, 27 listopada wystartował również konkurs na TikToku organizowany przez producenta napoju. Zadaniem uczestników było nagranie filmiku prezentującego puszkę PredatorShot w kreatywny sposób i oznaczenie go odpowiednimi hasztagami. To właśnie nieskomplikowane zasady akcji zachęciły Użytkowników TikToka do zabawy z nową marką napoju energetycznego.

Ponad milion wyświetleń konkursu Acer na TikToku

W challenge mocno zaangażowali się nie tylko uczestnicy konkursu, ale także obserwujące ich osoby. W ciągu dwóch tygodni w aktywacji wzięło udział 290 osób, co wygenerowało ponad 1,3 miliona wyświetleń dla hasztagu #PredatorShot, prawie 143 tysiące serduszek od ich obserwatorów, 2126 komentarzy pod filmikami i 638 udostępnień. Materiały opublikowane w ramach konkursu można znaleźć pod hasztagami #PredatorShot i #MediaExpert na TikToku.

- PredatorShot to dla nas zupełnie nowy produkt. Wybierając TikTok  jako kanał aktywacji, działaliśmy według określonej strategii mediowej z nastawieniem na test. Nie oczekiwaliśmy cudów. Początek kampanii na TikToku, po wcześniej przeprowadzonym konkursie na Instagramie, nie rokował zadowalającymi rezultatami. Przyrost TikToków stanowiących realizacje zadania konkursowego nastąpił w drugim tygodniu aktywacji. Było to bardzo pozytywne zaskoczenie z dwóch powodów - rosnącej liczby odsłon oraz kreatywności każdego nowego zgłoszenia. Czegoś takiego jeszcze nie przerabialiśmy w naszych gamingowych kampaniach. TikTok daje kosmiczne możliwości wyrażenia siebie – zarówno użytkownikom, jak i markom. Dla nas to cenne doświadczenie, które pomaga nam lepiej zrozumieć grupę docelową i promować nasze rozwiązania gamingowe - mówi Jeremi Rybak, Country Marketing Manager w Acer Polska.

Przeprowadzone na TikToku działania mają swoje odzwierciedlenie nie tylko w zasięgach i wyświetleniach na portalu, ale także w sprzedaży. Produkt dostępny jest w Media Expert i sklepie internetowym Frisco.pl, a z regałów zdążyło już zniknąć kilkanaście tysięcy puszek. Kanał sprzedaży wkrótce będzie rozszerzony o kolejnych partnerów.

Acer nie zwalnia tempa. Szykuje kolejną zabawę na TikToku

To jeszcze nie koniec challenge na TikToku Predatora! Producent napojów nie zwalnia tempa i szykuje kolejny konkurs na platformie. Tym razem PredatorShot zaprosi uczestników do wejścia w interakcję z wybranymi influencerami i nagrania z nimi duetu. W zaplanowanym na początek stycznia konkursie pula nagród ma być niemalże 2 razy większa niż w przypadku jego poprzedniej tury.

Źródło: Acer Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kierunek Kreatywny z kampanią dla OTOZ Animals
2 grudnia ruszyła kampania „Strzel kasą na zwierzaki” zbierająca fundusze na wsparcie Sylwestrowego Patrolu Animalsów Stowarzyszenia OTOZ. 
Generali wkracza w świat Fortnite
Generali wchodzi do świata gier wykorzystując platformę Fortnite. Ubezpieczyciel stworzył specjalną mapę Generali Only Up!. Celem tych działań jest zwrócenie uwagi na to, jak istotne dla lepszego komfortu życia jest dbanie o siebie poprzez aktywność fizyczną oraz zdrowe odżywianie. Za przygotowanie mapy odpowiada agencja metaverse Game Changer (Group One).
Bogactwo kolorów i prezentów w świątecznej kampanii Motorola
Wystartowała świąteczna kampania marki Motorola „Bogactwo kolorów i prezentów” skierowana do konsumentów poszukujących nowego smartfona. Kampania będzie realizowana przez cały grudzień, a działania obejmą m.in. kanały online, POS i telewizję.
AdFusion: rynek programmatic dojrzał i potrzebuje innowacji
Jak wynika z najnowszego raportu AdFusion „Programmatic nowych możliwości”, budżety na reklamę programatyczną będą rosły, ale na rynku dominuje umiarkowany optymizm. By wystrzelić, programmatic potrzebuje AI – podkreśla Tomasz Kąkol, COO agencji AdFusion, dodając, że niedoinwestowanie w technologię pozostaje największym wyzwaniem branży.
24/7Communication dla marek Seat i Cupra
Marki SEAT i CUPRA poinformowały o podjęciu współpracy z agencją 24/7Communication. Kooperacja rozpoczęła się w grudniu 2024 r. Agencja została wybrana w toku postępowania przetargowego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764