logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Debiut Acer na Tiktoku

  PR 16.12.2020, przeczytano 490 razy
ilustracjastrzałka

Acer rozpoczął promocję swojego nowego energy drinka PredatorShot i używa do tego konkursu organizowanego… na TikToku! Aktywacja z filmami stworzonymi przez użytkowników wygenerowała ponad milion wyświetleń. Producent już teraz zapowiada drugą edycję zabawy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/debiut-acer-na-tiktoku,389584,artykul.html

PredatorShot to napój stworzony przez Acer, który swoją polską premierę miał 21 października, podczas streamu prowadzonego przez influencerów - Ziemniaka i Tivolta. Transmisję obejrzało ponad 70 tys. osób, a informacje zamieszczone w social mediach youtuberów o pojawieniu się energy drinka dotarły do 300 tys. osób.

O nowym napoju energetycznym zaczęło się robić głośno w Czarny Piątek. Poza promocją w Media Expert, podczas której do zamówień dodano 65 tys. puszek, 27 listopada wystartował również konkurs na TikToku organizowany przez producenta napoju. Zadaniem uczestników było nagranie filmiku prezentującego puszkę PredatorShot w kreatywny sposób i oznaczenie go odpowiednimi hasztagami. To właśnie nieskomplikowane zasady akcji zachęciły Użytkowników TikToka do zabawy z nową marką napoju energetycznego.

Ponad milion wyświetleń konkursu Acer na TikToku

W challenge mocno zaangażowali się nie tylko uczestnicy konkursu, ale także obserwujące ich osoby. W ciągu dwóch tygodni w aktywacji wzięło udział 290 osób, co wygenerowało ponad 1,3 miliona wyświetleń dla hasztagu #PredatorShot, prawie 143 tysiące serduszek od ich obserwatorów, 2126 komentarzy pod filmikami i 638 udostępnień. Materiały opublikowane w ramach konkursu można znaleźć pod hasztagami #PredatorShot i #MediaExpert na TikToku.

- PredatorShot to dla nas zupełnie nowy produkt. Wybierając TikTok  jako kanał aktywacji, działaliśmy według określonej strategii mediowej z nastawieniem na test. Nie oczekiwaliśmy cudów. Początek kampanii na TikToku, po wcześniej przeprowadzonym konkursie na Instagramie, nie rokował zadowalającymi rezultatami. Przyrost TikToków stanowiących realizacje zadania konkursowego nastąpił w drugim tygodniu aktywacji. Było to bardzo pozytywne zaskoczenie z dwóch powodów - rosnącej liczby odsłon oraz kreatywności każdego nowego zgłoszenia. Czegoś takiego jeszcze nie przerabialiśmy w naszych gamingowych kampaniach. TikTok daje kosmiczne możliwości wyrażenia siebie – zarówno użytkownikom, jak i markom. Dla nas to cenne doświadczenie, które pomaga nam lepiej zrozumieć grupę docelową i promować nasze rozwiązania gamingowe - mówi Jeremi Rybak, Country Marketing Manager w Acer Polska.

Przeprowadzone na TikToku działania mają swoje odzwierciedlenie nie tylko w zasięgach i wyświetleniach na portalu, ale także w sprzedaży. Produkt dostępny jest w Media Expert i sklepie internetowym Frisco.pl, a z regałów zdążyło już zniknąć kilkanaście tysięcy puszek. Kanał sprzedaży wkrótce będzie rozszerzony o kolejnych partnerów.

Acer nie zwalnia tempa. Szykuje kolejną zabawę na TikToku

To jeszcze nie koniec challenge na TikToku Predatora! Producent napojów nie zwalnia tempa i szykuje kolejny konkurs na platformie. Tym razem PredatorShot zaprosi uczestników do wejścia w interakcję z wybranymi influencerami i nagrania z nimi duetu. W zaplanowanym na początek stycznia konkursie pula nagród ma być niemalże 2 razy większa niż w przypadku jego poprzedniej tury.

Źródło: Acer Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764