logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Debiut agencji Adcookie w raporcie agencji marketingu zintegrowanego

  PR 27.07.2016, przeczytano 1503 razy
ilustracjastrzałka

Agencja AdCookie zadebiutowała świetnym wynikiem w tegorocznym raporcie agencji marketingu zintegrowanego, za którego przygotowanie odpowiada Media&Marketing Polska we współpracy z Millward Brown. AdCookie jest najmłodszą agencją, która została uwzględniona w badaniu - działa dopiero od 1,5 roku. Tytuł agencji roku przypadł Albedo Marketing, natomiast wyróżniona została agencja Plej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/debiut-agencji-adcookie-w-raporcie-agencji-marketingu-zintegrowanego,29421,artykul.html

AdCookie zajęło pierwsze miejsce w pięciu kategoriach: „Zna daną kategorię produktową i jej sytuację rynkową”, „Stosuje nowe technologie w realizacji projektów”, „Rozumie nowe media”, „Rozumie ideą zintegrowanej komunikacji” oraz „Agencja sprawdza się w kampaniach ATL”. W większości pozostałych kategorii pozycjonowało się na drugim miejscu. W raporcie możemy przeczytać opinię Millward Brown: „świetne wyniki badań; wszystkie oceny wyraźnie powyżej średniej; znakomicie wypada ocena działań ATL i zastosowanie nowych technologii”. AdCookie było jedną z nielicznych agencji, ocenianą przez tak wielu klientów w badaniu.

Oceny klientów są dla nas szczególnie ważne, ponieważ najlepiej pokazują to, na ile udaje się nam skutecznie realizować obrane cele. Od początku naszej działalności chcieliśmy się pozycjonować jako agencja rzetelna, dbająca o swoich klientów, ale równocześnie bardzo innowacyjna i opierająca się w mądry sposób na najnowszych trendach technologicznych. Zajęcie pierwszego miejsca w kategorii potwierdzającej stosowanie nowych technologii w realizacji projektów oraz drugiego miejsca w kategorii rozumienia nowych mediów jest najlepszym dowodem na to, że działamy zgodnie z naszymi założeniami. W końcu nasz claim to „innovative marketing”. Podchodzimy do realizowanych kampanii w indywidualny sposób (nie prowadzimy kampanii masowo), miksujemy ciekawe narzędzia i najnowsze trendy, żeby stworzyć rozwiązania najlepiej spełniające oczekiwania klienta.. Cieszymy się, że podmioty z nami współpracujące to dostrzegają i doceniają. W ubiegłym roku nie straciliśmy żadnego Klienta, który nawiązał z nami współpracę!” – komentuje Mateusz Sobieraj CEO AdCookie.

Agencja AdCookie posiada doświadczanie w wielu projektach interaktywnych. Firma współpracuje m.in. z Marwittem, Xiaoyi, LC Corp, Lokum Deweloper, Teletorium, Gatta. W tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow doceniono kampanię VR dla Domar Development, za którą odpowiadało AdCookie. Agencja dostała główną nagrodę w kategorii  Digital marketing – innowacja internetowa .

Raport specjalny poświęcony Agencjom Marketingu Zintegrowanego został wydany przez MMP po raz siódmy. Przebadanych zostało 29 agencji.

Źródło: AdCookie

www.adcookie.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764