logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Debiut agencji SEM House

  PR 29.11.2023, przeczytano 476 razy
ilustracja

Globalna spółka MarTech, RTB House, dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe, ogłosiła powstanie agencji digitalowej SEM House, skupiającej się przede wszystkim na planowaniu i realizacji usług marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Rozwój narzędzi opartych o sztuczną inteligencję ułatwił proces tworzenia treści. To, czym wyróżnia się SEM House to umiejętność nie tylko stworzenia i dystrybucji contentu wysokiej jakości, ale również zbudowanie dla nich kompletnych strategii, także w ujęciu międzynarodowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/debiut-agencji-sem-house,402278,artykul.html

Ważne są: strategia, dane i intencje użytkowników

Agencja SEM House ma za zadanie skupić się na analizie, planowaniu strategicznym oraz realizacji strategii contentowych w przestrzeni Open Internet. W swoim portfolio ma takie usługi jak działania contentowe, konsultacje i audyty, linkbuilding oraz kampanie performance. Ponadto w ramach usług znajduje się analiza konkurencji i analiza techniczna.

– W SEM House dobrze wiemy, że walutą XXI wieku są dane, dlatego w naszych usługach wyróżniamy się podejściem data-driven. Dzięki takiemu podejściu jesteśmy w stanie planować i realizować niezwykle efektywne kampanie z wykorzystaniem machine learning. Na rynku wyróżnia nas stawianie na AI w połączeniu ze zdobytymi przez lata danymi. Ma to kluczowe znaczenie dla wszystkich aspektów szeroko pojętego marketingu, a w szczególności optymalizacji kosztów – mówi Damian Sałkowski, konsultant w SEM House.

Powstanie agencji jest podyktowane świadomością, jak kluczowe są wyszukiwarki internetowe w otoczeniu Open Internet. Pełnią one nie tylko funkcję informacyjną, lecz także odgrywają istotną rolę w strategiach marketingowych i komunikacyjnych firm. Dla Grupy RTB House, temat związany z treścią w Internecie stanowi kluczowy element jej strategii biznesowej. Zarówno tworzenie treści, jej skuteczna dystrybucja oraz zrozumienie intencji jej odbiorców mają ogromne znaczenie dla sukcesu w dzisiejszych czasach.

Wsparcie technologiczne od największych

Agencja SEM House jest niezależną spółką wspieraną przez kilku Partnerów z Grupy: RTB House – globalną firmę specjalizującą się w zaawansowanych kampaniach performance opartych o deep learning, WhitePress – platformę content marketingową umożliwiającą publikowanie artykułów wspierających SEO i PR na ponad 80 tysiącach portali, a także Senuto – technologicznego lidera wśród narzędzi SEO i NapoleonCat, rozwiązanie automatyzujące działania w kanałach social media.

– Powstanie SEM House było naturalnym krokiem RTB House w budowaniu kompleksowej oferty digital marketingowej. Obok wymienionych liderów, którzy z sukcesem wspierają marki z całej Europy, brakowało w naszej Grupie podmiotu, który będzie się skupiał na dostarczaniu klientom usług z szeroko pojętego obszaru marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Jednocześnie agencja, która została wydzielona ze struktur RTB House ma szansę zyskać ogromną przewagę na rynku, dzięki zapleczu technologicznemu i doświadczonym ekspertom, którzy w ramach tej Grupy działają – mówi Tomasz Biegun, CEO SEM House.

Usługi SEM House wspierane są wiedzą specjalistów z całej Europy. Należą do nich m.in.: Damian Sałkowski, CEO & Founder Senuto, który jest specjalistą SEO z wieloletnim doświadczeniem, Dominik Fajferek z WhitePress, Maciej Chmurkowski CEO & CTO, Tarantula, ekspert w dziedzinie automatyzacji z doświadczeniem w międzynarodowym SEO afiliacyjnym czy Bartłomiej Kaczmarczyk, analityk w sssem.ninja.

Badania i edukacja

Marka ma zamiar realizować również misję edukacyjną i wskazywać najlepsze rozwiązania dedykowane poszczególnym obszarom marketingu online oraz testować najnowsze technologie. Eksperci SEM House już dzielą się wiedzą i od 2016 roku przeszkolili ponad 600 osób w ramach szkoleń stacjonarnych i konsultacji indywidualnych, a ich webinary, zebrały dziesiątki tysięcy uczestników. Współtworzyli jedną z najlepiej ocenianych konferencji branżowych na świecie - SEO & Content CAMP, udzielają się na scenach konferencji branżowych m.in. SEMKrk, I love marketing, Kulturalnie o SEO, SEO Vibes i wielu innych.

Wiele koncepcji związanych z content marketingiem zostało również przetestowanych i udoskonalonych w AI Marketing Lab – dziale, w którym firma RTB House eksperymentuje z nowymi pomysłami dla branży marketingowej.

W AI Marketing Lab nieustannie poszukujemy innowacji, które mogą przedefiniować branżę marketingową. Temat tworzenia treści dostosowanej do odbiorcy oraz jej umiejętnej dystrybucji poprzez działania SEM towarzyszy nam właściwie od początku istnienia działu. Cieszę się, że wyniki naszych badań zostaną wykorzystane przez nową spółkę w Grupie. Wierzę, że agencja SEM House wchodzi na rynek gotowa, aby dostarczyć innowacyjne rozwiązania w tym obszarze. Jestem przekonany, że to krok milowy nie tylko dla naszej grupy kapitałowej, ale dla całego sektora marketingu treści – podsumowuje Grzegorz Kłapkowski, Head of AI Marketing Lab w RTB House.

Źródło: RTB House

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roland DG zaprezentuje nowe plotery na targach Fespa 2024
Firma Roland DG z przyjemnością powróci na targi FESPA Global Print Expo, które odbędą się w Amsterdamie w dniach  19-22 marca  2024 r., gdzie zaprezentuje zupełnie nową linię urządzeń wraz z najbardziej popularnymi i wszechstronnymi rozwiązaniami firmy.
Glenfiddich: opakowania inspirowane naturą i powrotem znaku Smoka
Z okazji tegorocznego Chińskiego Nowego Roku (zwanego też Księżycowym Nowym Rokiem) marka Glenfiddich stworzyła wyjątkową, prezentową edycję limitowaną. W jej skład wchodzi 21 letnia whisky typu single malt, Glenfiddich Gran Reserva Rum Cask 21YO, w nowym, świątecznym opakowaniu. Współpracując z artystą Raku Inoue, marka stworzyła design opakowania, które...
Vive XR Elite Business Edition - VR dla przedsiębiorstw
HTC VIVE, czołowy gracz w segmencie premium rzeczywistości wirtualnej (VR), ponownie podnosi poprzeczkę w dziedzinie technologii XR dla biznesu i konsumentów. Firma wprowadziła zestaw oprogramowania, który przyczynił się do stworzenia pierwszego działającego systemu VR w warunkach mikrograwitacji.
Agencja Ro dołącza do SAPR
Agencja Ro dołączyła do Stowarzyszenia Agencji Public Relations jako 39. agencja.
Kerris dla Mola: kampania „Będzie ups...”
Mola, marka należąca do Metsä Tissue, uruchomiła nową odsłonę platformy komunikacyjnej. Najnowsza kampania „Będzie UPS. Mola zrobi porządek!” wychodzi naprzeciw codziennym sytuacjom, podkreślając gotowość produktów Mola do przywracania porządku w każdej sytuacji. Za nową komunikację marketingową marki Mola odpowiada agencja KERRIS.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764