logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Debiut aplikacji mobilnej Insbay

  PR 15.10.2020, przeczytano 10384 razy
ilustracjastrzałka

Insbay jest aplikacją mobilną, w której będzie można przeglądać aranżacje wnętrz z programów telewizyjnych oraz znaleźć i kupić produkty, które pojawiają się w danym odcinku. Debiutuje w Polsce już 10 października wraz ze startem nowego sezonu programu "Zgłoś remont" na kanale HGTV Home & Garden.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/debiut-aplikacji-mobilnej-insbay,388807,artykul.html

Nowa aplikacja jest rozwiązaniem dla fanów programów wnętrzarskich, którzy poszukują inspiracji oraz ciekawych produktów używanych w produkcjach telewizyjnych. Dzięki niej, będzie można przyjrzeć się aranżacjom wnętrz z programu "Zgłoś remont" oraz kupić artykuły, które pojawiły się w 4. i 5. sezonie. Od 10 października, znajdą się tam również finałowe aranżacje i produkty z najnowszej serii. Premierowe odcinki będą emitowane co tydzień w sobotę o godz. 22:00 na kanale HGTV. Prowadzącym program jest znany architekt Krzysztof Miruć.

Dzięki aplikacji, konsument będzie miał łatwy dostęp do ponad 600 produktów z programu, które może od razu zakupić. Istnieje również możliwość stworzenia własnej wirtualnej przestrzeni, przeglądania produktów, dodawania do listy ulubionych oraz tworzenia inspiracji i kolaży. Aplikacja będzie dostępna w systemach iOS i Android, w Polsce.

- Kanał HGTV inspiruje widzów do pozytywnych zmian w swoim otoczeniu, pokazując najnowsze trendy oraz praktyczne rozwiązania. Zauważyliśmy, że Polacy z dużym zainteresowaniem śledzą historie efektownych metamorfoz w programach remontowych i często pytają o szczegóły dotyczące sprzętów, dodatków, a nawet proszą o informacje związane z dokładnymi kolorami użytych farb - mówi Monika Pieczyńska, Redaktor Naczelna kanału HGTV. - Wychodząc im naprzeciw, zaczęliśmy poszukiwać rozwiązania, które pozwoliłoby w łatwy i efektywny sposób przekierować zainteresowanych bezpośrednio do producentów oraz sklepów online. Dziś z satysfakcją możemy powiedzieć, że wchodząc we współpracę z Insbay, wprowadzamy na rynek innowacyjne narzędzie, które pozwoli znaleźć produkty wykorzystywane przez Krzysztofa Mirucia w programie „Zgłoś remont”. Mamy nadzieję, że to rozwiązanie przypadnie naszym widzom do gustu i dzięki Insbay będą mogli tworzyć nowoczesne, przytulne i piękne wnętrza swoich wymarzonych domów - dodaje.

Insbay tworzą Patrycja Bruź-Soniewicka, Mikołaj Krzemiński i Maciej Szurek. Bruź-Soniewicka wcześniej odpowiadała za rozwój oferty digital w Saatchi & Saatchi w Rosji, potem przez trzy lata zarządzała Saatchi & Saatchi w Polsce. Ostatnio współtworzyła też platformę marketingowo-technologiczną Brand New Galaxy. Krzemiński i Szurek są twórcami Clotify, polskiego startupu funkcjonującego na rynku koreańskim, który jest częścią prestiżowego programu akceleracyjnego 500startups.

- Insbay jest innowacją marketingową, która transformuje doświadczenie oglądania telewizji w doświadczenie zakupowe. Wiemy, że komunikacja w telewizji przekłada się na sprzedaż produktów. Ale wcześniej nie było narzędzi, aby ten impakt dokładnie zmierzyć. Insbay pozwala zmierzyć przełożenie obecności marki w TV na sprzedaż. Nasza innowacja jest oparta na ekosystemie, który budujemy wspólnie z HGTV, markami komunikowanymi w tym kanale oraz marketplace’ami, gdzie każda ze stron wygrywa. Na koniec dnia budujemy ciekawą wartość dodaną dla konsumenta i spodziewamy się dobrego przyjęcia – komentuje Patrycja Bruź-Soniewicka.

Autorem identyfikacji wizualnej Insbay jest Ewelina Gąska. Launch marki wspiera kampania w TV, stworzona przez Ewelinę Gąskę oraz studio Rosenbot, dom produkcyjny ED Commercials i studio Ucho. Za social media odpowiada Agencja Rememeber.

Aplikacja Insbay pozwala:

  • Przeglądać i kupować przedmioty z programu "Zgłoś Remont" w HGTV.
  • Dodawać produkty do ulubionych i kolekcjonować je w swojej przestrzeni.
  • Dodawać własne przedmioty, tworzyć kolaże i łączyć z nowymi produktami z programu.
  • Obserwować swój ulubiony program w HGTV.
  • Prezentować swoje ulubione aranżacje w portalach społecznościowych.
  • Szukać interesujących trendów lifestyle oraz informacji z ulubionych programów telewizyjnych.

ilustracjastrzałka

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ponad 170 pracowników Agencji i praktyk biznesowych Publicis Groupe Polska, jako pierwszych w kraju, ukończyło globalny program edukacyjny "TikTok Academy". To kolejny krok w zacieśnianiu partnerstwa biznesowego Grupy Publicis z jedną z najdynamiczniej rozwijających się platform społecznościowych na świecie.
Media przyszłości będą mocno spersonalizowane
Media przechodzą obecnie cyfrową rewolucję. Po przejściu na cyfrowy sposób nadawania głównym trendem jest przenoszenie treści do sieci. To właśnie internet staje się podstawowym narzędziem medialnym, chociaż te tradycyjne – telewizja czy radio – także stale się zmieniają. W przyszłości będą mocno zindywidualizowane, nadawcy będą mogli wyświetlać...
Bardzo mocno i dobitnie chcemy podkreślić, że systemy pocztowe WP są całkowicie bezpieczne, a informacje czy insynuacje jakoby miało dojść do włamania na konta WP są całkowicie nieprawdziwe.
Już dzisiaj rozpoczyna się wielka sportowa impreza, na którą kibice czekali od dawna – Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej, tylko z TVP. Najważniejsze spotkania swoim widzom zaprezentuje także sieć kin Helios.
Wyniki badania Mediapanel za maj 2021
Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu, realizowanego od października 2020 r. według nowej, ulepszonej metodologii: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz audytowanych aplikacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764