logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Debiut aplikacji mobilnej Insbay

  PR 15.10.2020, przeczytano 9450 razy
ilustracjastrzałka

Insbay jest aplikacją mobilną, w której będzie można przeglądać aranżacje wnętrz z programów telewizyjnych oraz znaleźć i kupić produkty, które pojawiają się w danym odcinku. Debiutuje w Polsce już 10 października wraz ze startem nowego sezonu programu "Zgłoś remont" na kanale HGTV Home & Garden.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/debiut-aplikacji-mobilnej-insbay,388807,artykul.html

Nowa aplikacja jest rozwiązaniem dla fanów programów wnętrzarskich, którzy poszukują inspiracji oraz ciekawych produktów używanych w produkcjach telewizyjnych. Dzięki niej, będzie można przyjrzeć się aranżacjom wnętrz z programu "Zgłoś remont" oraz kupić artykuły, które pojawiły się w 4. i 5. sezonie. Od 10 października, znajdą się tam również finałowe aranżacje i produkty z najnowszej serii. Premierowe odcinki będą emitowane co tydzień w sobotę o godz. 22:00 na kanale HGTV. Prowadzącym program jest znany architekt Krzysztof Miruć.

Dzięki aplikacji, konsument będzie miał łatwy dostęp do ponad 600 produktów z programu, które może od razu zakupić. Istnieje również możliwość stworzenia własnej wirtualnej przestrzeni, przeglądania produktów, dodawania do listy ulubionych oraz tworzenia inspiracji i kolaży. Aplikacja będzie dostępna w systemach iOS i Android, w Polsce.

- Kanał HGTV inspiruje widzów do pozytywnych zmian w swoim otoczeniu, pokazując najnowsze trendy oraz praktyczne rozwiązania. Zauważyliśmy, że Polacy z dużym zainteresowaniem śledzą historie efektownych metamorfoz w programach remontowych i często pytają o szczegóły dotyczące sprzętów, dodatków, a nawet proszą o informacje związane z dokładnymi kolorami użytych farb - mówi Monika Pieczyńska, Redaktor Naczelna kanału HGTV. - Wychodząc im naprzeciw, zaczęliśmy poszukiwać rozwiązania, które pozwoliłoby w łatwy i efektywny sposób przekierować zainteresowanych bezpośrednio do producentów oraz sklepów online. Dziś z satysfakcją możemy powiedzieć, że wchodząc we współpracę z Insbay, wprowadzamy na rynek innowacyjne narzędzie, które pozwoli znaleźć produkty wykorzystywane przez Krzysztofa Mirucia w programie „Zgłoś remont”. Mamy nadzieję, że to rozwiązanie przypadnie naszym widzom do gustu i dzięki Insbay będą mogli tworzyć nowoczesne, przytulne i piękne wnętrza swoich wymarzonych domów - dodaje.

Insbay tworzą Patrycja Bruź-Soniewicka, Mikołaj Krzemiński i Maciej Szurek. Bruź-Soniewicka wcześniej odpowiadała za rozwój oferty digital w Saatchi & Saatchi w Rosji, potem przez trzy lata zarządzała Saatchi & Saatchi w Polsce. Ostatnio współtworzyła też platformę marketingowo-technologiczną Brand New Galaxy. Krzemiński i Szurek są twórcami Clotify, polskiego startupu funkcjonującego na rynku koreańskim, który jest częścią prestiżowego programu akceleracyjnego 500startups.

- Insbay jest innowacją marketingową, która transformuje doświadczenie oglądania telewizji w doświadczenie zakupowe. Wiemy, że komunikacja w telewizji przekłada się na sprzedaż produktów. Ale wcześniej nie było narzędzi, aby ten impakt dokładnie zmierzyć. Insbay pozwala zmierzyć przełożenie obecności marki w TV na sprzedaż. Nasza innowacja jest oparta na ekosystemie, który budujemy wspólnie z HGTV, markami komunikowanymi w tym kanale oraz marketplace’ami, gdzie każda ze stron wygrywa. Na koniec dnia budujemy ciekawą wartość dodaną dla konsumenta i spodziewamy się dobrego przyjęcia – komentuje Patrycja Bruź-Soniewicka.

Autorem identyfikacji wizualnej Insbay jest Ewelina Gąska. Launch marki wspiera kampania w TV, stworzona przez Ewelinę Gąskę oraz studio Rosenbot, dom produkcyjny ED Commercials i studio Ucho. Za social media odpowiada Agencja Rememeber.

Aplikacja Insbay pozwala:

  • Przeglądać i kupować przedmioty z programu "Zgłoś Remont" w HGTV.
  • Dodawać produkty do ulubionych i kolekcjonować je w swojej przestrzeni.
  • Dodawać własne przedmioty, tworzyć kolaże i łączyć z nowymi produktami z programu.
  • Obserwować swój ulubiony program w HGTV.
  • Prezentować swoje ulubione aranżacje w portalach społecznościowych.
  • Szukać interesujących trendów lifestyle oraz informacji z ulubionych programów telewizyjnych.

ilustracjastrzałka

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Serwis Sport.pl na czas Mistrzostw Świata w Oberstdorfie przygotowuje specjalny program wideo „W punkt K” dla kibiców skoków narciarskich. W trzech odcinkach formatu, emitowanych od dziś do soboty, znajdą się analizy, komentarze, przegląd wpisów z mediów społecznościowych oraz rozmowy z ekspertami i sztabem szkoleniowym reprezentacji Polski.
Gazeta.pl po raz kolejny łączy siły z kolektywem reporterskim Outriders – tym razem w ramach projektu „Białoruskie domino 2021”. W związku ze współpracą na łamach portalu regularnie będą prezentowane reporterskie teksty, analizy i wywiady. Prowadzone działania mają na celu wsparcie białoruskiej drogi do wolności.
Czym są orbity ekscentryczne, geostacjonarne i polarne? Na czym polegają misje na Marsa i jak idą ludzkości wyprawy poza Ziemię? O tym wszystkim można usłyszeć w nowym cyklu podcastowym TOK FM "Usługi Kosmiczne dla Ludności". Audycje, prowadzone przez Piotra Jaśkowiaka, dostępne są na tokfm.pl i w aplikacji TOK FM - premiera kolejnych odcinków ma miejsce w...
Nazwa.pl w 2021 roku wyda ponad 12 milionów złotych na innowacje
Spółka nazwa.pl nie zwalnia tempa rozwoju i w 2021 roku planuje zainwestować dwa razy więcej w innowacje niż kiedykolwiek. Dodatkowy zespół inżynierów, którzy będą zajmowali się nowymi wdrożeniami został już zrekrutowany, a w planach jest między innymi wdrożenie chmury publicznej i prywatnej, Kubernetes, usług SaaS, Serverless, Content Delivery...
Już 3 marca 2021 r. rozpocznie się kolejny sezon programu „Studio Biznes”. W jego czwartej edycji do dotychczasowych prowadzących - Łukasza Kijka i Tomasza Korniejewa dołączy Dominik Wardzichowski, który będzie odpowiadał za tematykę sportową. Program powróci na strony Gazeta.pl w odmienionej formie i będzie nadawany na żywo z nowego studia portalu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764