logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Debiut aplikacji mobilnej Insbay

  PR 15.10.2020, przeczytano 13260 razy
ilustracjastrzałka

Insbay jest aplikacją mobilną, w której będzie można przeglądać aranżacje wnętrz z programów telewizyjnych oraz znaleźć i kupić produkty, które pojawiają się w danym odcinku. Debiutuje w Polsce już 10 października wraz ze startem nowego sezonu programu "Zgłoś remont" na kanale HGTV Home & Garden.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/debiut-aplikacji-mobilnej-insbay,388807,artykul.html

Nowa aplikacja jest rozwiązaniem dla fanów programów wnętrzarskich, którzy poszukują inspiracji oraz ciekawych produktów używanych w produkcjach telewizyjnych. Dzięki niej, będzie można przyjrzeć się aranżacjom wnętrz z programu "Zgłoś remont" oraz kupić artykuły, które pojawiły się w 4. i 5. sezonie. Od 10 października, znajdą się tam również finałowe aranżacje i produkty z najnowszej serii. Premierowe odcinki będą emitowane co tydzień w sobotę o godz. 22:00 na kanale HGTV. Prowadzącym program jest znany architekt Krzysztof Miruć.

Dzięki aplikacji, konsument będzie miał łatwy dostęp do ponad 600 produktów z programu, które może od razu zakupić. Istnieje również możliwość stworzenia własnej wirtualnej przestrzeni, przeglądania produktów, dodawania do listy ulubionych oraz tworzenia inspiracji i kolaży. Aplikacja będzie dostępna w systemach iOS i Android, w Polsce.

- Kanał HGTV inspiruje widzów do pozytywnych zmian w swoim otoczeniu, pokazując najnowsze trendy oraz praktyczne rozwiązania. Zauważyliśmy, że Polacy z dużym zainteresowaniem śledzą historie efektownych metamorfoz w programach remontowych i często pytają o szczegóły dotyczące sprzętów, dodatków, a nawet proszą o informacje związane z dokładnymi kolorami użytych farb - mówi Monika Pieczyńska, Redaktor Naczelna kanału HGTV. - Wychodząc im naprzeciw, zaczęliśmy poszukiwać rozwiązania, które pozwoliłoby w łatwy i efektywny sposób przekierować zainteresowanych bezpośrednio do producentów oraz sklepów online. Dziś z satysfakcją możemy powiedzieć, że wchodząc we współpracę z Insbay, wprowadzamy na rynek innowacyjne narzędzie, które pozwoli znaleźć produkty wykorzystywane przez Krzysztofa Mirucia w programie „Zgłoś remont”. Mamy nadzieję, że to rozwiązanie przypadnie naszym widzom do gustu i dzięki Insbay będą mogli tworzyć nowoczesne, przytulne i piękne wnętrza swoich wymarzonych domów - dodaje.

Insbay tworzą Patrycja Bruź-Soniewicka, Mikołaj Krzemiński i Maciej Szurek. Bruź-Soniewicka wcześniej odpowiadała za rozwój oferty digital w Saatchi & Saatchi w Rosji, potem przez trzy lata zarządzała Saatchi & Saatchi w Polsce. Ostatnio współtworzyła też platformę marketingowo-technologiczną Brand New Galaxy. Krzemiński i Szurek są twórcami Clotify, polskiego startupu funkcjonującego na rynku koreańskim, który jest częścią prestiżowego programu akceleracyjnego 500startups.

- Insbay jest innowacją marketingową, która transformuje doświadczenie oglądania telewizji w doświadczenie zakupowe. Wiemy, że komunikacja w telewizji przekłada się na sprzedaż produktów. Ale wcześniej nie było narzędzi, aby ten impakt dokładnie zmierzyć. Insbay pozwala zmierzyć przełożenie obecności marki w TV na sprzedaż. Nasza innowacja jest oparta na ekosystemie, który budujemy wspólnie z HGTV, markami komunikowanymi w tym kanale oraz marketplace’ami, gdzie każda ze stron wygrywa. Na koniec dnia budujemy ciekawą wartość dodaną dla konsumenta i spodziewamy się dobrego przyjęcia – komentuje Patrycja Bruź-Soniewicka.

Autorem identyfikacji wizualnej Insbay jest Ewelina Gąska. Launch marki wspiera kampania w TV, stworzona przez Ewelinę Gąskę oraz studio Rosenbot, dom produkcyjny ED Commercials i studio Ucho. Za social media odpowiada Agencja Rememeber.

Aplikacja Insbay pozwala:

  • Przeglądać i kupować przedmioty z programu "Zgłoś Remont" w HGTV.
  • Dodawać produkty do ulubionych i kolekcjonować je w swojej przestrzeni.
  • Dodawać własne przedmioty, tworzyć kolaże i łączyć z nowymi produktami z programu.
  • Obserwować swój ulubiony program w HGTV.
  • Prezentować swoje ulubione aranżacje w portalach społecznościowych.
  • Szukać interesujących trendów lifestyle oraz informacji z ulubionych programów telewizyjnych.

ilustracjastrzałka

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
Forbes Women obchodzi 5. urodziny
Pięć lat temu ukazało się pierwsze wydanie magazynu Forbes Women. Najnowsze urodzinowe wydanie Forbes Women zawiera nie tylko podsumowanie ostatnich 5 lat obecności magazynu na rynku, ale także Listę 25 Liderek Klimatu i Środowiska, wywiady z dziennikarką Anitą Werner, prof. Magorzatą Fuszarą oraz Robertem Biedroniem.
Onet z 4. edycją akcji Niech Żyje Planeta
Najnowsza edycja Niech Żyje Planeta jest podporządkowana czterem żywiołom - powietrzu, wodzie, ziemi i ogniowi. Każda z tych czterech kampanii tematycznych realizowanych w ramach akcji jest zaplanowana na 2 lub 3 miesiące i będzie zakończona raportem w formie online. Ważnym motywem Niech Żyje Planeta jest niezmiennie ekologia, czyli promocja dbania o środowisko przy równoczesnym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764