Insbay jest aplikacją mobilną, w której będzie można przeglądać aranżacje wnętrz z programów telewizyjnych oraz znaleźć i kupić produkty, które pojawiają się w danym odcinku. Debiutuje w Polsce już 10 października wraz ze startem nowego sezonu programu "Zgłoś remont" na kanale HGTV Home & Garden.
Nowa aplikacja jest rozwiązaniem dla fanów programów wnętrzarskich, którzy poszukują inspiracji oraz ciekawych produktów używanych w produkcjach telewizyjnych. Dzięki niej, będzie można przyjrzeć się aranżacjom wnętrz z programu "Zgłoś remont" oraz kupić artykuły, które pojawiły się w 4. i 5. sezonie. Od 10 października, znajdą się tam również finałowe aranżacje i produkty z najnowszej serii. Premierowe odcinki będą emitowane co tydzień w sobotę o godz. 22:00 na kanale HGTV. Prowadzącym program jest znany architekt Krzysztof Miruć.
Dzięki aplikacji, konsument będzie miał łatwy dostęp do ponad 600 produktów z programu, które może od razu zakupić. Istnieje również możliwość stworzenia własnej wirtualnej przestrzeni, przeglądania produktów, dodawania do listy ulubionych oraz tworzenia inspiracji i kolaży. Aplikacja będzie dostępna w systemach iOS i Android, w Polsce.
- Kanał HGTV inspiruje widzów do pozytywnych zmian w swoim otoczeniu, pokazując najnowsze trendy oraz praktyczne rozwiązania. Zauważyliśmy, że Polacy z dużym zainteresowaniem śledzą historie efektownych metamorfoz w programach remontowych i często pytają o szczegóły dotyczące sprzętów, dodatków, a nawet proszą o informacje związane z dokładnymi kolorami użytych farb - mówi Monika Pieczyńska, Redaktor Naczelna kanału HGTV. - Wychodząc im naprzeciw, zaczęliśmy poszukiwać rozwiązania, które pozwoliłoby w łatwy i efektywny sposób przekierować zainteresowanych bezpośrednio do producentów oraz sklepów online. Dziś z satysfakcją możemy powiedzieć, że wchodząc we współpracę z Insbay, wprowadzamy na rynek innowacyjne narzędzie, które pozwoli znaleźć produkty wykorzystywane przez Krzysztofa Mirucia w programie „Zgłoś remont”. Mamy nadzieję, że to rozwiązanie przypadnie naszym widzom do gustu i dzięki Insbay będą mogli tworzyć nowoczesne, przytulne i piękne wnętrza swoich wymarzonych domów - dodaje.
Insbay tworzą Patrycja Bruź-Soniewicka, Mikołaj Krzemiński i Maciej Szurek. Bruź-Soniewicka wcześniej odpowiadała za rozwój oferty digital w Saatchi & Saatchi w Rosji, potem przez trzy lata zarządzała Saatchi & Saatchi w Polsce. Ostatnio współtworzyła też platformę marketingowo-technologiczną Brand New Galaxy. Krzemiński i Szurek są twórcami Clotify, polskiego startupu funkcjonującego na rynku koreańskim, który jest częścią prestiżowego programu akceleracyjnego 500startups.
- Insbay jest innowacją marketingową, która transformuje doświadczenie oglądania telewizji w doświadczenie zakupowe. Wiemy, że komunikacja w telewizji przekłada się na sprzedaż produktów. Ale wcześniej nie było narzędzi, aby ten impakt dokładnie zmierzyć. Insbay pozwala zmierzyć przełożenie obecności marki w TV na sprzedaż. Nasza innowacja jest oparta na ekosystemie, który budujemy wspólnie z HGTV, markami komunikowanymi w tym kanale oraz marketplace’ami, gdzie każda ze stron wygrywa. Na koniec dnia budujemy ciekawą wartość dodaną dla konsumenta i spodziewamy się dobrego przyjęcia – komentuje Patrycja Bruź-Soniewicka.
Autorem identyfikacji wizualnej Insbay jest Ewelina Gąska. Launch marki wspiera kampania w TV, stworzona przez Ewelinę Gąskę oraz studio Rosenbot, dom produkcyjny ED Commercials i studio Ucho. Za social media odpowiada Agencja Rememeber.
Aplikacja Insbay pozwala:
- Przeglądać i kupować przedmioty z programu "Zgłoś Remont" w HGTV.
- Dodawać produkty do ulubionych i kolekcjonować je w swojej przestrzeni.
- Dodawać własne przedmioty, tworzyć kolaże i łączyć z nowymi produktami z programu.
- Obserwować swój ulubiony program w HGTV.
- Prezentować swoje ulubione aranżacje w portalach społecznościowych.
- Szukać interesujących trendów lifestyle oraz informacji z ulubionych programów telewizyjnych.
Źródło: TVN S.A.