logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Debiut firmy Introzap na targach Remadays Warsaw

  PR 20.02.2019, przeczytano 1341 razy
ilustracjastrzałka
Jolanta Szafranek i Adam Pietrasik na targowym stoisku firmy Introzap

Targi RemaDays Warsaw 2019 były kolejnym w ostatnich miesiącach wydarzeniem branżowym, na którym firma Introzap promowała swoje portfolio w zakresie produkcji opakowań. Podczas premierowej obecności na podwarszawskiej wystawie prezentowała przykłady opakowań luksusowych z tektury litej, wykonanych w zaawansowanych liniach produkcyjnych marki Kolbus (której Introzap jest wyłącznym przedstawicielem w Polsce). Ponadto można było uzyskać tu informacje na temat maszyn BCS Autobox (firmy przejętej jesienią ub.r. przez Kolbus) przeznaczonych do wytwarzania opakowań z tektury falistej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/debiut-firmy-introzap-na-targach-remadays-warsaw,381325,artykul.html

- Nasz targowy debiut na RemaDays Warsaw uważamy za udany – mówi Jolanta Szafranek, odpowiedzialna za marketing w firmie Introzap. – Prezentowane na stoisku opakowania, wykonane z udziałem maszyn Kolbus, przyciągały uwagę wielu odwiedzających nas gości, zwłaszcza – co naturalne – z sektora produkcji opakowań. Jednak z uwagi na charakter targów, w dużej mierze skierowanych do branży reklamowej, odnotowaliśmy sporo odwiedzin ze strony firm także z tego segmentu rynkowego. Nie zabrakło właścicieli marek, poszukujących nowych rozwiązań, które pozwolą uatrakcyjnić i podnieść walory wzrokowe opakowań ich produktów. Z tego też względu rozmowy biznesowe na naszym stoisku dotyczyły głównie opakowań luksusowych z tektury litej.

W ofercie firm Kolbus i Introzap od kilku już lat znajdują się zaawansowane maszyny do ich produkcji, wśród których flagowym rozwiązaniem jest linia BOXline. To modułowy system, umożliwiający dopasowanie konfiguracji do specyfiki produkcji i oczekiwań końcowych klientów.

- Targi RemaDays potwierdziły trend wzrostowy jeżeli chodzi o opakowania premium – kontynuuje Jolanta Szafranek. – Na coraz bardziej konkurencyjnym rynku sprzedaży detalicznej w dużej mierze to opakowanie, jego atrakcyjny wygląd, wskazuje na wartość dodaną oferowaną przez znajdujący się w środku produkt i decyduje o sukcesie rynkowym bądź jego braku. Rośnie znaczenie uszlachetnień, efektów specjalnych, niebanalnych wykończeń – wszystko to jest możliwe do zrealizowania z udziałem linii Kolbus. Mamy zatem nadzieję, że jej promocja na sukcesywnie odbywających się imprezach targowych, także dedykowanych opakowaniom, przełoży się na kolejne wdrożenia w polskich przedsiębiorstwach produkcyjnych.

Targi RemaDays były też okazją do promocji rozwiązań BCS, dedykowanych produkcji opakowań z tektury falistej, jakie pojawiły się w ofercie firmy Introzap kilka miesięcy temu.

- To efekt przejęcia marki BCS Autobox przez naszego strategicznego partnera biznesowego – firmę Kolbus – mówi Jolanta Szafranek. – Po raz pierwszy wspólnie pojawiliśmy się na poznańskich targach Taropak, następnie – na wystawie ExpoOPAKOWANIA w Sosnowcu. Dzięki rosnącej intensywności naszych działań marketingowych świadomość rynku o ubiegłorocznej fuzji jest coraz większa.

- Bardzo nas to cieszy, gdyż baza maszyn BCS Autobox zainstalowanych w Polsce jest całkiem spora – dodaje Adam Pietrasik, specjalista ds. sprzedaży w firmie Introzap. – Pracują one zarówno w firmach specjalizujących się w produkcji opakowań, jak też u końcowych użytkowników, którzy uznali, że posiadanie własnej linii wytwórczej – zamiast podzlecania krótkich i średnich serii na zewnątrz – jest bardziej opłacalne. Maszyny BCS Autobox to bardzo przyjazne dla użytkownika, kompaktowe i ekonomicznie uzasadnione rozwiązania, więc mamy nadzieję na dynamiczny przyrost ich instalacji na polskim rynku.

Kolejna okazja do spotkania z przedstawicielami firmy Introzap i oferowanymi przez nią rozwiązaniami nadarzy się już w kwietniu br.

- Bardzo dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nas na targach RemaDays Warsaw i już dzisiaj zapraszamy na nasze stoisko podczas kolejnej edycji targów Packaging Innovations w Warszawie. Mamy nadzieję, że przyniosą one kolejne, interesujące spotkania biznesowe – podsumowuje Jolanta Szafranek.

Źródło: Introzap Sp. z o.o.

www.introzap.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk24h z maszyną cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120
„Wreszcie możemy w pełni oddać kolorystykę naszej barwy firmowej w palecie Pantone 021” – tymi słowami Paweł Grot – prezes zarządu Druk24h podsumowuje niedawną inwestycję w nową, wysokowydajną maszynę cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120. Urządzenie, oferujące druk w trybie CMYK z dwoma kolorami dodatkowymi, w tym różowym, białym i lakierem bezbarwnym, od...
Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764