logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Debiut serialu „Chyłka-Zaginięcie” w TVN

  PR 05.04.2019, przeczytano 344 razy

Pierwszy odcinek serialu pt. „Chyłka-Zaginięcie” na antenie TVN obejrzało blisko 2 mln widzów, co przełożyło się na 13% udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Wpływ na wyniki tej premiery miała na pewno wcześniejsza obecność na Player.pl – wskazuje Bartosz Zientek, Group Account Director z domu mediowego Codemedia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/debiut-serialu-_chylka-zaginiecie_-w-tvn,381966,artykul.html

W sobotę, 30 marca br., o godz. 20.00 na antenie TVN zadebiutował serial „Chyłka - Zaginięcie”, który wcześniej był dostępny jedynie na platformie Player.pl. Wcześniej, w tym paśmie antenowym TVN emitował formaty rozrywkowe takie jak X Faktor, Mam talent, Mali Giganci czy Hipnoza – przy czym ta ostatnia produkcja mocno rozczarowała swoimi wynikami.

- Może to być jedna z przyczyn postawienia na nowość jakim jest serial. Ciężko jest natomiast pozycji serialowej konkurować pod względem wyników oglądalności z takim hitem jak Mam Talent, który w ostatniej edycji regularnie – co sobotę – gromadził przed telewizorami 3 mln widzów. Programy rozrywkowe są bardziej uniwersalnym formatem i trafiają do szerszej widowni. „Chyłka-Zaginięcie” raczej należałoby porównywać do serialowych pozycji jakie TVN emituje w tygodniu. W takim zestawieniu nowa produkcja stacji wypada już zdecydowanie korzystniej. - Bartosz Zientek, Group Account Director, Codemedia

Premierowe odcinki „Drugiej Szansy” i „Diagnozy” osiągały wyniki odpowiednio 2,5 mln i 2 mln – podobnie jak „Chyłka – Zaginięcie”.

Wyniki serialu w grupie komercyjnej – 653 tys. dla „Chyłka-Zaginięcie” vs. 1,2 mln „Drugiej Szansy” i 898 tys. dla „Diagnozy” wyglądają nieco gorzej. Może to być „efekt Player’a”, na którym pierwsze dwa odcinki były dostępne dla otwartej widowni (AVOD). Ich średnia oglądalność sięgnęła prawie 1 mln streamów każdy – wynika z danych podanych przez nadawcę. Po ograniczeniu dostępu tylko do subskrybentów (SVOD) ilość streamów spadła o 60%.

- Oceniłbym debiut adaptacji prozy Remigiusza Mroza jako bardzo udany. Z ciekawością będziemy śledzić wyniki kolejnych odcinków. To, co może okazać się największą wartością w przypadku tego projektu, to połączenie emisji TV+VOD, które może pozwolić stacji na lepszą monetyzacji jednego formatu. Z drugiej zaś strony daje reklamodawcom szansę na docieranie do zróżnicowanej grupy widzów. Jedynym mankamentem nadal pozostanie brak możliwości porównania oraz łączenia danych dotyczących oglądalności z obu źródeł - Bartosz Zientek, Group Account Director, Codemedia

Źródło: Codemedia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Należąca do Group One spółka Salestube otrzymała certyfikację Digital TV przyznawaną przez Google, znajdując się tym samym w gronie trzech certyfikowanych Sales Partnerów Google Marketing Platform, które mogą pochwalić się tym tytułem. Certyfikacja Digital TV dla Salestube oznacza, że w swoim portfolio ma ona obecnie wszystkie dostępne certyfikacje oferowane...
T-Mobile rozszerza ofertę o olimpijskie kanały Eurosportu
Warner Bros. Discovery w Polsce i T-Mobile podpisały umowę o współpracy, w ramach której klienci operatora zyskają dostęp do kanałów Eurosportu relacjonujących przebieg Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. To najważniejsze w tym roku wydarzenie sportowe rozpocznie się już 26 lipca. 
W lipcowej ramówce RMF Classic jednym z wiodących tematów będzie sport, a dokładniej Euro 2024 oraz Igrzyska Olimpijskie. W wakacyjnych programach nie zabraknie też niezwykłej powieści w odcinkach Artura Andrusa i felietonów Michał Rusinka.
Nowy cykl od kanału Urbex History w Radiu RMF24
W letniej ramówce internetowego Radia RMF24 znajdą się dwa nowe programy: „Turystom wstęp wzbroniony” i „Polska gorączka złota”. Oba programy będą też dostępne w formie podcastów na RMFon.pl i RMF24.pl.
Publicis Groupe z certyfikatem Google – Digital TV
Najnowszy certyfikat w ramach programu Google Marketing Partner potwierdza ekspertyzę Publicis Groupe w zakresie wsparcia klientów w adaptacji do dynamicznych zmian sposobu oglądania telewizji i wykorzystywania możliwości reklamy wideo w całym ekosystemie digitalowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764