Po 4 latach przerwy Kompania Piwowarska powraca z komunikacją marki Dębowe. Prawie półroczna kampania – skierowana do osób dojrzałych, świadomych oraz potrafiących docenić głęboki i bogaty smak piwa Dębowe - obejmie emisję spotu w TV, komunikację POSM oraz działania digital.
Tym roku czeka nas wyjątkowa jesień. Po latach braku komunikacji powraca legendarna marka w portfolio KP – Dębowe. Powrót Dębowego jesienią nie jest przypadkowy. To właśnie teraz, po sezonie letnim, kiedy sprzedaż piw osiąga swoje maksimum, do gry wchodzą piwa mocniejsze, o bardziej wyrazistym i bogatszym smaku, dlatego warto po Dębowe właśnie teraz sięgnąć.
Po 4-letniej przerwie w komunikacji marka wraca z 6-miesięczną kampanią, której podstawą jest odświeżony spot TV. Film z wiodącym claimem Majstersztyk przygotowany jest na bazie materiału emitowanego w 2004 roku. Został on przemontowany i na nowo przygotowany przez agencję G7 oraz studio produkcyjne OTO. Kampanię wspiera OOH opracowane przez agencję Focus Advantage, materiały POSM przygotowało IQ Marketing a za działania w digital odpowiada Agencja Lubie.to.
Nowością jest uproszczenie nazwy – znika określenie „Mocne”. Dębowe odchodzi również od komunikacji alkoholu, stawiając na atrybuty smakowe – jasno komunikuje ekstrakt (14%), nawiązuje też do miejsca powstania receptury (Tyskie Browary Książęce). Marka informuje również o rodzaju wykorzystanego w produkcie chmielu - odmiana Marynka.
W grudniu na rynek wejdą nowe opakowania widoczne w projekcie OOH, za kreację których odpowiada Mango Design.
Dębowe jest oferowane w butelkach 500ml i 650ml, puszcze 500ml i 4-paku.
Źródło: Kompania Piwowarska