logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dębowe powraca w jesiennej kampanii

  PR 18.11.2014, przeczytano 4926 razy
ilustracjastrzałka

Po 4 latach przerwy Kompania Piwowarska powraca z komunikacją marki Dębowe. Prawie półroczna kampania – skierowana do osób dojrzałych, świadomych oraz potrafiących docenić głęboki i bogaty smak piwa Dębowe - obejmie emisję spotu w TV, komunikację POSM oraz działania digital. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/debowe-powraca-w-jesiennej-kampanii,23249,artykul.html

Tym roku czeka nas wyjątkowa jesień. Po latach braku komunikacji powraca legendarna marka w portfolio KP – Dębowe. Powrót Dębowego jesienią nie jest przypadkowy. To właśnie teraz, po sezonie letnim, kiedy sprzedaż piw osiąga swoje maksimum, do gry wchodzą piwa mocniejsze, o bardziej wyrazistym i bogatszym smaku, dlatego warto po Dębowe właśnie teraz sięgnąć. 

Po 4-letniej przerwie w komunikacji marka wraca z 6-miesięczną kampanią, której podstawą jest odświeżony spot TV. Film z wiodącym claimem Majstersztyk przygotowany jest na bazie materiału emitowanego w 2004 roku. Został on przemontowany i na nowo przygotowany przez agencję G7 oraz studio produkcyjne OTO. Kampanię wspiera OOH opracowane przez agencję Focus Advantage, materiały POSM przygotowało IQ Marketing a za działania w digital odpowiada Agencja Lubie.to.

Nowością jest uproszczenie nazwy – znika określenie „Mocne”. Dębowe odchodzi również od komunikacji alkoholu, stawiając na atrybuty smakowe – jasno komunikuje ekstrakt (14%), nawiązuje też do miejsca powstania receptury (Tyskie Browary Książęce). Marka informuje również o rodzaju wykorzystanego w produkcie chmielu - odmiana Marynka.  

W grudniu na rynek wejdą nowe opakowania widoczne w projekcie OOH, za kreację których odpowiada Mango Design.

Dębowe jest oferowane w butelkach 500ml i 650ml, puszcze 500ml i 4-paku.


Źródło: Kompania Piwowarska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764