logo
WIADOMOŚCI

Decal - nowe folie polimerowe w ofercie Integart

redakcja  PR 12.09.2017, przeczytano 256 razy
ilustracja

Firma Integart poinformowała o nowej marce która z dniem 1 września 2017, weszła do jej portfolio materiałów do druku wielkoformatowego. Nowe produkty, to wyjątkowe folie polimerowe portugalskiego producenta DIGIDELTA znane na rynku pod marką DECAL ADHESIVE - THINK GREEN. Produkt ten idealnie wpisuje się w grupę produktów "eko", których w ofercie Integart jest już kilka, jeśli nie kilkanaście. Marka DECAL to produkty łączące bardzo dobrą jakość i trend "eko" z przystępną ceną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/decal---nowe-folie-polimerowe-w-ofercie-integart,33701,artykul.html

Wprowadzona do oferty marka DECAL obejmuje folie polimerowe, w dwóch rodzajach kleju /pełnym i kanalikowym/ oraz laminat.

Grupa FOLII DECAL obejmuje folie białe i transparentne:

  • DECAL POLYMERIC 75.140 P SUPER PREMIUM VINYL BLOCKOUT
    /z klejem pełnym/
    - biała błysk i mat
  • DECAL POLYMERIC 75.140 RBF SUPER PREMIUM VINYL BLOCKOUT
    /z klejem kanalikowym typu Bubble Free/
    - biała błysk i mat
  • DECAL CLEAR POLYMERIC 75.140 P SUPER PREMIUM VINYL
    /z klejem pełnym/
    - bezbarwna błysk i ma
  • DECAL CLEAR POLYMERIC 75.140 RBF SUPER PREMIUM VINYL
    /z klejem kanalikowym typu Bubble Free /
    - bezbarwna błysk i mat


LAMINAT DECAL:

  • DECAL FINISH 75.140 POLYMERIC LAMINATION
    /wersja mat i błysk/


Produkty występują w rolkach o szer. 137 i 163 cm, w nawoju 50 mb.

Zastosowany w foliach klej UV BASF to klej termotopliwy charakteryzujący się wysokim bezpieczeństwem ekologicznym, doskonałą odpornością na starzenie i wilgoć oraz w przeciwieństwie do klejów wodnych - wyjątkowąprzejrzystością. Warto podkreślić, że kleje termotopliwe wykazują większą wodoodporność w porównaniu do produktów z klejem na bazie wody.

Producent folii, proponuje użytkownikom produkt z klejem kanalikowym /DECAL.. RBF…/ typu „Bubble Free”, który ułatwia aplikację.

Folie DECAL „bubble free” docenią wszyscy, dla których czas aplikacji, obniżenie kosztów specjalistycznego wsparcia technicznego aplikatorów oraz usuwania folii będą mieć znaczenie.

Bardzo wysoka jakość materiału ma swoje odzwierciedlenie w zadrukowanej folii i możliwościach zastosowania jej w wielu rozwiązaniach czy projektach. Polimerową folię DECAL polecamy do aplikacji na płaskich lub wypukłych powierzchniach w rozwiązaniach takich jak:

  • oklejanie pojazdów (samochody, skutery, autobusy)
  • oklejanie witryn szklanych, szyb
  • aplikacje reklamowe (szyldy)
  • aplikacje w miejscach narażonych na wilgoć /szklane szyby lodówek, zamrażarek, kafelki/


Producent marki DECAL określa wytrzymałość folii oraz laminatu na 7 lat w rozwiązaniach wewnątrz oraz 5 lat na zewnątrz, pod warunkiem aplikacji w rekomendowanych zastosowaniach. W procesie zabezpieczania wydruków na folii zalecane jest laminowanie na zimno.

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
niedziela 22.07.2018, 89 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone