logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Decal - nowe folie polimerowe w ofercie Integart

  PR 12.09.2017, przeczytano 893 razy
ilustracja

Firma Integart poinformowała o nowej marce która z dniem 1 września 2017, weszła do jej portfolio materiałów do druku wielkoformatowego. Nowe produkty, to wyjątkowe folie polimerowe portugalskiego producenta DIGIDELTA znane na rynku pod marką DECAL ADHESIVE - THINK GREEN. Produkt ten idealnie wpisuje się w grupę produktów "eko", których w ofercie Integart jest już kilka, jeśli nie kilkanaście. Marka DECAL to produkty łączące bardzo dobrą jakość i trend "eko" z przystępną ceną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/decal---nowe-folie-polimerowe-w-ofercie-integart,33701,artykul.html

Wprowadzona do oferty marka DECAL obejmuje folie polimerowe, w dwóch rodzajach kleju /pełnym i kanalikowym/ oraz laminat.

Grupa FOLII DECAL obejmuje folie białe i transparentne:

  • DECAL POLYMERIC 75.140 P SUPER PREMIUM VINYL BLOCKOUT
    /z klejem pełnym/
    - biała błysk i mat
  • DECAL POLYMERIC 75.140 RBF SUPER PREMIUM VINYL BLOCKOUT
    /z klejem kanalikowym typu Bubble Free/
    - biała błysk i mat
  • DECAL CLEAR POLYMERIC 75.140 P SUPER PREMIUM VINYL
    /z klejem pełnym/
    - bezbarwna błysk i ma
  • DECAL CLEAR POLYMERIC 75.140 RBF SUPER PREMIUM VINYL
    /z klejem kanalikowym typu Bubble Free /
    - bezbarwna błysk i mat


LAMINAT DECAL:

  • DECAL FINISH 75.140 POLYMERIC LAMINATION
    /wersja mat i błysk/


Produkty występują w rolkach o szer. 137 i 163 cm, w nawoju 50 mb.

Zastosowany w foliach klej UV BASF to klej termotopliwy charakteryzujący się wysokim bezpieczeństwem ekologicznym, doskonałą odpornością na starzenie i wilgoć oraz w przeciwieństwie do klejów wodnych - wyjątkowąprzejrzystością. Warto podkreślić, że kleje termotopliwe wykazują większą wodoodporność w porównaniu do produktów z klejem na bazie wody.

Producent folii, proponuje użytkownikom produkt z klejem kanalikowym /DECAL.. RBF…/ typu „Bubble Free”, który ułatwia aplikację.

Folie DECAL „bubble free” docenią wszyscy, dla których czas aplikacji, obniżenie kosztów specjalistycznego wsparcia technicznego aplikatorów oraz usuwania folii będą mieć znaczenie.

Bardzo wysoka jakość materiału ma swoje odzwierciedlenie w zadrukowanej folii i możliwościach zastosowania jej w wielu rozwiązaniach czy projektach. Polimerową folię DECAL polecamy do aplikacji na płaskich lub wypukłych powierzchniach w rozwiązaniach takich jak:

  • oklejanie pojazdów (samochody, skutery, autobusy)
  • oklejanie witryn szklanych, szyb
  • aplikacje reklamowe (szyldy)
  • aplikacje w miejscach narażonych na wilgoć /szklane szyby lodówek, zamrażarek, kafelki/


Producent marki DECAL określa wytrzymałość folii oraz laminatu na 7 lat w rozwiązaniach wewnątrz oraz 5 lat na zewnątrz, pod warunkiem aplikacji w rekomendowanych zastosowaniach. W procesie zabezpieczania wydruków na folii zalecane jest laminowanie na zimno.

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764