logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Decathlon i Hand Made znów w jednej drużynie

  PR 14.11.2019, przeczytano 802 razy
ilustracja

Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na koncept kreatywny oraz realizację kampanii promocyjnej dla marki własnej Decathlon – IMVISO (futsal).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/decathlon-i-hand-made-znow-w-jednej-druzynie,384720,artykul.html

Włącz się do gry!” to hasło, które stanowi motyw przewodni kampanii. Jej celem jest prezentacja futsalu jako dynamicznej, wysiłkowej oraz emocjonującej odmiany piłki nożnej. Ponieważ rozgrywka odbywa się w hali, do gry piłkarze potrzebują odpowiednich butów oraz piłek. Decathlon, dla którego radość z uprawiania sportu jest najważniejsza, w pełni odpowiada zarówno na potrzeby zaawansowanych piłkarzy futsalowych, jak i osób, które stawiają pierwsze kroki w tej dyscyplinie. Właśnie dlatego stworzona została marka IMVISO – aby dawać możliwie najwięcej satysfakcji z gry.

W ramach współpracy z Hand Made powstały 3 spoty reklamowe 30” – wizerunkowy, reportażowy oraz produktowy. W listopadzie zobaczymy je w digitalu – na You Tube i Facebooku marki Decathlon oraz na VOD.

Kampanii promocyjnej towarzyszy konkurs, w którym do wygrania jest bon na zakupy w sieci sklepów Decathlon. Co należy zrobić, by zdobyć bon o wartości 1000 zł? Wystarczy udać się w określonym terminie do jednego ze sklepów Decathlon biorących udział w akcji i samemu zaprezentować piłkarską żonglerkę. Przez 3 tygodnie na stronie www.decathlon.pl/wlacz-sie-do-gry publikowane będą rankingi. Wygrana przypadnie osobie z największą ilością podbić.

Kampania promocyjna trwać będzie 3 tygodnie.

Źródło: Hand Made

www.hand-made.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764