logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Decathlon podsumowuje noworoczną kampanię

  PR 15.02.2022, przeczytano 1037 razy
ilustracjastrzałka

Decathlon zakończył właśnie swoją noworoczną kampanię, realizowaną pod hasłem „Nowy rok lepszy o sport”. W ramach szerokiej współpracy z influencerami marka i producent sprzętu sportowego zachęcał do aktywności fizycznej w 2022 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/decathlon-podsumowuje-noworoczna-kampanie,394783,artykul.html

Styczniowa kampania, utrzymana w duchu #bodypositive, miała dwa podstawowe cele – przełamanie szkodliwych stereotypów i niesłusznych przekonań dotyczących naszych ciał oraz zachęcenie Polaków do podjęcia różnych form aktywności fizycznej.

Decathlon zaprosił do współpracy grupę influencerów i mikroinfluencerów, którzy aktywnie działają na Instagramie i angażują swoje społeczności. W kampanii wzięli udział zarówno profesjonalni sportowcy, jak i amatorzy, na co dzień związani fitnessem oraz pływaniem. Jak informują przedstawiciele marki, wybór tych dyscyplin nie był przypadkowy:

- Niestety, wiele osób wciąż wstydzi się pójść na basen czy siłownię. Powodem jest przekonanie, że nasze ciała są dalekie od ideału – wstydzimy się szerokich bioder, małego biustu czy cellulitu. Zupełnie niesłusznie. Jako marka sportowa chcieliśmy pokazać proste i dostępne rozwiązanie, jakim jest dobrze dobrany strój – taki, który może dodać odwagi i podbudować pewność siebie. Poprosiliśmy też grupę świadomych twórców, aby dołączyli do naszej akcji i opowiedzieli swoje własne historie – mówi Krzysztof Gońka, Head of Brand & Communication w Decathlon.

ilustracjastrzałka

Przesyłki ze sprzętem sportowym i dedykowanymi strojami trafiły m.in. do Kasi Skarbek (blogerki plus size), Karoliny Przewrockiej (samodzielnej mamy) i Aleksandry Ślósarczyk (trenerki pływania, wracającej do aktywności po urodzeniu dziecka). W kampanię zaangażował się także Łukasz Wala, który na swoim Instagramie przełamuje stereotypy związane z niepełnosprawnością.

- Kampania Decathlonu to przykład mądrze realizowanego influencer marketingu. Od początku mieliśmy tu jasne założenia i czytelne wezwanie do działania.  Sama idea akcji została też bardzo dobrze odebrana przez użytkowników Instagrama, którzy gratulowali twórcom decyzji o współpracy i aktywnie dopytywali o szczegóły oferty Decathlonu – dodaje Michał Kubiak, odpowiedzialny za projekt z ramienia wrocławskiej agencji GetHero.

ilustracjastrzałka

Decathlon zachęcał do zakupu sprzętu sportowego w sklepie on-line lub w jednym z 62 sklepów stacjonarnych w Polsce. Choć kampania miała noworoczny charakter, marka nie wyklucza kolejnych realizacji we współpracy z influencerami w najbliższych miesiącach.

ilustracjastrzałka

Źródło: GetHero

www.gethero.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764