logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Decathlon pyta, po co Ci te góry?

  PR 25.11.2021, przeczytano 657 razy
ilustracjastrzałka

Pobudka w środku nocy, przeszywający mróz, ekstremalne zmęczenie… Po co Ci to? Takie pytanie często słyszą miłośnicy górskich wypraw. Decathlon w nowej kampanii zachęca do dyskusji i przedstawienia swojej odpowiedzi. Nagrodą w konkursie jest górskie szkolenie z Maciejem Stańczakiem, himalaistą i ratownikiem medycznym. Na stronie akcji dostępne są także materiały edukacyjne dotyczące przygotowania się do wyprawy oraz wskazówki postępowania podczas hipotermii. Akcja została objęta patronatem Polskiego Związku Alpinizmu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/decathlon-pyta%2C-po-co-ci-te-gory,393892,artykul.html

Znów się narażasz? Nie masz dość? Mrozu, wiatru, ciężkich warunków…? Słowem - po co Ci to? To popularne pytanie, które słyszą uczestnicy górskich wypraw. Jakie są odpowiedzi? Decathlon rusza z kampanią edukacyjną „Po co Ci to?” alpinistycznej marki Simond.

- Zdobywanie szczytów to nie tylko mróz, wiatr, zmęczenie i ryzyko. To przede wszystkim wolność, wyzwanie, przygoda i silne emocje. Za każdym wspinaczem stoją inne historie, inne powody. Chcemy je poznać! Najciekawsze odpowiedzi nagrodzimy trzema dwudniowymi szkoleniami zimowymi z himalaistą Maciejem Stańczakiem, z którym współpracowaliśmy przy przygotowaniu kampanii. Historia Macieja pokazuje jak silną pasją jest ten sport - mówi Piotr Dąbrowa, Lider Simond Polska.

Maciej Stańczak to himalaista, ratownik medyczny. W 2011 roku brał udział w wyprawie na Makalu, piąty co do wysokości szczyt świata. Wyruszył z obozu szturmowego na wysokości 7800 m n.p.m. Po kilku godzinach postanowił zawrócić, ponieważ nie mógł rozgrzać rąk. Powrót trwał wiele dni - wówczas doznał poważnych odmrożeń palców. Jak tłumaczy, góry są dla niego synonimem wolności: - Tutaj czuję ją najmocniej. Tu nie ma granic. Chcesz - idziesz po bandzie. Nie chcesz - nie idziesz po bandzie. Twoja rzecz. Masz jakieś ograniczenia? W górach nie ma tych ograniczeń - mówi.

Mimo doświadczeń góry nadal pozostają ważną częścią życia Macieja Stańczaka. Dzisiaj łączy doświadczenia zdobyte w górach wysokich z zawodem ratownika medycznego. Chętnie dzieli się wiedzą, o czym przekonają się laureaci konkursu. Maciej Stańczak jest również ekspertem filmów edukacyjnych przygotowanych przez Decathlon Polska. Tłumaczy w nich, co zrobić w przypadku hipotermii lekkiej i głębokiej, a także jak przygotować się sprzętowo do wyprawy w góry. Porady można zobaczyć na stronie internetowej:

Organizatorem jest Decathlon - producent alpinistycznego sprzętu sportowego znanego sportowcom jako Simond by Decathlon. Marka od 150 lat pomaga alpinistom zdobywać szczyty i bezpiecznie wracać z wyprawy. Kampania edukacyjna „Po co Ci to?” kontynuuje tę misję - tak, by każde wyjście w góry było lepsze o bezpieczeństwo.

Źródło: Decathlon Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764