logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Deer Design nowym klientem Home Sweet Home PR

  PR 09.02.2023, przeczytano 397 razy

Z początkiem lutego br. do grona klientów Home Sweet Home PR dołączyła Pracownia Architektury Wnętrz Deer Design. To pracownia architektury wnętrz, zapewniająca klientom dostęp do profesjonalnej i innowacyjnej oferty usług projektowych i wykończeniowych. Agencja została wybrana w drodze rekomendacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/deer-design-nowym-klientem-home-sweet-home-pr,398919,artykul.html

Home Sweet Home PR odpowiadać będzie za obsługę komunikacyjną firmy Deer Design w takich obszarach jak media relations, pozycjonowanie ekspertów, działania z zakresu reklamy i marketingu, PR korporacyjny, a także wsparcie komunikacji z partnerami handlowymi. Klienta po stronie Home Sweet Home PR reprezentować będzie 3-osobowy zespół z Justyną Siejką i Marcinem Pobożym, partnerami zarządzającymi firmy na czele. Umowa została zawarta na pół roku z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.

- W związku z ogólnopolskim rozwojem firmy i rosnącą potrzebą wsparcia w zakresie komunikacji naszych działań, zdecydowaliśmy się zaprosić do współpracy Home Sweet Home PR. Do naszej decyzji przyczyniło się zarówno wieloletnie doświadczenie w branży wnętrzarskiej zespołu tej agencji, jak i posiadane przez nią, a cenne dla nas, know-how - mówi Bartosz Grad, Dyrektor Marketingu Deer Design.

Deer Design to założona w 2016 roku pracownia architektoniczna specjalizująca się w kompleksowym projektowaniu i wykańczaniu wnętrz. To stabilna i silna marka, która dzięki sprawnemu zarządzaniu skutecznie dostosowuje strategie produktową do dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych. Karolina Karwowska-Gajżewska mocno stawia na rozwój i relacje w zespole. Deer Design jest partnerem biznesowym głównych graczy na warszawskim rynku deweloperskim. W lutym br. otwiera się krakowski oddział pracowni i planowana jest dalsza ekspansja na rynku polskim.

Źródło: Home Sweet Home PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764