logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Deichmann i Sylwia Grzeszczak z kolejną, wyjątkową kampanią

  PR 07.03.2023, przeczytano 1186 razy

W sezonie wiosna/lato 2023 marka Deichmann wraz z Sylwią Grzeszczak kieruje światła reflektorów na wszystkie kobiety, bo wszystkie są wyjątkowe, również w tych codziennych, zwykłych momentach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/deichmann-i-sylwia-grzeszczak-z-kolejna%2C-wyjatkowa-kampania,399197,artykul.html

Celebracja radości z życia i wiara w swoją wyjątkowość to przekaz kontynuowanej w kolejnym sezonie kampanii marki Deichmann, której twarzą jest Sylwia Grzeszczak. Kolejna, wiosenno-letnia odsłona kampanii “Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą” udowadnia, że wyjątkowość nie jest tylko domeną gwiazd. Każda kobieta ma unikalne talenty i zalety, które warto pielęgnować.

– W nowym sezonie marka Deichmann rozszerza swoją narrację. Do Sylwii Grzeszczak dołączają kolejne wyjątkowe kobiety. Tak jak Sylwia, nasze bohaterki pozostają sobą np. troszcząc się o swoich najbliższych lub pielęgnując swoje pasje. Z każdą ze scen może utożsamić się większość kobiet. Nie muszą przecież zdobywać szczytów list przebojów, by móc nazywać siebie wyjątkowymi - komentuje Marta Hermanowicz, Creative Director w Agencji oS3.

Ambasadorką kampanii, podobnie jak w 2022 roku jest Sylwia Grzeszczak – jedna z najpopularniejszych artystek w Polsce. Sylwia uosabia ideę kampanii “Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą”, gdyż pomimo tego, że jest powszechnie rozpoznawalną osobą, pozostaje sobą i podąża własną drogą. W spotach Deichmann widzimy ją, gdy dołącza do  innych wyjątkowych kobiet towarzysząc im w codziennych sytuacjach.

– Badania przeprowadzone po zakończeniu dwóch odsłon kampanii w 2022 roku pokazały, że nowa komunikacja została bardzo dobrze przyjęta przez grupę docelową marki i oceniona jako atrakcyjna oraz zwracająca uwagę. Szczególnie wysoko została oceniona muzyka. W kampanii wykorzystaliśmy fragment utworu Sylwii Grzeszczak, Dżungla. Oceniając wyniki kampanii możemy stwierdzić, że miały one pozytywny wpływ nie tylko na wizerunek marki Deichmann, ale też na intencję zakupu - mówi Małgorzata Tyliba, Head of Marketing and PR Central and Northeast Europe marki Deichmann - Wybór Sylwii Grzeszczak jako ambasadorki również został oceniony jako trafny, gdyż z jednej strony wiarygodnie wpisuje się w nową komunikację, a z drugiej strony oceniono ją jako bardzo dobrze dobraną ambasadorkę do profilu marki.

Kampania wiosna/lato 2023 realizowana jest w podziale na trzy odsłony: marcową, kwietniową i majową. Ścieżką dźwiękową kampanii pozostał singiel Sylwii Grzeszczak pt. „Dżungla”.

Wiosenna odsłona kampanii wystartuje 6 marca. W emisji będą zarówno główne, 30-sekundowe spoty, jak i cztery 15-sekundowe skróty produktowe, dostosowanie komunikatem do różnych grup docelowych kampanii. Spoty będą emitowane w głównych stacjach telewizyjnych, programach tematycznych i na platformach VOD. Komunikacja w telewizji będzie wsparta również działaniami w digitalu, przede wszystkim w serwisach YouTube, Tik Tok, Instagram i Facebook. Kampanii towarzyszą także działania PR, reklama w prasie oraz materiały POS w sklepach Deichmann. Dodatkowo w kwietniu zaplanowano kampanię OOH.

Premiera kwietniowej odsłony kampanii planowana jest na 3 kwietnia, a majowej na 3 maja.

Za koncept strategiczny platformy oraz ideę kreatywną kampanii, a także nadzór nad produkcją odpowiada agencja reklamowa OS3, która od 2021 roku obsługuje markę Deichmann. Za produkcję sesji zdjęciowej i materiałów filmowych odpowiedzialny był ponownie dom produkcyjny Tango Production, a za postprodukcję odpowiadało studio Lunapark. Także tym razem spoty wyreżyserował Marcin Starzecki. Autorką zdjęć do kampanii jest Dorota Szulc. Media kupowane są natomiast przez dom mediowy Starcom.

Zespół po stronie agencji oS3 odpowiedzialny za projekt:

  • Strategia – Anna Natasza Górecka (Senior Strategic Planner)
  • Koncept kreatywny – Marta Hermanowicz (Creative Director), Małgorzata Gontarczuk (Senior Art Director), Michał Stalmaski (Senior Copywriter)
  • Obsługa klienta i procesu – Mariola Jarząbek (Account Supervisor)

Źródło: oS3

www.os3.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764