logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dekalog PR-owca na 2019 r.

  PR 15.01.2019, przeczytano 472 razy

Worldcom, sieć niezależnych firm PR, opublikowała globalny raport dotyczący prognoz i trendów w komunikacji na 2019 roku. Eksperci z całego świata przygotowali zestawienie najważniejszych kierunków rozwoju PR i marketingu na najbliższe miesiące.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dekalog-pr-owca-na-2019-r.,380800,artykul.html

Raport „2019 PR Predictions and Trends” pokazuje najnowsze trendy w dotyczące relacji z mediami, komunikacji korporacyjnej oraz wymagań uwarunkowań prawnych. Autorzy publikacji pokazują nie tylko kierunek, ale również proponują rozwiązania i udzielają wskazówek, jak konsultanci na całym świecie mogą wykorzystać nadchodzące szanse i jak ustrzec się przed zagrożeniami. Wśród największych wyzwań na przyszły rok międzynarodowa sieć wymienia między innymi zmiany w polityce prywatności, walkę z fake newsami i odbudowę zaufania wśród odbiorców. Przyszłość otwiera przed nami również wiele możliwości, m. in. wzmocnienie roli danych czy wykorzystanie sztucznej inteligencji w tworzeniu strategii.

- Prognozy prezentowane przez Worldcom to prawdziwa skarbnica wiedzy dla wszystkich konsultantów PR. - mówi Monika Domańska, partner zarządzający w Made in PR, wyłącznego przedstawiciela Worlcom w Polsce. - Cieszę się, że sieć chce rozwijać branżę i wspierać wszystkich specjalistów swoim doświadczeniem. Dzięki partnerskiej współpracy możemy lepiej rozumieć zachodzące zmiany i analizować rynek. To pozwala nam przewidywać trendy w branży i proponować klientom innowacyjne rozwiązania oparte o międzynarodowy know-how.

  • Raport „2019 PR Predictions and Trends” dostępny TUTAJ (dostęp po zalogowaniu)

Źródło: Worldcom PR Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764