Worldcom, sieć niezależnych firm PR, opublikowała globalny raport dotyczący prognoz i trendów w komunikacji na 2019 roku. Eksperci z całego świata przygotowali zestawienie najważniejszych kierunków rozwoju PR i marketingu na najbliższe miesiące.
Raport „2019 PR Predictions and Trends” pokazuje najnowsze trendy w dotyczące relacji z mediami, komunikacji korporacyjnej oraz wymagań uwarunkowań prawnych. Autorzy publikacji pokazują nie tylko kierunek, ale również proponują rozwiązania i udzielają wskazówek, jak konsultanci na całym świecie mogą wykorzystać nadchodzące szanse i jak ustrzec się przed zagrożeniami. Wśród największych wyzwań na przyszły rok międzynarodowa sieć wymienia między innymi zmiany w polityce prywatności, walkę z fake newsami i odbudowę zaufania wśród odbiorców. Przyszłość otwiera przed nami również wiele możliwości, m. in. wzmocnienie roli danych czy wykorzystanie sztucznej inteligencji w tworzeniu strategii.
- Prognozy prezentowane przez Worldcom to prawdziwa skarbnica wiedzy dla wszystkich konsultantów PR. - mówi Monika Domańska, partner zarządzający w Made in PR, wyłącznego przedstawiciela Worlcom w Polsce. - Cieszę się, że sieć chce rozwijać branżę i wspierać wszystkich specjalistów swoim doświadczeniem. Dzięki partnerskiej współpracy możemy lepiej rozumieć zachodzące zmiany i analizować rynek. To pozwala nam przewidywać trendy w branży i proponować klientom innowacyjne rozwiązania oparte o międzynarodowy know-how.
- Raport „2019 PR Predictions and Trends” dostępny TUTAJ (dostęp po zalogowaniu)
Źródło: Worldcom PR Group