logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dekoral: Nowe logo, identyfikacja wizualna i opakowania

  PR 18.02.2019, przeczytano 4689 razy
ilustracjastrzałka

Istniejąca na polskim rynku od 1998 roku marka Dekoral zmienia swoje oblicze wraz z wdrożeniem nowego logo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dekoral%3A-nowe-logo%2C-identyfikacja-wizualna-i-opakowania,381289,artykul.html

Zmiana logotypu jest odzwierciedleniem nowej strategii marketingowej, której celem jest przede wszystkim wzmocnienie wizerunku brandu Dekoral jako marki nowoczesnej, modnej i prestiżowej, czerpiącej z tradycji, a jednocześnie stale poszukującej innowacji i kreującej rynkowe trendy. Nowe logo, odświeżony design opakowań, angażująca komunikacja marketingowa oraz nowe produkty jakości premium – to filary realizacji nowej strategii.

ilustracjastrzałka

Najbardziej charakterystycznym elementem nowego logo jest kolorowa gwiazda, która symbolizuje bogatą ofertę produktów marki Dekoral, a widocznie w niej ślady pędzla jednoznacznie kojarzą się z kategorią farb. Subtelnie zaokrąglona a jednocześnie mocna czcionka nadaje logotypowi nowoczesny charakter.

Nowy wizerunek marki Dekoral po raz pierwszy zaprezentowany został 14 lutego 2019 podczas Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury BUDMA w Poznaniu. Uczestnicy konkursu „Młody Malarz Roku Dekoral Professional 2019” organizowanego przez Akademię Techniczną PPG Deco Polska w ramach zadania konkursowego malowali nowe logo Dekoral.

 - Po 20 latach obecności na rynku przyszedł czas na zmiany. Wartości marki pozostają takie same, nie zapominamy o naszej wieloletniej tradycji, ale jednocześnie dostrzegamy zmieniające się otoczenie i oczekiwania konsumentów. Chcemy, aby wizerunek marki Dekoral jasno komunikował, że jest ona marką na miarę naszych czasów – nowoczesną, innowacyjną i kreującą trendy. – mówi Ewa Ostaszewska, Brand Manager Dekoral.

ilustracjastrzałka

Już wkrótce odświeżone opakowania farb Dekoral z nowym logo trafią na półki sklepowe. Wdrożenie nowego logotypu będzie przebiegać stopniowo, co oznacza, że na rynku przez pewien czas będą jednocześnie funkcjonować produkty i materiały reklamowe z nowym oraz z dotychczasowym logo.

Źródło: Dekoral

www.dekoral.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764