logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dekoral: Nowe logo, identyfikacja wizualna i opakowania

  PR 18.02.2019, przeczytano 1190 razy
ilustracjastrzałka

Istniejąca na polskim rynku od 1998 roku marka Dekoral zmienia swoje oblicze wraz z wdrożeniem nowego logo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dekoral%3A-nowe-logo%2C-identyfikacja-wizualna-i-opakowania,381289,artykul.html

Zmiana logotypu jest odzwierciedleniem nowej strategii marketingowej, której celem jest przede wszystkim wzmocnienie wizerunku brandu Dekoral jako marki nowoczesnej, modnej i prestiżowej, czerpiącej z tradycji, a jednocześnie stale poszukującej innowacji i kreującej rynkowe trendy. Nowe logo, odświeżony design opakowań, angażująca komunikacja marketingowa oraz nowe produkty jakości premium – to filary realizacji nowej strategii.

ilustracjastrzałka

Najbardziej charakterystycznym elementem nowego logo jest kolorowa gwiazda, która symbolizuje bogatą ofertę produktów marki Dekoral, a widocznie w niej ślady pędzla jednoznacznie kojarzą się z kategorią farb. Subtelnie zaokrąglona a jednocześnie mocna czcionka nadaje logotypowi nowoczesny charakter.

Nowy wizerunek marki Dekoral po raz pierwszy zaprezentowany został 14 lutego 2019 podczas Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury BUDMA w Poznaniu. Uczestnicy konkursu „Młody Malarz Roku Dekoral Professional 2019” organizowanego przez Akademię Techniczną PPG Deco Polska w ramach zadania konkursowego malowali nowe logo Dekoral.

 - Po 20 latach obecności na rynku przyszedł czas na zmiany. Wartości marki pozostają takie same, nie zapominamy o naszej wieloletniej tradycji, ale jednocześnie dostrzegamy zmieniające się otoczenie i oczekiwania konsumentów. Chcemy, aby wizerunek marki Dekoral jasno komunikował, że jest ona marką na miarę naszych czasów – nowoczesną, innowacyjną i kreującą trendy. – mówi Ewa Ostaszewska, Brand Manager Dekoral.

ilustracjastrzałka

Już wkrótce odświeżone opakowania farb Dekoral z nowym logo trafią na półki sklepowe. Wdrożenie nowego logotypu będzie przebiegać stopniowo, co oznacza, że na rynku przez pewien czas będą jednocześnie funkcjonować produkty i materiały reklamowe z nowym oraz z dotychczasowym logo.

Źródło: Dekoral

www.dekoral.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Nie daj się wymienić na robota!” – nowa kampania szkoły programowania Codecool
Już za dziesięć lat 90 proc. obecnych kompetencji zawodowych ulegnie dezaktualizacji – wynika zbadania  „Future of Skills. Employment in 2030”.  Rynek pracy, a także otaczająca nas rzeczywistość z pewnością będą wyglądać zupełnie inaczej, a to za sprawą dynamicznie postępującej robotyzacji. Czy maszyny zabiorą nam pracę? Odpowiedzi na to pytanie...
Premiera nowego logo Infoshare
Zakończył się pierwszy etap prac nad nową linią wizualną Infoshare, konferencji o nowych technologiach organizowanej w Gdańsku. Marka pokazała nowe logo. Zmiany są ściśle związane z obraniem nowego kierunku komunikacji marki. Infoshare w pełnej nowej odsłonie zobaczymy 8 maja podczas otwarcia 13. edycji wydarzenia w gdańskim Amber Expo.
Z połową lutego właściciel marki MOWI – Mowi Poland S.A. (wcześniej Marine Harvest), największy na świecie producent i przetwórca łososia atlantyckiego, rozpoczyna współpracę z 24/7Communication. Agencja jest odpowiedzialna za strategię i implementację działań PR skierowanych do konsumentów i sektora HORECA.
Komunikacja Plus strategicznym partnerem ABSL
Komunikacja Plus została Partnerem Strategicznym ABSL, organizacji zrzeszającej kluczowe podmioty z branży nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Ścisła współpraca obejmować będzie obszar komunikacji wizerunkowej i employer brandingu.
Agencja VMLY&R znalazła się w grupie Liderów w corocznym badaniu ośrodka Gartner „Magic Quadrant for Global Marketing Agencies” już po raz trzeci z rzędu. Gartner docenił agencję za kompletność wizji i umiejętność jej realizacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764