logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dekoral udostępnił Wizualizer 3.0

  PR 01.08.2017, przeczytano 696 razy
ilustracjastrzałka

Dekoral wprowadza nową wersję kultowej aplikacji, umożliwiającej wirtualny dobór koloru we wnętrzu. Wizualizer 3.0 został udostępniony na stronie producenta z początkiem lipca br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dekoral-udostepnil-wizualizer-3.0,33287,artykul.html

Wizualizer to praktyczne narzędzie ułatwiające dobór koloru we wnętrzu. Pierwsza wersja aplikacji została opublikowana w 2009 roku. Od tego czasu sporo się zmieniło – ulepszono i dostosowano do obecnych wymagań działanie programu, dodano nowe funkcjonalności. Zaprezentowany z początkiem lipca Wizualizer 3.0 umożliwi nam zapoznanie się z dostępnymi kolorami w paletach Dekoral oraz Chromatic, ocenienie wybranego koloru na tle własnego pomieszczenia, zapisanie i podzielenie się projektem ze znajomymi czy w mediach społecznościowych.

– Nowa wersja aplikacji została zaprojektowana w technologii HTML 5, co oznacza, że współpracuje ona z każdym urządzeniem, które jest podłączone do Internetu i ma zainstalowaną dowolną przeglądarkę internetową – tłumaczy Wojciech Kapelusz, Online Marketing Manager marki Dekoral. Jak dodaje, najważniejszą zmianą jest możliwość pomalowania własnego wnętrza za pomocą jednego kliknięcia (to aplikacja wykonuje za nas proces wycinania powierzchni). Dzięki tej funkcji czas korzystania z narzędzia skrócił się z około 5 minut do 30 sekund. Co więcej, aplikacja jest w pełni responsywna, dzięki czemu uruchomimy ją zarówno na komputerze, jak i na każdym urządzeniu mobilnym, a szata graficzna natychmiast dostosuje się do rozdzielczości ekranu.

Chcąc skorzystać z nowej wersji narzędzia, wystarczy wejść na stronę www.dekoral.pl, a następnie kliknąć w zakładkę „Nasze aplikacje”.

Źródło: Dekoral

www.dekoral.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764