logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Delecta promuje Walentynki na czekoladowo

  PR 07.02.2019, przeczytano 131 razy
ilustracjastrzałka

Powiedzenie „przez żołądek do serca” jeszcze nigdy nie było tak trafne, jak w zbliżające się dużymi krokami Walentynki. Dlatego marka Delecta, promując swoje niezwykle proste w przygotowaniu monoporcje, podpowiada co zrobić, by smacznie zaskoczyć swoją drugą połówkę. Zaplanowała też konkurs na najpiękniejsze wyznanie miłosne, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/delecta-promuje-walentynki-na-czekoladowo,381145,artykul.html

Monoporcja to mini deser, przeznaczony dla jednej osoby, na tzw. „jeden kęs”. W ofercie marki Delecta są to wszelkiego rodzaju babeczki do samodzielnego wypieku – m.in. bardzo popularne brownie i karmelowe, a także mini eklery. Jak wynika z danych marki ich udział w rynku mieszanek do pieczenia ciast bardzo szybko rośnie – w 2018 babeczki odnotowały aż 62% wzrost w stosunku do roku poprzedniego. To właśnie one, jak żadne inne, idealnie wpisują się w ideę przygotowania słodkiej niespodzianki dla ukochanej osoby, dlatego stały się bohaterami walentynkowej kampanii marki Delecta.

- Wierzymy, że miłość pomagają pielęgnować drobne gesty – mogą to być zarówno miłe słowa, jak i słodkie, własnoręcznie przygotowane wypieki, dlatego w oczekiwaniu na Święto Zakochanych zachęcamy klientów do udziału w konkursie, w którym wystarczy powiedzieć za co kochamy naszą drugą połówkę, by wygrać kosz upominków dla zakochanych. Ponadto – inspirujemy w jaki sposób zdobyć lub rozkochać na nowo naszą miłość, w myśl zasady ‘przez żołądek do serca’. Na blogu delektujemy.pl, a także na towarzyszących mu kanałach social media, będziemy publikować ciekawe przepisy na słodkie afrodyzjaki – powiedziała Monika Rożnowska, Starszy Kierownik Marki Delecta, w Bakalland SA.

Miłość to słodkie słówka – czas na walentynkowe wyznania

Konkurs „Stwórz swoje walentynkowe wyznanie. Powiedz swojej miłości za co ją kochasz” startuje 7 lutego i trwać będzie do 15 lutego 2019.  Aby wziąć w nim udział wystarczy, na specjalnie przygotowanym bileciku, dostępnym na blogu https://delektujemy.pl/konkurs-walentynki,  napisać za co kochamy naszą drugą połówkę. Bilecik, wraz z naszym miłosnym wyznaniem, opublikowany zostanie w galerii na tej samej stronie. Można go też wydrukować i podarować ukochanej osobie w Walentynki. Najbardziej romantyczne wpisy nagrodzone zostaną upominkami od Delecty. Będą to szlafroki z haftami i zestaw czekoladowych produktów Delecta.

#PowiedzToNaSłodko

W myśl tego hasła, Delecta zachęcać będzie przed Walentynkami nie tylko do udziału w konkursie, ale też sprawiania ukochanej osobie kulinarnych przyjemności. Na stronie marki w serwisie Facebook.com, jak również na jej instagramowym profilu zamieszczane będą inspiracyjne przepisy na słodkości, które szybko i bez większych trudności będziemy mogli wykonać w domu, korzystając z produktów marki Delecta. Wśród promowanych przepisów znajdą się zwłaszcza te na czekoladowe słodkości – nie od dziś wiadomo bowiem, że czekolada uchodzi za jeden z najsilniejszych, ale też i najsmaczniejszych afrodyzjaków. Warto więc połączyć przyjemne z… przyjemnym i serwując czekoladowe co nieco ukochanej osobie, otrzymać w zamian… słodkiego, walentynkowego całusa.

Źródło: Bakalland S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764