logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Delecta promuje Walentynki na czekoladowo

  PR 07.02.2019, przeczytano 155 razy
ilustracjastrzałka

Powiedzenie „przez żołądek do serca” jeszcze nigdy nie było tak trafne, jak w zbliżające się dużymi krokami Walentynki. Dlatego marka Delecta, promując swoje niezwykle proste w przygotowaniu monoporcje, podpowiada co zrobić, by smacznie zaskoczyć swoją drugą połówkę. Zaplanowała też konkurs na najpiękniejsze wyznanie miłosne, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/delecta-promuje-walentynki-na-czekoladowo,381145,artykul.html

Monoporcja to mini deser, przeznaczony dla jednej osoby, na tzw. „jeden kęs”. W ofercie marki Delecta są to wszelkiego rodzaju babeczki do samodzielnego wypieku – m.in. bardzo popularne brownie i karmelowe, a także mini eklery. Jak wynika z danych marki ich udział w rynku mieszanek do pieczenia ciast bardzo szybko rośnie – w 2018 babeczki odnotowały aż 62% wzrost w stosunku do roku poprzedniego. To właśnie one, jak żadne inne, idealnie wpisują się w ideę przygotowania słodkiej niespodzianki dla ukochanej osoby, dlatego stały się bohaterami walentynkowej kampanii marki Delecta.

- Wierzymy, że miłość pomagają pielęgnować drobne gesty – mogą to być zarówno miłe słowa, jak i słodkie, własnoręcznie przygotowane wypieki, dlatego w oczekiwaniu na Święto Zakochanych zachęcamy klientów do udziału w konkursie, w którym wystarczy powiedzieć za co kochamy naszą drugą połówkę, by wygrać kosz upominków dla zakochanych. Ponadto – inspirujemy w jaki sposób zdobyć lub rozkochać na nowo naszą miłość, w myśl zasady ‘przez żołądek do serca’. Na blogu delektujemy.pl, a także na towarzyszących mu kanałach social media, będziemy publikować ciekawe przepisy na słodkie afrodyzjaki – powiedziała Monika Rożnowska, Starszy Kierownik Marki Delecta, w Bakalland SA.

Miłość to słodkie słówka – czas na walentynkowe wyznania

Konkurs „Stwórz swoje walentynkowe wyznanie. Powiedz swojej miłości za co ją kochasz” startuje 7 lutego i trwać będzie do 15 lutego 2019.  Aby wziąć w nim udział wystarczy, na specjalnie przygotowanym bileciku, dostępnym na blogu https://delektujemy.pl/konkurs-walentynki,  napisać za co kochamy naszą drugą połówkę. Bilecik, wraz z naszym miłosnym wyznaniem, opublikowany zostanie w galerii na tej samej stronie. Można go też wydrukować i podarować ukochanej osobie w Walentynki. Najbardziej romantyczne wpisy nagrodzone zostaną upominkami od Delecty. Będą to szlafroki z haftami i zestaw czekoladowych produktów Delecta.

#PowiedzToNaSłodko

W myśl tego hasła, Delecta zachęcać będzie przed Walentynkami nie tylko do udziału w konkursie, ale też sprawiania ukochanej osobie kulinarnych przyjemności. Na stronie marki w serwisie Facebook.com, jak również na jej instagramowym profilu zamieszczane będą inspiracyjne przepisy na słodkości, które szybko i bez większych trudności będziemy mogli wykonać w domu, korzystając z produktów marki Delecta. Wśród promowanych przepisów znajdą się zwłaszcza te na czekoladowe słodkości – nie od dziś wiadomo bowiem, że czekolada uchodzi za jeden z najsilniejszych, ale też i najsmaczniejszych afrodyzjaków. Warto więc połączyć przyjemne z… przyjemnym i serwując czekoladowe co nieco ukochanej osobie, otrzymać w zamian… słodkiego, walentynkowego całusa.

Źródło: Bakalland S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nie żyje Zbigniew Jujka
18 listopada w wieku 84 lat zmarł Zbigniew Jujka, gdański grafik, autor niezliczonych rysunków satyrycznych pojawiających się głównie na łamach „Dziennika Bałtyckiego”, w którym przez wiele lat pełnił funkcję redaktora graficznego.
VMLY&R została sklasyfikowana jako Strong Performer w najnowszym raporcie „The Forrester Wave™: Global Digital Experience Agencies, Q4 2019”. VMLY&R, globalna agencja marketingowa mająca 82 biura i zatrudniająca ponad 7000 osób na sześciu kontynentach, znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie. Agencja VMLY&R otrzymała...
Podczas tegorocznej edycji uczestnicy będą mieli okazję skupić się na praktycznych zagadnieniach związanych z tworzeniem identyfikacji wizualnej, projektowaniem UX/UI oraz ilustracją. Prelegenci i prowadzący warsztaty omawiać będą także problemy i wyzwania związane z codziennością pracy w branży - komunikacją z klientem czy prowadzeniem własnego biznesu.
Ricoh na Drupa 2020
Podczas przyszłorocznych targów drupa Ricoh zaprezentuje jak dotąd najszerszą i najbardziej wszechstronną ofertę swoich rozwiązań.
Zgubiona recepta, niezapisane dawkowanie leków – takich problemów pozwoli uniknąć Internetowe Konto Pacjenta i e-recepta, która od 8 stycznia 2020 r. zastąpi dotychczasowe papierowe recepty. By zachęcić Polaków do korzystania z tych narzędzi Ministerstwo Zdrowia oraz Centrum Systemów Edukacyjnych Ochrony Zdrowia (CSIOZ) rozpoczęły drugi etap kampanii edukacyjnej pt. "Internetowe...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764