logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Delecta reklamuje desery

  PR 05.02.2014, przeczytano 902 razy
ilustracja

W samym środku zimy Delecta stawia na promocję soczystych owocowych deserów. Komunikację reklamową dla kategorii deserów z oferty marki zaplanowano na luty br. w telewizji, VOD oraz w prasie handlowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/delecta-reklamuje-desery,20804,artykul.html

Celem kampanii, adresowanej do kobiet w wieku 25-45 lat, jest wzmocnienie świadomości marki Delecta, jako dostawcy szerokiej gamy owocowych deserów: kisieli instant, kisieli do gotowania i galaretek. Oś komunikacji stanowią produkty reprezentatywne dla oferty producenta - najnowsze kisiele z linii Owocowy kubek  Delecta (smaki: czarna porzeczka i żurawina).

Emisje  billboardów sponsorskich zaplanował Starcom przed wybranymi programami w Polsacie, TVN i TVP2 oraz przed serialami w TVN Player i TVP VOD. W prasie handlowej pojawią się ogłoszenia reklamowe przygotowane przez Gutenberg Designe. Kampanii reklamowej towarzyszyć będą działania prosprzedażowe w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji: dodatkowe ekspozycje materiałów POS, promocje cenowe oraz moduły reklamowe w gazetkach sieci.


Źródło: ieber Foods Polska S.A.

Dodatkowe informacje:

Metryczka kampanii:
Czas trwania: 1-28 lutego 2014 r.
Klient: Rieber Foods Polska S.A.
Produkt: owocowe desery Delecta
Rodzaj kampanii: prosprzedażowa, wizerunkowa
Media: TV, VOD, prasa handlowa
Kreacje prasowe: Gutenberg Designe
Billboard sponsorski: DDB Warszawa
Dom mediowy: Starcom
PR: Kolterman Media Communications

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To już kolejny edukacyjny webinar, którego organizatorem jest agencja e-marketingowa Ideo Force. Tym razem wydarzenie będzie w pełni poświęcone tematyce UX. W jego trakcie uczestnicy otrzymają dawkę eksperckiej wiedzy z zakresu User Experience, którą będą mogli wykorzystać we własnym e-biznesie. Webinar odbędzie się 25 sierpnia o godz. 13.00 i będzie prowadzony na...
Rafał Wasyluk członkiem Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego
Rafał Wasyluk, head of EMEA Commerce Centre of Excellence w VMLY&R, dołączył do grona członków Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego.
VMLY&R została sklasyfikowana jako Lider w najnowszym raporcie „The Forrester Wave: Marketing Creative And Content Services, Q3 2022”. VMLY&R, globalna agencja marketingowa zatrudniająca ponad 13000 osób na sześciu kontynentach, znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie. Agencja VMLY&R wykazała...
Kampania Aldi: Cośki idą do szkoły
„ALDI ma to COŚ do szkoły” to kolejna kampania taktyczna zrealizowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „ALDI ma to COŚ”.
Orion Media Group przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska
Do firm członkowskich IAB Polska przystąpiła firma ORION MEDIA GROUP - niezależny dom mediowy działający od 2013 roku w marketingu internetowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764