logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Delecta rozgrzewa tegoroczne ferie zimowe

  PR 07.01.2019, przeczytano 470 razy
ilustracjastrzałka

Ferie zimowe to czas, który wystawia zdrowie całej rodziny na próbę. Sanki, lepienie bałwana, rzucanie się śnieżkami – to tylko niektóre ze sposobów spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu przez dzieci i ich opiekunów. Aby w tym okresie nie dopadło nas niechciane przeziębienie,  marka Delecta zachęca do przygotowania całej rodzinie pysznego kisielu, który ma nie tylko wyjątkowy, owocowy smak, ale jest też słodką, rozgrzewającą przekąską. Kampania promocyjna kisieli Owocowy Kubek KIDS oraz Owocowy Kubek FIT obejmująca emisję billboardów sponsorskich w telewizji, jak również działania on-line i PR, dedykowane zimowym deserom, wystartowała 1 stycznia 2019.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/delecta-rozgrzewa-tegoroczne-ferie-zimowe,380698,artykul.html

Hu! Hu! Ha! nasza zima zła” – głosi znana dziecięca piosenka, a zarazem wiersz Marii Konopnickiej. Na szczęście dzięki marce Delecta, możemy śmiało zacytować drugą część refrenu: „A my jej się nie boimy”. Na rynku dostępne są bowiem smaczne, zdrowe przekąski, które pozwolą przetrwać srogą zimę i dodadzą energii na każdy dzień nadchodzących ferii zimowych. Z myślą o dzieciach powstał więc Owocowy Kubek KIDS, a dla dorosłych marka przygotowała wersję FIT, która w pełni wpisuje się w najnowsze trendy żywieniowe, zawierając w sobie superfood i jednocześnie posiadając 30% cukru mniej.

- Marka Delecta stawia na emocjonalny aspekt przygotowywania deserów i przekąsek. Radość, bliskość, troska to uczucia, które zakorzenione są w naszych produktach, służących celebrowaniu wspólnych chwil. Ferie zimowe to czas na bycie razem, ale też czas zabawy i beztroski – często w ekstremalnych warunkach pogodowych. Podanie maluchowi bądź, równie zmarzniętemu po całym dniu zabaw, rodzicowi rozgrzewającego deseru w postaci kisielu to oczywisty przejaw miłości i troski, wyrażonej w słodkiej, zdrowej i pysznej przekąsce. Naszą kampanię, promującą kisiele, można od 1 stycznia zobaczyć w telewizji, internecie, a także na kanałach social media marki Delecta – powiedziała Monika Rożnowska, Starszy Kierownik Marki Delecta w Bakalland SA.

Bilbord sponsorski Delecty emitowany będzie jest w telewizji TVN, TVP2, Polsat oraz w stacjach tematycznych TVN przez cały styczeń 2019 roku.

Kampania obejmuje także działania PR, w ramach których dziennikarze otrzymają od marki Delecta nie tylko informacje produktowe, ale też wysyłki kreatywne zachęcające do spróbowania rozgrzewających przekąsek, tak dobrze znanych nam z dzieciństwa.

Za kreację bilboardu sponsorskiego oraz aktywności w social mediach marki odpowiada Agencja OpusB. Zakup mediów realizuje Dom Mediowy Starcom. Natomiast za działania PR odpowiada agencja 38PR & Content Communication.

Owocowy Kubek KIDS to w 100% naturalna i spełniająca warunki ustawy sklepikowej przekąska stworzona z myślą o dzieciach. Jedyne tego rodzaju kisiele na rynku dostępne są w trzech owocowo-marchewkowych smakach, tj. marchew-pomarańcza, marchew-jabłko i marchew-banan. Kisiele Owocowy kubek KIDS to znakomita alternatywa dla tradycyjnych przekąsek i oryginalne urozmaicenie codziennej diety. To także źródło naturalnej witaminy C pochodzącej z aceroli. Wystarczy jedynie 175 ml gorącej wody, by cieszyć się szybką w przygotowaniu, sycącą i całoroczną przekąską, która doskonale sprawdzi się w diecie najmłodszych.

Owocowy Kubek FIT to deser, którego receptura została opracowana zgodnie z założeniami „czystej etykiety”, bazując na naturalnych, szlachetnych składnikach i produktach zaliczanych do superfoods, takich jak quinoa, amarantus i acerola. Owocowy Kubek FIT jest dostępny w trzech smakach: aronia, czerwona porzeczka i pigwa. Polskie owoce, słynące m.in. z bogactwa witamin i przeciwutleniaczy, wspomagania odporności i pracy układu pokarmowego, podnoszą wartość odżywczą deserów oraz nadają im wyraźny owocowy smak. Unikalną cechą kisieli z linii Owocowy Kubek FIT jest obniżona o 30% zawartość cukru, co przekłada się wprost na niską kaloryczność deseru. Jedna porcja gotowej przekąski to zaledwie 97-98 kcal.

Źródło: 38PR & Content Communication

www.38pr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764