logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Delecta z nowym wizerunkiem i komunikacją prosto z serca

  PR 01.03.2016, przeczytano 2076 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem marca Delecta wystartowała z pełną ciepłych emocji i autentycznych gestów kampanią reklamową „prosto z serca”. Działania zaplanowane na 6 tygodni w kluczowych stacjach telewizyjnych komunikują nową odsłonę marki, obejmującą odświeżone logo, nowe hasło i zmienione graficznie opakowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/delecta-z-nowym-wizerunkiem-i-komunikacja-prosto-z-serca,27671,artykul.html

Re-launch marki, obejmujący lifting logotypu, wprowadzenie hasła „Prosto z serca” oraz zmianę estetyki opakowań, ma na celu wzbogacenie wizerunku o nowe wartości.

Nowa, czyli jaka?

Marka Delecta chce być modna, inspirująca, pragnie dzielić się radością, wyznaczać trendy, czerpiąc z bogactwa swego doświadczenia. Tak, jak dla współczesnej Polki,  dumnej ze swojej rodziny i ciepłej więzi z bliskimi, dla Delecty codzienne drobne gesty prosto z serca i szczere intencje liczą się najbardziej. Bo proste rozwiązania przynoszą radość z dawania i sprawiają, że ludzie stają się sobie naprawdę bliscy… - wyjaśnia Monika Rożnowska, starszy kierownik marki Delecta w Bakalland S.A.

Kampania telewizyjna

Nowe wartości marki komunikują 4 spoty reklamowe, utrzymane w emocjonalnej konwencji „przepisów prosto z serca na…” komunikację międzypokoleniową czy bardzo dobry wieczór. W rolach głównych sympatyczna rodzina i produkty w nowych opakowaniach. Za realizację kampanii – kreację i produkcję odpowiada Agencja MullenLowe Warsaw. Media zaplanował i zakupił Starcom.

Nowe opakowania

Integralnym elementem re-launchu marki są nowe opakowania, wprowadzane stopniowo od  początku roku. Naturalnie proste w przekazie, nowoczesne i czytelne, wprost komunikują wysoką jakość, szczerość i autentyczność intencji. Do wczesnej jesieni na sklepowych półkach powinien znaleźć się pełny asortyment Delecty w nowej odsłonie. Kreację i produkcję nowych opakowań powierzono OpusB z Krakowa.

Źródło: Bakalland S.A.

www.delecta.pl

Dodatkowe informacje:

Metryczka kampanii:
Termin: 01.03.2016 – 16.04.2016
Hasło kampanii: Delecta. Prosto z serca
Klient: Bakalland S.A.
Media: telewizja
Kreacja spotów: MullenLowe Warsaw
Dom mediowy: Starcom
Kreacja opakowań: Opus B

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764