logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Deli Catering dla Gali Effie Awards 2018

  PR 19.11.2018, przeczytano 423 razy
ilustracjastrzałka

Effie Awards to jedyny prestiżowy konkurs marketingowy, ceniony na całym świecie. Został on zorganizowany po raz pierwszy w 1968 roku w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Co ważne, od 1999 roku licencję na prowadzenie konkursu w Polsce posiada Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Gala Effie Awards stanowi najważniejszy dzień w branży komunikacji marketingowej. Gromadzi prezesów i dyrektorów największych firm oraz agencji komunikacji marketingowej, specjalistów od marketingu, niezależnych ekspertów oraz przedstawicieli biznesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/deli-catering-dla-gali-effie-awards-2018,380189,artykul.html

O oprawę kulinarną Gali Finałowej wydarzenia zadbał lider na rynku usług cateringowych w zakresie Kulinariów Eventowych, Deli Catering. Specjalnie na tę okoliczność marka przygotowała sushi buritto z wołowiną okraszoną pikantnym śliwkowym sosem z selerem naciowym oraz chili, mini burgery z buraka z kozim serem oraz sosem mango z pieprzem, a także sataye z tofu marynowane w oleju sezamowym z cukinią i czarnuszką.

Uroczysta ceremonia wręczenia nagród Effie Awards 2018 odbyła się 29 października br. w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie.

Źródło: Deli Catering

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764