logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Delikatność smakuje lepiej - Milka z nowym wielkanocnym spotem reklamowym

  PR 23.03.2021, przeczytano 971 razy
ilustracja

Święta to czas pełen radości, który spędzamy w towarzystwie najbliższych. To, co szczególnie łączy nas w tych chwilach, to kultywowanie świątecznych zwyczajów. Chwile spędzone w rodzinnym gronie stają się magiczne i niezapomniane, nawet jeżeli w trosce o nasze zdrowie pozostajemy w domu. W te święta Milka opowiada wyjątkową historię i zaprasza do udziału w wirtualnej zabawie polegającej na poszukiwaniu świątecznych słodkości. Świąteczna gra Milka stanowi doskonałą okazję do tworzenia rodzinnych wspomnień, dzięki którym delikatność smakować będzie jeszcze lepiej…


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/delikatnosc-smakuje-lepiej---milka-z-nowym-wielkanocnym-spotem-reklamowym,390758,artykul.html

Głównym wątkiem nowego spotu reklamowego Milka jest zabawa w poszukiwanie wielkanocnych słodkości. W świąteczny poranek pełne entuzjazmu dzieci budzą się, nie mogąc doczekać się poszukiwania czekoladowych jajek i zajączków, skrzętnie ukrytych w ich ogrodzie. Wielkanocnej zabawie bacznie przyglądają się wzruszeni rodzice, którzy czerpią radość ze wspólnie spędzanych chwil. Świąteczny spot reklamowy Milka inspiruje do odkrywania nowych wielkanocnych zwyczajów, dzięki którym możemy tworzyć trwałe wspomnienia. Reklama jest emitowana w telewizji, na platformach digitalowych oraz w serwisach społecznościowych, jak Facebook i YouTube.

– Historia ukazana w naszym najnowszym świątecznym spocie jest silnie osadzona w fundamentach marki Milka. Nową komunikacją wielkanocną chcemy inspirować wszystkich do czerpania radości z chwil, które spędzamy w gronie najbliższych, dzięki czemu umacniamy łączące nas więzi i tworzymy zupełnie nowe i niezapomniane wspomnienia. Poszukiwanie wielkanocnych jajek i zajączków to doskonała zabawa, w którą mogą zaangażować się zarówno najmłodsi, jak i ich rodzice. To właśnie te drobne aktywności sprawią, że czas spędzony w rodzinnym gronie staje się jeszcze bardziej magiczny – Maciej Kruszewski, Brand Manager Milka Seasonals, Poland.

By zachęcić Polaków do wielkanocnego poszukiwania słodyczy Milka stworzyła wirtualną grę, dzięki której każdy będzie mógł zabawić się w zbieranie słodkości poukrywanych w swojej najbliższej okolicy, ale bez konieczności wychodzenia z domu. To wszystko dzięki wykorzystaniu map Google, które stały się planszą tej gry. W grze uwzględniony został również element edukacyjny: każdy zajączek skrywa ciekawostkę świąteczną poświęconą polskiej tradycji wielkanocnej lub świątecznym zwyczajom obchodzonych w innych krajach.

Globalnie wielkanocna kampania Milka została opracowana przez Ogilvy Germany i Scholz & Friends Hamburg. Za pomysł oraz realizację aktywacji konsumenckiej w Polsce odpowiada agencja Ogilvy Polska. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare a aktywnościami w mediach społecznościowych agencja Liquid Thread.

Źródło: Mondelez Polska

www.mondelezinternational.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jaś Skorobohaty... Plejada gwiazd w charytatywnej produkcji roku
Kalejdoskop polskich talentów, zaangażowany tata i szczytny cel: wsparcie psychologiczne podopiecznych Fundacji Happy Kids. Na platformę Audioteka trafiła pierwsza część charytatywnego audiobooka, nagrana na podstawie „Jasia Skorobohatego. Na ratunek tacie”. 
Newline Interactive - najczęściej kupowane monitory interaktywne
Monitory interaktywne Newline Interactive z każdym rokiem cieszą się coraz większą popularnością na świecie. Analiza danych z lat 2022, 2023 i 2024 (QI-QIII) wskazuje na konsekwentny wzrost sprzedaży. Po Q3 2024, Newline plasuje się na drugim miejscu wśród dostawców interaktywnych wyświetlaczy na świecie. W Europie z wynikiem 10,35% Newline jest w pierwszej...
Puszcza Białowieska bohaterką kampanii Funduszu Żubra na Spotify
„Pierwszy Las – Rozmowy o Puszczy Białowieskiej” to prowadzony przez Dybę Lach i Filipa Springera podcast, którego sponsorem jest Fundusz Żubra. Na Spotify trwa właśnie przygotowana we współpracy z polskim oddziałem Aleph miesięczna kampania promująca ten projekt. Jej głównym elementem jest spot audio, wspierany przez kreacje displayowe, dostępne zarówno na...
Feeders Agency dołącza do sieci by The Network
Feeders Agency dołącza do globalnej sieci najbardziej kreatywnych niezależnych agencji by The Network. Sieć zrzesza 25 agencji z całego świata o szerokim zakresie kompetencji – od agencji kreatywnych, digitalowych, mediowych, po podmioty zajmujące się influencer marketingiem, a także agencje specjalizujące się w AI. Feeders Agency jest pierwszą w Polsce agencją, która...
Dan Cake z kampanią na drugi dzień świąt
Marka Dan Cake rusza z kampanią na okres świąt Bożego Narodzenia. W myśl nowej platformy komunikacji „Jedz jak chcesz” marka zachęca konsumentów do spędzania tego czasu na własnych warunkach i świętowania po swojemu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764