logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Delio – supermarket online rusza z nową kampanią

  PR 13.12.2022, przeczytano 614 razy
ilustracjastrzałka

delio wystartowało z kampanią, w ramach której oferuje swoim klientom 10 kuponów zniżkowych o wartości 30 złotych, prezentując tym samym nawet 300 złotych na świąteczne zakupy. Co więcej, chcąc ułatwić świąteczne przygotowania, delio obniżyło ceny wybranych produktów aż o 70%.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/delio-%E2%80%93-supermarket-online-rusza-z-nowa-kampania,398325,artykul.html

delio to dynamicznie rozwijający się supermarket online oferujący szeroki wybór produktów takich jak owoce i warzywa, nabiał czy chemia gospodarcza. Wraz z nadejściem okresu przedświątecznego marka rozpoczęła kampanię, w ramach której wręcza 10 kuponów o wartości 30 złotych, co przekłada się na 300 złotych w rabatach dla klientów.

Klienci dzięki zakupom w delio mogą oszczędzić nie tylko pieniądze, ale przede wszystkim czas. Dzięki temu będą w stanie przygotować święta spokojnie, do czego delio zachęca hasłem „Święta w domu, nie w sklepie”. W ten sposób supermarket online zachęca swoich użytkowników do spędzenia przedświątecznego okresu razem z bliskimi, w spokoju, zamiast zwyczajowego szaleństwa kolejek i korków. Zakupy bowiem dojadą do klientów same – nawet te ciężkie czy niewygodne do noszenia.

Dodatkowo, w ramach kampanii na stronie dostępne są świąteczne produkty objęte nawet 70-procentową zniżką. W całym okresie przedświątecznym przeceniane są też produkty potrzebne na święta: akcesoria do wypieków, napoje, słodycze, bakalie, gotowe dania czy zestawy prezentowe.

Zamówień można dokonywać na stronie www.delio.com.pl i w aplikacji mobilnej dostępnej w App Store i Google Play. Aby aktywować promocję, wystarczy w trakcie podsumowania zakupów wpisać kod: PREZENT (należy pamiętać o wielkich literach), który automatycznie doda rabat do zamówienia. Działa on zarówno w wersji przeglądarkowej delio, jak i w aplikacji. Akcja trwa do końca tego roku.

O kampanii delio będzie można usłyszeć również w spotach radiowych, które polecą w lokalnych rozgłośniach na terenie Warszawy oraz Krakowa. Mieszkańcy tych miast o akcji supermarketu online dowiedzą się również w drodze do pracy, domu czy podczas przedświątecznych spacerów. Billboardy informujące o świątecznej kampanii zawisły bowiem przy najbardziej uczęszczanych ulicach stolicy oraz Krakowa.

Źródło: Lite e-Commerce Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764