logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Delio w nowej kampanii przekonuje, że zakupy to nie zapasy

  PR 17.04.2023, przeczytano 518 razy
ilustracjastrzałka

„Zakupy to nie zapasy” to nowa kampania promująca delio. W jej ramach supermarket online zachęca do robienia przemyślanych zakupów. Plusem wizyty w internetowym sklepie ma być nie tylko wygoda, ale także dowóz tego samego dnia, atrakcyjny próg darmowej dostawy i lepsze planowanie codziennych wydatków. Konsumenci dowiedzą się o zaletach delio między innymi z trzech promocyjnych spotów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/delio-w-nowej-kampanii-przekonuje%2C-ze-zakupy-to-nie-zapasy,399673,artykul.html

W najnowszej kampanii delio porusza między innymi problem, który jest jednym z ważniejszych wyzwań współczesnego świata – marnotrawstwo jedzenia. Według danych Federacji Polskich Banków Żywności przeciętna czteroosobowa rodzina wyrzuca do śmietnika produkty warte nawet 2,5 tys. zł rocznie, a są to dane jeszcze sprzed wzrostu inflacji. Eurostat z kolei podaje, że na przeciętnego obywatela Unii Europejskiej przypada aż 127 kilogramów zmarnowanej żywności, z czego 70 wyrzuca się w domach.

Trzy problemy współczesnego konsumenta w kampanii delio

Powodem, dla którego marnujemy żywność, jest często „kupowanie oczami”, czy dosztukowywanie koszyka, żeby osiągnąć próg darmowej dostawy. Doprowadza to do zamiany lodówki w spiżarnię z zapasami, gdzie większość towarów marnuje się, zanim zdążymy je skonsumować. Z kampanii delio dowiemy się, że oparta na atrakcyjnych warunkach dostawa w supermarkecie online jest rozwiązaniem tej bolączki. Szczególnie, że dostawa odbywa tego samego dnia co zamówienie. Jest to ważne ze względów nie tylko środowiskowych, ale także związanych z rozsądnym planowaniem domowego budżetu.

- Polscy konsumenci są przyzwyczajeni do robienia zakupów na tydzień, a czasem nawet dwa tygodnie do przodu. Kupujemy dużo i na zapas, co prowadzi do generowania zbędnych kosztów oraz marnowania żywności. Według Programu Racjonalizacji i Ograniczenia Marnotrawstwa Żywności w Polsce każdego roku na śmietnik trafia prawie 5 mln ton jedzenia, czyli średnio 150 kg w każdej sekundzie – mówi Kamil Bąkowski, Marketing & eCommerce Director w Lite e-Commerce, startupie odpowiedzialnym za supermarket online delio.

Kolejnym problemem poruszanym w kampanii jest tzw. “spacer farmera”, który kojarzy się nie tylko z zawodami siłaczy, lecz także z zakupami w tradycyjnych super- i hipermarketach. Ciężkie siatki niczym największe ciężary wżynają się bowiem w ręce, a także pękają w najmniej oczekiwanym momencie. Promocyjne spoty w zabawny sposób przekonują klientów, że korzystanie z wygodnej i szybkiej formy zakupów w delio pozwala wyeliminować ten problem.

delio - Zakupy z głową. Dostawa na dziś.

Według twórców rozwiązania - zakupy z delio to „zakupy z głową”. Jedną z głównych zalet platformy jest niski próg darmowej dostawy, wynoszący 80 zł. Dzięki temu klienci supermarketu online mogą robić mniejsze zakupy bez dodawania do koszyka niepotrzebnych rzeczy, które następnie marnują się w lodówce. W ten sposób mogą kupować częściej, ale rozsądniej i tyle, ile właśnie potrzebują. Szczególnie, że zamówione artykuły przyjadą pod drzwi klienta nawet tego samego dnia. Odpada więc konieczność polowania na pasujący termin odbioru zamówienia, który w tradycyjnym e-grocery trwa czasami nawet kilka dni.

- W naszej kampanii skupiliśmy się na największych bolączkach naszych klientów, takich jak uciążliwość tradycyjnych zakupów, marnowanie żywności i dodawanie na siłę kolejnych produktów tak, żeby osiągnąć próg darmowej dostawy. Zakupy z delio to przede wszystkim zakupy z głową, na czym zyskuje nasz domowy budżet oraz środowisko  – dodaje Bąkowski.

Stor9 odpowiedzialne za koncept kreatywny

Za stworzenie platformy komunikacji "Zakupy z głową" oraz koncept kreatywny kampanii 360 odpowiada agencja Stor9. Produkcją wszystkich spotów (digital oraz kino) i sesji zdjęciowej zajął się dom produkcyjny 9Production, a zakup mediów był po stronie agencji Zenith.

- Zależało nam na tym, żeby w przewrotny sposób wskazać konsumentowi jego złe nawyki zakupowe, których symbolem staje się metaforyczny zapaśnik. To osoba, która gromadzi nadprogramowe zapasy w swojej kuchni i siłuje się z ciężkimi zakupami w każdy weekend, a właściwie ze względu na ograniczenia handlu w niedzielę - w zasadzie wyłącznie w sobotę. W kampanii pokazaliśmy, jak dzięki delio możemy stłumić w sobie wewnętrznego zapaśnika i zacząć kupować mądrze, z głową – bez marnowania jedzenia i pieniędzy – podkreśla Maciek Dutkowski, Creative Director Stor9.

Agencja kreatywna Stor9 i dom produkcyjny 9Production to podmioty działające w ramach Grupy Stor9 - współpracują z takimi brandami jak Totalizator Sportowy, Sephora, HBO, RTV EURO AGD, Polpharma czy BLIK.

Źródło: Lite e-Commerce Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764