logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dell: drukarka laserowa za 99 USD

   28.06.2005, przeczytano 837 razy

Do oferty Della trafiło urządzenie Laser Printer 1100 – drukarka laserowa sprzedawana w cenie zaledwie 99 USD. Wprowadzenie „laserówki” do tego segmentu cenowego może według analityków rozpocząć nowy etap rywalizacji pomiędzy producentami drukarek do domu i małej firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dell%3A-drukarka-laserowa-za-99-usd,2854,artykul.html

Dell Laser Printer 1100 zapewnia rozdzielczość 600 dpi, a szybkość druku to maksimum 15 stron na minutę. W Polsce cena drukarki jest wyraźnie wyższa, niż w USA, niemniej i tak bardzo atrakcyjna – wynosi 419 PLN + VAT. W chwili obecnej drukarki HP i Lexmarka o podobnych parametrach są średnio dwukrotnie droższe. Nowy produkt Della nie tylko zmniejszy popyt na najtańsze „laserówki” z oferty konkurencji, ale też w dużej mierze „zepsuje” rynek drukarek atramentowych.

W pierwszym kwartale w USA w sprzedano 6,5 mln „plujek” i 1,6 mln drukarek laserowych. Teraz te proporcje mogą ulec zachwianiu. Przy wydruku dokumentów drukarki laserowe mają bowiem szereg przewag nad „atramentówkami” – przede wszystkim są szybsze i tańsze w eksploatacji. Świadom tych atutów Dell na odpowiednio niskim poziomie skalkulował też cenę tonera – 65 USD za wydruk 2 tys. stron to naprawdę wyjątkowo tanio. Konkurenci Della na rynku amerykańskim za podobny toner do swoich drukarek żądają o połowę więcej.

Źródło: ZDNet

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764