logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Deloitte Digital: Aktywację dla marki Mirinda z udziałem influencerów

  PR 11.05.2016, przeczytano 1768 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Deloitte Digital CE i PepsiCo rozpoczęły kampanię internetową dla marki Mirinda. Aktywacja polegać będzie na wybraniu przez konsumentów jednego z dwóch nowych smaków Mirindy, który od sierpnia br. wejdzie do stałej sprzedaży. Wezmą w niej udział wpływowi YouTuberzy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/deloitte-digital%3A-aktywacje-dla-marki-mirinda-z-udzialem-influencerow,28507,artykul.html

Prowadzona kampania wspiera launch dwóch nowych smaków Mirindy – brzoskwiniowego oraz gruszkowego – i ma na celu zaktywizowanie osób z grupy docelowej marki. Aktywacja ma również przybliżyć konsumentom nowe pozycjonowanie oraz odświeżoną identyfikację wizualną Mirindy.

Działania marketingowe oparte zostały na głosowaniu konsumentów na jeden z dwóch smaków. Ten smak, który zdobędzie więcej głosów, zostanie od sierpnia wprowadzony do stałej sprzedaży. Biorący udział w akcji YouTuberzy: Cybermarian i Aga Grzelak, stworzą filmy, w których wspólnie przeprowadzą testy na nowych smakach Mirindy, zachęcając do zagłosowania na ulubiony smak na stronie internetowej www.mirinda.pl. W ramach kampanii prowadzone są działania w social media, m.in. na profilu marki Mirinda na Facebooku (https://www.facebook.com/MIRINDApl), jak również na Instagramie i Snapchacie. Aktywacja obejmuje także kampanię telewizyjną i kinową, przygotowaną przez agencję BBDO Warszawa, a uzupełnią ją działania w punkcie sprzedaży.

Deloitte Digital przygotowała również nową stronę marki pod adresem www.mirinda.pl i uruchomiła na niej system do głosowania. Na stronie prezentowane będą sylwetki influencerów biorących udział w akcji i przeprowadzane przez nich testy nowych smaków napoju.

Stworzenie stron internetowych na potrzeby aktywacji jest jednym z pierwszych działań dla PepsiCo po wygranym w marcu przez agencję przetargu na kompleksową obsługę działań digitalowych dla marek z jej portfolio, w tym dla Mirindy. W ramach tej współpracy Deloitte Digital CE zajmuje się m.in. opracowaniem strategii digital oraz działaniami we wszystkich kanałach digitalowych marki, w tym m.in. Social Media. (Deloitte Digital CE - wcześniej Digital One – współpracuje z Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o.o., spółką z grupy PepsiCo, od 2001 roku).

Źródło: Deloitte Digital CE

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764