logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Deloitte Digital CE nawiązuje współpracę z Acne

  PR 22.11.2017, przeczytano 509 razy

Firma Deloitte Digital Central Europe nawiązała współpracę z agencją kreatywną Acne ze Sztokholmu, która została kupiona przez Deloitte NWE (struktura Deloitte na region Europy Północnej i Zachodniej) w sierpniu b.r. Partnerstwo między firmami pozwoli na wzmocnienie kompetencji kreatywnych na międzynarodową skalę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/deloitte-digital-ce-nawiazuje-wspolprace-z-acne,34577,artykul.html

Acne powstała w 1996 r. i jest uznaną na rynku międzynarodowym agencją kreatywną specjalizującą się w storytellingu marek, współpracowała z takimi firmami jak H&M, IKEA i Spotify. Oferuje zarówno usługi kreatywne, jak i doradztwo w obszarze digitalizacji, strategii oraz tworzenia materiałów filmowych i fotograficznych. Współpraca Deloitte Digital ze szwedzką agencją ma wzmocnić usługi kreatywne w ramach struktur organizacji w Polsce i Europie Środkowej.

Jak zaznaczył Olgierd Cygan, Lider Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej, jest to kolejny krok w kierunku otwarcia się na rynki europejskie. – Nowy partner w grupie pozwala nam wzmocnić kompetencje kreatywne na skalę europejską – mówi Olgierd Cygan. – Połączenie doświadczenia w zakresie analizy danych i wiedzy technologicznej, a także doświadczenia w budowaniu i wdrażaniu strategii digitalowych z umiejętnościami kreatywnymi o światowym poziomie, pozwoli nam na realizację nawet najbardziej ambitnych i wymagających projektów międzynarodowych – dodaje.

Acne to kolejna międzynarodowa marka, z którą współpracuje polski i inne środkowoeuropejskie oddziały Deloitte Digital. Deloitte Digital wcześniej nawiązał również partnerstwo m.in. z Salesforce - światowym liderem w oferowaniu narzędzi wsparcia sprzedaży i obsługi klienta (CRM), a także rozpoczęła współpracę z MuleSoft - dostawcą wiodącej platformy do budowy sieci aplikacji. Partnerstwo z Acne wzmacnia usługi doradztwa technologicznego dla firm m.in. w zakresie zarządzania interfejsemprogramistycznym aplikacji (API) oraz projektów związanych z integracją danych w oparciu o tę technologię.

Źródło: Deloitte Digital

www.deloitte.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764