logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Deloitte Digital nawiązuje współpracę z FCB Bridge2fun

  PR 13.02.2018, przeczytano 798 razy
ilustracjastrzałka
Olgierd Cygan, Deloitte Digital CE leader i Rafał Baran, CEO FCB Bridge2Fun

Firma Deloitte Digital oraz agencja FCB Bridge2Fun 12 lutego podpisały umowę partnerską dotyczącą wzajemnej współpracy w realizowaniu projektów Digital oraz ATL.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/deloitte-digital-nawiazuje-wspolprace-z-fcb-bridge2fun,35434,artykul.html

Deloitte Digital oraz FCB Bridge2Fun w ramach podpisanej ramowej umowy partnerskiej będą wspierać się wzajemnie w ramach realizacji projektów z obszarów Digital oraz ATL. Oznacza to komplementarne podejście do projektów, oferty przetargowej, a także przyszłych realizacji.

Obydwie strony zapewniają sobie w ten sposób zaplecze wysoko wyspecjalizowanych zespołów z kompetencjami marketingowymi, w obszarach, w których mają wieloletnie, potwierdzone doświadczenie.

Takie dopełnienie portfolio usług o umiejętności kreatywne ATL jest w przypadku Deloitte Digital uzupełnieniem rozwijanej oferty digital marketingu oraz wdrożeń technologicznych. Pozwala też na większą efektywność oraz elastyczność w dostosowywaniu usług do potrzeb klienta. Dynamikę rozwoju w tym kierunku w regionie Europy nadała firmie współpraca w ramach grupy ze szwedzką agencją Acne, zaś globalnie z amerykańską Heat.

– Niezmiernie mnie cieszy ta współpraca. Łącząc kompetencje, wykorzystujemy swoje najmocniejsze strony, dzięki czemu możemy zaproponować klientom to, co najlepsze. Taka hybryda nie byłaby możliwa bez pełnego, wzajemnego zaufania – komentuje Rafał Baran, CEO FCB Bridge2Fun.

– Szukamy najbardziej wartościowego miksu po to, aby dostarczać kompetencji, na które jest aktualnie największe zapotrzebowanie –
podsumowuje Olgierd Cygan, partner, Deloitte Digital CE leader. – Deloitte Digital CE planuje dalszą budowę zintegrowanej oferty oraz inwestycje w nowe przedsięwzięcia biznesowe, łączące strategię i technologię z biznesem, centralizując oraz rozwijając poszczególne funkcje.

Źródło: Deloitte Digital

www.deloittedigital.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764