Firma Deloitte Digital oraz agencja FCB Bridge2Fun 12 lutego podpisały umowę partnerską dotyczącą wzajemnej współpracy w realizowaniu projektów Digital oraz ATL.
Deloitte Digital oraz FCB Bridge2Fun w ramach podpisanej ramowej umowy partnerskiej będą wspierać się wzajemnie w ramach realizacji projektów z obszarów Digital oraz ATL. Oznacza to komplementarne podejście do projektów, oferty przetargowej, a także przyszłych realizacji.
Obydwie strony zapewniają sobie w ten sposób zaplecze wysoko wyspecjalizowanych zespołów z kompetencjami marketingowymi, w obszarach, w których mają wieloletnie, potwierdzone doświadczenie.
Takie dopełnienie portfolio usług o umiejętności kreatywne ATL jest w przypadku Deloitte Digital uzupełnieniem rozwijanej oferty digital marketingu oraz wdrożeń technologicznych. Pozwala też na większą efektywność oraz elastyczność w dostosowywaniu usług do potrzeb klienta. Dynamikę rozwoju w tym kierunku w regionie Europy nadała firmie współpraca w ramach grupy ze szwedzką agencją Acne, zaś globalnie z amerykańską Heat.
– Niezmiernie mnie cieszy ta współpraca. Łącząc kompetencje, wykorzystujemy swoje najmocniejsze strony, dzięki czemu możemy zaproponować klientom to, co najlepsze. Taka hybryda nie byłaby możliwa bez pełnego, wzajemnego zaufania – komentuje Rafał Baran, CEO FCB Bridge2Fun.
– Szukamy najbardziej wartościowego miksu po to, aby dostarczać kompetencji, na które jest aktualnie największe zapotrzebowanie – podsumowuje Olgierd Cygan, partner, Deloitte Digital CE leader. – Deloitte Digital CE planuje dalszą budowę zintegrowanej oferty oraz inwestycje w nowe przedsięwzięcia biznesowe, łączące strategię i technologię z biznesem, centralizując oraz rozwijając poszczególne funkcje.
Źródło: Deloitte Digital