logo
WIADOMOŚCI

Deloitte Digital nawiązuje współpracę z FCB Bridge2fun

Mateusz Zawiślak  PR 13.02.2018, przeczytano 303 razy
ilustracjastrzałka
Olgierd Cygan, Deloitte Digital CE leader i Rafał Baran, CEO FCB Bridge2Fun

Firma Deloitte Digital oraz agencja FCB Bridge2Fun 12 lutego podpisały umowę partnerską dotyczącą wzajemnej współpracy w realizowaniu projektów Digital oraz ATL.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/deloitte-digital-nawiazuje-wspolprace-z-fcb-bridge2fun,35434,artykul.html

Deloitte Digital oraz FCB Bridge2Fun w ramach podpisanej ramowej umowy partnerskiej będą wspierać się wzajemnie w ramach realizacji projektów z obszarów Digital oraz ATL. Oznacza to komplementarne podejście do projektów, oferty przetargowej, a także przyszłych realizacji.

Obydwie strony zapewniają sobie w ten sposób zaplecze wysoko wyspecjalizowanych zespołów z kompetencjami marketingowymi, w obszarach, w których mają wieloletnie, potwierdzone doświadczenie.

Takie dopełnienie portfolio usług o umiejętności kreatywne ATL jest w przypadku Deloitte Digital uzupełnieniem rozwijanej oferty digital marketingu oraz wdrożeń technologicznych. Pozwala też na większą efektywność oraz elastyczność w dostosowywaniu usług do potrzeb klienta. Dynamikę rozwoju w tym kierunku w regionie Europy nadała firmie współpraca w ramach grupy ze szwedzką agencją Acne, zaś globalnie z amerykańską Heat.

– Niezmiernie mnie cieszy ta współpraca. Łącząc kompetencje, wykorzystujemy swoje najmocniejsze strony, dzięki czemu możemy zaproponować klientom to, co najlepsze. Taka hybryda nie byłaby możliwa bez pełnego, wzajemnego zaufania – komentuje Rafał Baran, CEO FCB Bridge2Fun.

– Szukamy najbardziej wartościowego miksu po to, aby dostarczać kompetencji, na które jest aktualnie największe zapotrzebowanie –
podsumowuje Olgierd Cygan, partner, Deloitte Digital CE leader. – Deloitte Digital CE planuje dalszą budowę zintegrowanej oferty oraz inwestycje w nowe przedsięwzięcia biznesowe, łączące strategię i technologię z biznesem, centralizując oraz rozwijając poszczególne funkcje.

Źródło: Deloitte Digital

www.deloittedigital.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Poszerzona oferta podkładów pod laminaty firmy Colop Polska
Podkład pod laminat to produkt, który doskonale nadaje się do realizacji oficjalnych certyfikatów, nagród, gratulacji, życzeń, podziękowań czy potwierdzeń udziału w szkoleniach. Po przyklejeniu do niego wygrawerowanego laminatu, blachy aluminiowej czy blachy sublimacyjnej może stać się wyszukanym dyplomem.
Drukarka Atexco Ajet 3180 – premiera Alubest na targach poligrafii reklamowej
Firma, która jest autoryzowanym dystrybutorem urządzeń poligraficznych oraz chemii i oprogramowania do poligrafii takich firm jak: Mutoh, Atexco,PigmentInc Ltd.Co., Pengda, Ergos, jako nowość zaprezentuje na swoim stoisku drukarkę sublimacyjną do druku transferowego ATEXCO Ajet 3180.
Leszek podsumowuje Pol’and’rock 2018
Po trzech dniach pełnych muzyki i pozytywnej energii czas pożegnać tegoroczną edycję Pol’And’Rock. Leszek wraz z festiwalowiczami po raz kolejny bawili się na nim w przygotowanej strefie, oddając się w wir zabawy i porywających dźwięków. Miasteczko Leszka to jednak nie wszystko. Podczas festiwalu dostępna była także limitowana edycja puszki Lecha...
Zaangażowanie Brother w kwestie związane z ochroną środowiska naturalnego w ciągu ostatnich lat zaowocowało zredukowaniem zużycia energii o 29 proc. przez urządzenia kolorowe oraz o 10 proc. przez urządzenia monochromatyczne.
Plotery Efi serii Pro na Festiwalu Druku
12 i 13 września podczas warszawskiego Festiwalu Druku, na stoisku Atrium Centrum Ploterowe można będzie zobaczyć dwie produkcyjne maszyny LED marki EFI - Pro 16h i Pro 24f.
 
wtorek 14.08.2018, 101 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone