logo
WIADOMOŚCI

Deloitte Digital nawiązuje współpracę z FCB Bridge2fun

  PR 13.02.2018, przeczytano 333 razy
ilustracjastrzałka
Olgierd Cygan, Deloitte Digital CE leader i Rafał Baran, CEO FCB Bridge2Fun

Firma Deloitte Digital oraz agencja FCB Bridge2Fun 12 lutego podpisały umowę partnerską dotyczącą wzajemnej współpracy w realizowaniu projektów Digital oraz ATL.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/deloitte-digital-nawiazuje-wspolprace-z-fcb-bridge2fun,35434,artykul.html

Deloitte Digital oraz FCB Bridge2Fun w ramach podpisanej ramowej umowy partnerskiej będą wspierać się wzajemnie w ramach realizacji projektów z obszarów Digital oraz ATL. Oznacza to komplementarne podejście do projektów, oferty przetargowej, a także przyszłych realizacji.

Obydwie strony zapewniają sobie w ten sposób zaplecze wysoko wyspecjalizowanych zespołów z kompetencjami marketingowymi, w obszarach, w których mają wieloletnie, potwierdzone doświadczenie.

Takie dopełnienie portfolio usług o umiejętności kreatywne ATL jest w przypadku Deloitte Digital uzupełnieniem rozwijanej oferty digital marketingu oraz wdrożeń technologicznych. Pozwala też na większą efektywność oraz elastyczność w dostosowywaniu usług do potrzeb klienta. Dynamikę rozwoju w tym kierunku w regionie Europy nadała firmie współpraca w ramach grupy ze szwedzką agencją Acne, zaś globalnie z amerykańską Heat.

– Niezmiernie mnie cieszy ta współpraca. Łącząc kompetencje, wykorzystujemy swoje najmocniejsze strony, dzięki czemu możemy zaproponować klientom to, co najlepsze. Taka hybryda nie byłaby możliwa bez pełnego, wzajemnego zaufania – komentuje Rafał Baran, CEO FCB Bridge2Fun.

– Szukamy najbardziej wartościowego miksu po to, aby dostarczać kompetencji, na które jest aktualnie największe zapotrzebowanie –
podsumowuje Olgierd Cygan, partner, Deloitte Digital CE leader. – Deloitte Digital CE planuje dalszą budowę zintegrowanej oferty oraz inwestycje w nowe przedsięwzięcia biznesowe, łączące strategię i technologię z biznesem, centralizując oraz rozwijając poszczególne funkcje.

Źródło: Deloitte Digital

www.deloittedigital.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Coffee Club. Program lojalnościowy Costa Coffee od Ideo
Dedykowana platforma lojalnościowa, która analizuje wszystkie transakcje realizowane w sieci lokali Costa zastąpiła dotychczasowe karty i stempelki. Mechanizmy analityczne dostępne w aplikacji pozwalają na tworzenie personalizowanych promocji.
Bella Skyway Festival rozświetlił Getyngę
Niedawno mieliśmy okazję przypomnieć sobie jak Bella Skyway Festival prezentował się podczas tegorocznej, 10. edycji na ulicach toruńskiej Starówki. Dziś jednak po raz pierwszy możemy zobaczyć jak flagowa toruńska impreza przeistoczyła swoim blaskiem starówkę niemieckiej Getyngi.
3. Forum Druku 3D - „Spora dawka merytorycznej wiedzy”
Konferencja Forum Druku 3D odbędzie się już po raz trzeci. W tym roku 25 października przedsiębiorcy i specjaliści zainteresowani technologiami drukowania 3D i skanowania 3D spotkają się w TAURON Arenie Kraków. Dlaczego warto wziąć udział w tegorocznej edycji Forum Druku 3D? Co czeka uczestników konferencji? Zapytaliśmy o to Piotra Gurgę, dyrektora ds. technicznych w...
Magia kolorów: Przystanek Architektura w nowej odsłonie
Łódzki Przystanek Architektura przeszedł metamorfozę dzięki innowacyjnej identyfikacji wizualnej. Modernistyczna bryła siedziby Łódzkiej Okręgowej Izby Architektów została podkreślona wielobarwną, dynamicznie zmieniającą się iluminacją świetlną, która nadała jej zupełnie nowy charakter.
Nowy wizerunek Śliwki Nałęczowskiej
Śliwka Nałęczowska to flagowy produkt marki Solidarność. Od kilkudziesięciu lat cieszy się niesłabnącą popularnością w kraju oraz poza jego granicami. Praliny cenione są za oryginalny smak i unikatową recepturę.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone