logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Deloitte Digital tworzy grę na smartwatche

  PR 27.04.2016, przeczytano 553 razy
ilustracjastrzałka

Rozwój rynku wearables jest obecnie jednym z najdynamiczniejszych zjawisk technologicznych w Stanach Zjednoczonych, a od niedawna także i w Polsce. Zgodnie z tym trendem Deloitte Digital oferuje swoim klientom coraz więcej aplikacji i rozwiązań z zastosowaniem na inteligentne urządzenia tego typu. Agencja ma w przygotowaniu m.in. projekty na Oculus czy Samsung Gear, a swoją premierę miała w ostatnich dniach gra na smartwatche „Digital Galaxy”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/deloitte-digital-tworzy-gre-na-smartwatche,28338,artykul.html

Zgodnie z prognozami firmy badawczej Gartner, rynek smartwatchy ma największy potencjał wzrostu przychodów wśród wszystkich wearables - przewiduje się, że w 2019 roku osiągnie on wartość 17,5 mld dolarów. Analitycy Gartnera przewidują także, że w 2016 roku o 48 procent wzrośnie użytkowanie smartwatchy na świecie, w dużej mierze dzięki rosnącej popularności wearables jako urządzeń definujących styl życia. Pomimo takich prognoz wzrostu, rynek gier i aplikacji z ich wykorzystaniem jest jeszcze nadal mało rozwinięty, a doświadczenia firm zarówno w Polsce, jak i za granicą, nie są w tym obszarze jeszcze bogate.

Deloitte Digital, rozwijając swoje kompetencje w tym zakresie, stworzył „Digital Galaxy” – grę dla użytkowników smartwatchy. Jej celem jest trafienie asteroidą w przelatującą przez ekran planetę: wystarczy dotknąć tarczę zegarka w odpowiednim momencie, by wystrzelić pocisk. Rozgrywka jest prosta i intuicyjna – może więc urozmaicić nudną podróż tramwajem czy stanie w długiej kolejce.

- Smartwatche są nadal dość nowym zjawiskiem w Polsce, a wśród barier ich przyjmowania się na rynku jest m.in. brak odpowiedniej wiedzy na temat drzemiących w nich możliwości, a także wciąż jeszcze niewielkie doświadczenie firm w przygotowywaniu powiązanych aplikacji i gier. Rynek inteligentnych zegarków dopiero zaczyna się kształtować i myślę, że wkrótce Polacy docenią, że smartwatche to znacznie więcej niż tylko kolejny modny gadżet – mówi Michał Rygiel, Head of Digital Development Deloitte Digital – Usługi z zakresu wearables czy IoT wprowadzamy w agencji od ponad roku. Do tej pory koncentrowaliśmy się na projektach opartych na kontrolerze ruchu leap motion, projektując gry na potrzeby projektów dla naszych klientów oraz własnych akcji employer brandingowych. Dziś mamy już w przygotowaniu rozwiązania na urządzenia takie jak Oculus czy Samsung Gear. Nadal badamy możliwości smartwatchy, eksperymentujemy. Rozpatrujemy też potencjał zaadaptowania gry „Digital Galaxy” na inne platformy, tj.: Samsung Gear i Apple watchOS 2.

Obecnie najczęstsze zastosowanie smartwatche mają w zakresie zdrowia i fitness, jako przyrządy treningowe, mierzące ilość spalonych kalorii, ciśnienie krwi czy puls. Ale już wkrótce będą w większym stopniu pomagać nam sterować domem czy kontrolować samochód.

IoT rewolucjonizuje świat biznesu, a nowe technologie zaczynają być obecne w coraz to nowych obszarach naszego życia. Deloitte Digital należy do ścisłej czołówki firm, które są w stanie skutecznie wspierać klientów w wykorzystaniu możliwości, które oferuje nam Internet rzeczy.

Według raportu opublikowanego niedawno przez ALM Intelligence „Internet of Things IT Consulting 2015”, Deloitte zajmuje wiodącą pozycję wśród firm świadczących usługi doradcze z zakresu IoT.

Źródło: Deloitte Digital

www.deloittedigital.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764