logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Deloitte Digital tworzy grę na smartwatche

  PR 27.04.2016, przeczytano 556 razy
ilustracjastrzałka

Rozwój rynku wearables jest obecnie jednym z najdynamiczniejszych zjawisk technologicznych w Stanach Zjednoczonych, a od niedawna także i w Polsce. Zgodnie z tym trendem Deloitte Digital oferuje swoim klientom coraz więcej aplikacji i rozwiązań z zastosowaniem na inteligentne urządzenia tego typu. Agencja ma w przygotowaniu m.in. projekty na Oculus czy Samsung Gear, a swoją premierę miała w ostatnich dniach gra na smartwatche „Digital Galaxy”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/deloitte-digital-tworzy-gre-na-smartwatche,28338,artykul.html

Zgodnie z prognozami firmy badawczej Gartner, rynek smartwatchy ma największy potencjał wzrostu przychodów wśród wszystkich wearables - przewiduje się, że w 2019 roku osiągnie on wartość 17,5 mld dolarów. Analitycy Gartnera przewidują także, że w 2016 roku o 48 procent wzrośnie użytkowanie smartwatchy na świecie, w dużej mierze dzięki rosnącej popularności wearables jako urządzeń definujących styl życia. Pomimo takich prognoz wzrostu, rynek gier i aplikacji z ich wykorzystaniem jest jeszcze nadal mało rozwinięty, a doświadczenia firm zarówno w Polsce, jak i za granicą, nie są w tym obszarze jeszcze bogate.

Deloitte Digital, rozwijając swoje kompetencje w tym zakresie, stworzył „Digital Galaxy” – grę dla użytkowników smartwatchy. Jej celem jest trafienie asteroidą w przelatującą przez ekran planetę: wystarczy dotknąć tarczę zegarka w odpowiednim momencie, by wystrzelić pocisk. Rozgrywka jest prosta i intuicyjna – może więc urozmaicić nudną podróż tramwajem czy stanie w długiej kolejce.

- Smartwatche są nadal dość nowym zjawiskiem w Polsce, a wśród barier ich przyjmowania się na rynku jest m.in. brak odpowiedniej wiedzy na temat drzemiących w nich możliwości, a także wciąż jeszcze niewielkie doświadczenie firm w przygotowywaniu powiązanych aplikacji i gier. Rynek inteligentnych zegarków dopiero zaczyna się kształtować i myślę, że wkrótce Polacy docenią, że smartwatche to znacznie więcej niż tylko kolejny modny gadżet – mówi Michał Rygiel, Head of Digital Development Deloitte Digital – Usługi z zakresu wearables czy IoT wprowadzamy w agencji od ponad roku. Do tej pory koncentrowaliśmy się na projektach opartych na kontrolerze ruchu leap motion, projektując gry na potrzeby projektów dla naszych klientów oraz własnych akcji employer brandingowych. Dziś mamy już w przygotowaniu rozwiązania na urządzenia takie jak Oculus czy Samsung Gear. Nadal badamy możliwości smartwatchy, eksperymentujemy. Rozpatrujemy też potencjał zaadaptowania gry „Digital Galaxy” na inne platformy, tj.: Samsung Gear i Apple watchOS 2.

Obecnie najczęstsze zastosowanie smartwatche mają w zakresie zdrowia i fitness, jako przyrządy treningowe, mierzące ilość spalonych kalorii, ciśnienie krwi czy puls. Ale już wkrótce będą w większym stopniu pomagać nam sterować domem czy kontrolować samochód.

IoT rewolucjonizuje świat biznesu, a nowe technologie zaczynają być obecne w coraz to nowych obszarach naszego życia. Deloitte Digital należy do ścisłej czołówki firm, które są w stanie skutecznie wspierać klientów w wykorzystaniu możliwości, które oferuje nam Internet rzeczy.

Według raportu opublikowanego niedawno przez ALM Intelligence „Internet of Things IT Consulting 2015”, Deloitte zajmuje wiodącą pozycję wśród firm świadczących usługi doradcze z zakresu IoT.

Źródło: Deloitte Digital

www.deloittedigital.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drukarnia Chroma przechodzi rebranding
Drukarnia internetowa Chroma prezentuje swoje nowe oblicze.
Międzynarodowy Fotofestiwal: program i zaproszenie do Łodzi
Międzynarodowy Festiwal Fotografii w Łodzi już po raz 23. zaprezentuje krajobraz polskiej i światowej fotografii współczesnej. Premiery projektów m.in. Weroniki Gęsickiej i Przemka Dzienisa, gwiazdy międzynarodowej fotografii w opowieściach o transformacji i uwalnianiu, najciekawsze tematy fotograficzne sezonu – Fotofestiwal ogłosił program blisko trzydziestu wystaw...
CeraVe z reklamowym love-story w SkyShowtime i Tinderze
CeraVe jest jedną z trzech pierwszych marek, które otwierają nowy reklamowy rozdział na rynku globalnych serwisów streamingowych w Polsce. Kampania kremu od CeraVe, utrzymana w konwencji love-story, ruszyła premierowo na SkyShowtime. Komunikacja obejmuje też Tinder, YouTube, TVN Player oraz kino i social media. Za strategię i oprawę mediową akcji odpowiada Wavemaker.
Red Bull z kampanią 3D na nośnikach AMS Digital Indoor
W maju na Digital Indoor od AMS można zobaczyć pierwszą zasięgową kampanię wideo z efektem 3D. Spot przygotowany dla marki Red Bull promuje linię produktów pod hasłem „Summer edition”. Kampania dociera do mieszkańców 20 aglomeracji.
Pepsi i ogromna puszka w centrum Warszawy
W dniach 21-26 maja w samym sercu Warszawy pod Pałacem Kultury i Nauki od strony ul. Emilii Plater można skorzystać z wyjątkowej, immersyjnej atrakcji. Mowa o gigantycznej puszcze, która swoim kształtem oraz designem przypomina znany i kultowy napój gazowany. Fani nietypowych miejskich instalacji mogą przenieść się w zupełnie nowy wymiar dzięki spektakularnym cyfrowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764