logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Deloitte Digital z tytułem „Globalnego Partnera Roku” nadanym przez Cloudcraze

  PR 30.11.2017, przeczytano 489 razy

Deloitte Digital został wyróżniony przez CloudCraze, który dostarcza rozwiązania B2B dla e-commerce. Tytuł „Globalnego Partnera Roku 2017” zawdzięcza efektywnej wieloletniej współpracy z CloudCraze, dzięki której obie firmy pozyskały nowych klientów oraz wdrożyły innowacyjne rozwiązania dla konsumentów. Współpraca Deloitte Digital z CloudCraze przekłada się na sukcesy klientów, takie jak np. ich wyższe przychody oraz możliwość szybszej adaptacji klientów do zmian rynkowych wynikających z cyfryzacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/deloitte-digital-z-tytulem-_globalnego-partnera-roku_-nadanym-przez-cloudcraze,34664,artykul.html

Od momentu rozpoczęcia formalnej współpracy Deloitte Digital i CloudCraze w 2016 roku, firmy odgrywają ważną rolę na świecie w rozwoju i implementacji wiodących rozwiązań B2B dla e-commerce w chmurze. Oferują odbiorcom usługi z zakresu Customer Experience (budowanie pozytywnych doświadczeń klienta) dzięki integracji cyfrowych platform – takich jak CRM oraz kanały handlowe, marketingowe i wiele innych. Współpraca obu zespołów zapewnia klientowi holistyczne spojrzenie na działalność oraz prowadzi do zwiększenia obrotów.

Jak wynika z raportu Forrester „US B2B eCommerce Forecast: 2015 to 2020”, rynek handlu B2B dla e-commerce osiągnie do 2020 roku wartość biliona dolarów.

– Sektor ten prężnie się rozwija, a przedsiębiorstwa są coraz bardziej świadome korzyści, jakie daje stosowanie narzędzi w chmurze, w tym w sektorze e-commerce. Procesy zakupowe stają się strategicznym obszarem wpływającym na wyniki finansowe firmy i jej konkurencyjność na rynku – mówi Jan Michalski, Lider obszaru Salesforce w Polsce, Partner Deloitte Digital. – Jako partner wdrożeniowy technologii Salesforce, dostarczamy rozwiązania, które są dokładnie dostosowane do potrzeb klientów, sprawnie wdrożone i skutecznie wspierają osiąganie efektywności operacyjnej. Projekty realizujemy w autorskiej metodologii Agile opracowanej przez ekspertów Deloitte dla wdrożeń Salesforce, która pozwala na bieżąco weryfikować zgodność aplikacji z oczekiwaniami klienta oraz szybko reagować na potrzeby pojawiające się w trakcie trwania projektu – dodaje.

CloudCraze przyznając po raz pierwszy tytuł „Globalnego Partnera Roku”, wziął pod uwagę osiągnięcia Partnerów (krąg firm, które posiadają strategiczne partnerstwa z CloudCraze) w obrębie współpracy sprzedażowej, wspólnych działań marketingowych i jakości dostarczanych usług. Deloitte Digital wspiera wspólnych klientów poprzez szybkie dostarczanie na rynek rozwiązań proponowanych przez CloudCraze, rozwija produkty na potrzeby poszczególnych przedsiębiorstw oraz maksymalizuje korzyści z inwestycji klientów w rozwiązania oparte o Salesforce.

CloudCraze dostarcza rozwiązania B2B za pośrednictwem Salesforce. Umożliwia przedsiębiorstwom szybkie generowanie przychodów i łatwe skalowanie biznesu. Model „customer-first” stawia klienta w centrum uwagi i dostarcza informacji o każdej interakcji związanej z handlem, sprzedażą, marketingiem i usługami.

Źródło: Deloitte Digital

www.deloittedigital.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764