logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Deloitte Digital: kampania „Bitwa Smaku” Mirinda

  PR 10.07.2017, przeczytano 828 razy
ilustracjastrzałka

Trwa nowa kampania napoju Mirinda „Bitwa Smaku”. Aktywacja polega na wybraniu przez konsumentów jednego z dwóch nowych smaków Mirindy, który wejdzie do stałej sprzedaży. Do współpracy zaproszono youtuberów – Ravgora oraz Jeleniejaja. Deloitte Digital odpowiada za koncept kreatywny kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/deloitte-digital%3A-kampania-_bitwa-smaku_-mirinda,33052,artykul.html

Producent wprowadza testowo dwa kolejne nowe produkty: Mirindę o smaku arbuzowym oraz ananasowym. Akcja ma na celu zaktywizowanie osób z grupy docelowej marki.

Działania marketingowe oparte zostały na głosowaniu konsumentów na jeden z nowych smaków. Ten, który zdobędzie więcej głosów, zostanie wprowadzony do stałej sprzedaży. Biorący udział w akcji YouTuberzy – Ravgor oraz Jeleniejaja - stworzą filmy, w których będą rywalizowały oba smaki Mirindy. W wideo, dostępnych na ich kanałach na YouTube oraz w SM, będą zachęcać do zagłosowania na ulubiony smak na stronie internetowej Mirindy.

- To kolejna edycja akcji, przy której współpracujemy z marką Mirinda, należącą do koncernu PepsiCo. Tworząc kreację do kampanii skupiliśmy się na kanałach internetowych, dzięki którym skutecznie docieramy do grupy odbiorców – mówi Barbara Kropidłowska z Deloitte Digital – Poprzez możliwość głosowania (do 31 sierpnia br.) na stronie internetowej marki, angażujemy konsumentów i to oni decydują, który smak napoju będzie nadal dostępny w polskich sklepach po zakończeniu kampanii.

Aktywacja obejmuje także kampanię telewizyjną, przygotowaną przez agencję BBDO Warszawa. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy OMD Media Direction.

Źródło: Deloitte Digital

www.deloitte.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764