logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Deloitte i Ernst & Young liderami ''Wielkiej Czwórki''

  PR 03.01.2011, przeczytano 3662 razy

Raport na temat konsumpcji Polaków na święta zagwarantował marce Deloitte przewagę medialną w listopadzie. Pozostałe wiodące na polskim rynku firmy doradcze - Ernst & Young, KPMG i PwC - widoczne były przede wszystkim za sprawą aktywności eksperckiej - podał Press-Service Monitoring Mediów w najnowszym badaniu ''Wielka Czwórka''.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/deloitte-i-ernst-and-young-liderami---wielkiej-czworki--,11837,artykul.html

Dominacja Deloitte dotyczy głównie liczby publikacji oraz ich zasięgu. Spółka, wynikiem ponad tysiąca informacji - stanowiącym 37,63% listopadowego przekazu na temat „wielkiej czwórki” - wyprzedza w mediach PwC (576), KPMG (569) oraz Ernst & Young (458). Prognozy dotyczące okresu świątecznego publikowano zarówno na łamach wysokonakładowej prasy ogólnoinformacyjnej i ekonomicznej (Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Parkiet, Polska - Gazeta Wrocławska), jak i na portalach.

Ogółem publikacje w Internecie tworzyły blisko 71% informacji na temat Deloitte i KPMG. Słabiej obecne były w sieci Ernst & Young i PwC (po 63%). Pod względem aktywności w mediach społecznościowych prowadzi PwC (11) przed Deloitte (9) i KPMG (7). W przypadku Ernst & Young odnotowano tylko jeden materiał w social media.

Z informacjami na temat Deloitte zetknęło się najwięcej potencjalnych odbiorców. Ich liczbę oszacowano na około 450 milionów. Materiały na temat Deloitte zamieszczone w prasie osiągnęły również najwyższą wartość ekwiwalentu reklamowego - 1,4 mln złotych.

Listopadową siłę przekazu Deloitte potwierdza także najwyższy wśród badanych podmiotów wskaźnik performance, będący wypadkową zmiennych określających wartość każdej informacji, takich jak wielkość materiału, waga tematu i wartość tytułu prasowego bądź portalu, z uwzględnieniem wydźwięku.

Największy wśród analizowanych podmiotów udział pozytywnych publikacji osiągnął Ernst & Young. Tak dobrą pozycję wizerunkową zapewniły mu materiały na temat planowanych inwestycji we Wrocławiu oraz rozstrzygnięcia konkursu „Przedsiębiorca Roku”.

Wśród poruszanych wątków tematycznych najczęściej pojawiały się analizy i raporty - ponad 1000 informacji oraz komentarze ekspertów - blisko 600 materiałów. Obszarem tematycznym, w którym „wielka czwórka” wykazywała największą aktywność, było doradztwo podatkowe.

Artykuły poddane analizie pochodziły z monitoringu ponad 1000 tytułów prasy ogólnopolskiej, regionalnej, branżowej oraz specjalistycznej, a także ponad 2000 portali internetowych i głównych kanałów RTV. 

Źródło: www.media2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Google: Ads Safety Report 2023
Miliardy ludzi na całym świecie, szukając istotnych dla nich informacji, polegają na naszych produktach i usługach. Dotyczy to także reklam. Dlatego zatrudniamy tysiące osób, które każdego dnia dbają o nasz system reklamowy i jego wiarygodność. Dziś publikujemy nasz coroczny Raport na temat bezpieczeństwa reklam (Ads Safety Report), aby podzielić się postępami, jakie...
Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764