logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Deloitte i Ernst & Young liderami ''Wielkiej Czwórki''

  PR 03.01.2011, przeczytano 3462 razy

Raport na temat konsumpcji Polaków na święta zagwarantował marce Deloitte przewagę medialną w listopadzie. Pozostałe wiodące na polskim rynku firmy doradcze - Ernst & Young, KPMG i PwC - widoczne były przede wszystkim za sprawą aktywności eksperckiej - podał Press-Service Monitoring Mediów w najnowszym badaniu ''Wielka Czwórka''.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/deloitte-i-ernst-and-young-liderami---wielkiej-czworki--,11837,artykul.html

Dominacja Deloitte dotyczy głównie liczby publikacji oraz ich zasięgu. Spółka, wynikiem ponad tysiąca informacji - stanowiącym 37,63% listopadowego przekazu na temat „wielkiej czwórki” - wyprzedza w mediach PwC (576), KPMG (569) oraz Ernst & Young (458). Prognozy dotyczące okresu świątecznego publikowano zarówno na łamach wysokonakładowej prasy ogólnoinformacyjnej i ekonomicznej (Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Parkiet, Polska - Gazeta Wrocławska), jak i na portalach.

Ogółem publikacje w Internecie tworzyły blisko 71% informacji na temat Deloitte i KPMG. Słabiej obecne były w sieci Ernst & Young i PwC (po 63%). Pod względem aktywności w mediach społecznościowych prowadzi PwC (11) przed Deloitte (9) i KPMG (7). W przypadku Ernst & Young odnotowano tylko jeden materiał w social media.

Z informacjami na temat Deloitte zetknęło się najwięcej potencjalnych odbiorców. Ich liczbę oszacowano na około 450 milionów. Materiały na temat Deloitte zamieszczone w prasie osiągnęły również najwyższą wartość ekwiwalentu reklamowego - 1,4 mln złotych.

Listopadową siłę przekazu Deloitte potwierdza także najwyższy wśród badanych podmiotów wskaźnik performance, będący wypadkową zmiennych określających wartość każdej informacji, takich jak wielkość materiału, waga tematu i wartość tytułu prasowego bądź portalu, z uwzględnieniem wydźwięku.

Największy wśród analizowanych podmiotów udział pozytywnych publikacji osiągnął Ernst & Young. Tak dobrą pozycję wizerunkową zapewniły mu materiały na temat planowanych inwestycji we Wrocławiu oraz rozstrzygnięcia konkursu „Przedsiębiorca Roku”.

Wśród poruszanych wątków tematycznych najczęściej pojawiały się analizy i raporty - ponad 1000 informacji oraz komentarze ekspertów - blisko 600 materiałów. Obszarem tematycznym, w którym „wielka czwórka” wykazywała największą aktywność, było doradztwo podatkowe.

Artykuły poddane analizie pochodziły z monitoringu ponad 1000 tytułów prasy ogólnopolskiej, regionalnej, branżowej oraz specjalistycznej, a także ponad 2000 portali internetowych i głównych kanałów RTV. 

Źródło: www.media2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Radio Złote Przeboje znów połączy słuchaczy na święta
Już od najbliższego poniedziałku, 30 listopada br. aż do świąt Bożego Narodzenia słuchacze Radia Złote Przeboje będą mogli sprawić niespodziankę swoim bliskim. Kolejna edycja akcji "Radio Złote Przeboje łączy ludzi na święta" pozwoli im przekazać na antenie życzenia świąteczne oraz podarować wskazanej osobie choinkę.
Harbingers i Arskom Sport Brokers prezentują e-booka „Youtube #Gamechanger sportu
E-book „YouTube – #GameChanger sportu. Success Story Kanału Sportowego… i nie tylko!” ujrzał światło dzienne. Publikacja powstała z inicjatywy dwóch agencji – marketingu sportowego Arskom Sport Brokers oraz digital marketingu Harbingers. E-book pokazuje, jaką ewolucję przeszły branże marketingu i mediów sportowych od momentu, gdy przeniosły swoje działania do social...
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard w październiku 2020
Gang Fajniaków po raz kolejny znalazł się na szczycie zestawienia YouTube Ads Leaderboard. W październiku reklama akcji lojalnościowej Biedronki wyprzedziła spoty x-kom, Xiaomi Polska, Samsung Polska i Allegro. Wcześniej wideo związane z Gangiem Fajniaków zwyciężyło w sierpniowym zestawieniu, we wrześniu także uplasowało się na podium.
Po trzech kwartałach 2020 r. Grupa Kapitałowa PMPG Polskie Media S.A. wypracowała skonsolidowany zysk netto w wysokości 2,32 mln zł.  Jest on wyższy o ponad 2 mln zł (+685%) w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Przychody z reklamy w Internecie wzrosły o +53%.
Branża filmowa i telewizyjna przechodzi na zdalną produkcję
Restrykcje pandemiczne odcisnęły piętno na branży produkcji telewizyjnej. W związku z wymuszeniem ograniczenia kontaktów międzyludzkich konieczne stało się wdrożenie nowego modelu pracy. Z pomocą przyszły technologie zdalnej komunikacji umożliwiające zredukowanie liczby osób obsługujących plany filmowe, konferencje oraz widowiska sportowe. Zdalny model realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764