logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Deloitte pyta dyrektorów marketingu o trendy rynkowe

  PR 12.02.2019, przeczytano 312 razy

Pod wpływem technologii dynamicznie zmieniający się rynek zmusza biznes do szybkiego reagowania na potrzeby klientów. Aby trafniej przewidywać zachodzące w tym obszarze zmiany, firma Deloitte zaprasza dyrektorów marketingu oraz kadrę zarządzającą do wzięcia udziału w pierwszej polskiej edycji badania „CMO Survey”. Rola mediów społecznościowych, automatyzacja, kształtowanie budżetów marketingowych to tylko niektóre z zagadnień, jakie znajdą się w ankiecie. Badanie potrwa do końca marca, a jego wyniki zostaną zaprezentowane w czerwcu. Partnerami badania są Akademia Leona Koźmińskiego oraz Hays Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/deloitte-pyta-dyrektorow-marketingu-o-trendy-rynkowe,381210,artykul.html

Badanie jest częścią globalnego Programu CMO, który oferuje liderom marketingu wsparcie w rozwoju kariery i sieci kontaktów, wymianę wiedzy merytorycznej czy specjalnie zaprojektowane dla nich usługi.

– Rzeczywistość biznesowa gwałtownie się zmienia na naszych oczach. Najbardziej widoczne są zmiany technologiczne, jednak technologia zaledwie zwiastuje rewolucję, którą przejdą wszystkie przedsiębiorstwa. To spowoduje przekształcenie relacji pomiędzy markami a konsumentami również w obszarze marketingu. W wyniku tych procesów zmienia się także rola CMO, którzy muszą się dostosować do nowych potrzeb i oczekiwań rynku oraz własnych organizacji – mówi Michał Pieprzny, Partner, Lider zespołu strategii cyfrowych i transformacji, Deloitte.

Udział w badaniu jest więc okazją do podzielenia się swoją perspektywą i spostrzeżeniami. Daje ono również możliwość kształtowania i wyznaczania trendów w marketingu. Ankieta pokaże także stopień przygotowań  firm na zmiany, które je czekają.

Przeprowadzane przez Deloitte badanie jest anonimowe, a jego wypełnienie zajmuje maksymalnie 20 minut. Deloitte gwarantuje poufność udzielanych odpowiedzi. Każdy z uczestników badania otrzyma bezpłatnie raport z analizą uzyskanych odpowiedzi.

Wyniki polskiej edycji CMO Survey zostaną zaprezentowane w czerwcu. Partnerami badania są Akademia Leona Koźmińskiego oraz Hays Polska.  

  • Link do ankiety znajduje się TUTAJ

Źródło: Deloitte

www.deloitte.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation zrealizowała Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja...
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764