logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Delpost powiększa zespół

  PR 08.08.2017, przeczytano 647 razy

Studio postprodukcyjne Delapost rozwija strukturę i powiększa zespół. Do grona twórców reprezentowanych przez studio dołączyli właśnie: reżyser animacji Krystian Dulnik i producentka Loretta Geerts.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/delpost-powieksza-zespol,33343,artykul.html

Krystian Dulnik od wielu lat związany jest z branżą filmową i reklamową. Posiada doświadczenie w pracy w zakresie online, compositingu i motion designu. Jego specjalizacją jest reżyseria animacji.

Wcześniej Dulnik pracował m.in. w Xantus Studio na stanowisku 3D Generalist / VFX artist oraz w Chimney Poland jako 3D Generalist / CG, Compositing & Online Artist. W jego portfolio znajdują się projekty dla takich marek jak Apple, PGNiG, Samsung czy Dr Irena Eris.

- Ostatnie miesiące to w Delapost bardzo intensywny czas. Cieszę się, że studio dynamicznie się rozwija czego dowodem jest m.in. poszerzanie stałego zespołu i rozpoczęcie współpracy z Krystianem. Rozwój działu animacji 3D jest dla nas priorytetowy. - stwierdza dyrektor zarządzający studia Delapost Filip Bartold.

Do zespołu dołączyła także Loretta Geerts, która objęła stanowisko kierownika postprodukcji. Geerts dotychczas związana była z branżą marketingową. Pracowała m.in na stanowisku brand manager w Unilever Polska.

- Proces postprodukcji opiera się m.in. na kreatywnym łączeniu sztuki i marketingu. Wymaga też odpowiedniej logistyki. Dlatego traktuję dotychczasowe doświadczenie Loretty jako wartość dodaną i wierzę, że wpłynie ono pozytywnie na jakość realizowanych przez nas produkcji i obsługę Klientów. - dodał Bartold.

Źródło: Delapost

www.delapost.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764