logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dembiński w zarządzie Walk Creative, Miklaszewski i Racchi na czele Walk with David

  PR 01.12.2016, przeczytano 543 razy

Tomasz Dembiński objął stanowisko CEO w trzech business unitach Grupy WALK - WALK Creative, WALK Promotion i WALK Digital. Zastąpił na tym stanowisku Pawła Miklaszewskiego, który został szefem nowo powstałego studia designu - WALK with David. Jednocześnie Miklaszewski nadal pełni funkcję członka zarządu Grupy WALK.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dembinski-w-zarzadzie-walk-creative%2C-miklaszewski-i-racchi-na-czele-walk-with-david,30706,artykul.html

WALK Creative to agencja, która jest w najlepszym momencie swojego rozwoju. Z dorobkiem, nagrodami i w mojej ocenie wciąż przed najciekawszymi i najbardziej spektakularnymi realizacjami. To agencja, która budzi zaciekawienie klientów i w której chcą pracować dobrzy ludzie. Odpowiednie standardy i dobrze zaplanowane procesy pomogą nam skupić się na jakości pracy kreatywnej i szukaniu innowacyjnych rozwiązań – mówi Tomasz Dembiński, CEO WALK Creative.

Tomasz Dembiński
ma pod 18-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 8-letnie w zarządzaniu pracą agencji i firm. Ostatnio jako CEO był związany z San Markos, a wcześniej również na stanowisku CEO z Chocolate Company Polska, gdzie odpowiadał m.in. za wprowadzanie na polski rynek marek premium z segmentu FMCG.

W Grupie WALK na stanowisku CEO będzie odpowiedzialny za zarządzanie pracą trzech business unitów: WALK Creative – specjalizującego się w tworzeniu kreacji ATL, WALK Promotion – realizującego działania BTL, field i shopper marketingowe oraz WALK Digital – dostarczającego rozwiązania interaktywne.

Zmiana na stanowisku osoby zarządzającej częścią kreatywną grupy jest naturalną konsekwencją naszego rozwoju. Odchodzimy od modelu właścicielskiego zarządzania strukturami i oddajemy je w ręce ludzi, w których profesjonalizm i potencjał wierzymy - mówi Paweł Miklaszewski, Partner WALK.

WALK with David to studio designu, na którego czele wraz z Pawłem Miklaszewskim stanął David Racchi, zdobywca dziesiątek nagród na festiwalach kreatywności (m.in. 3 nagród i nominacji w konkursie Cannes Lions), obejmując stanowisko Head of Design/Partner.

Źródło: WALK

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764