logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Demo dla marki Dekoral

  PR 06.06.2005, przeczytano 2068 razy
ilustracjastrzałka
Fragment spotu reklamowego Demo

Rozpoczęła się przygotowana przez DEMO Effective Launching telewizyjna kampania reklamowa śnieżnobiałej farby emulsyjnej do ścian i sufitów Polinak, kluczowego produktu marki Dekoral. Działania reklamowe są prowadzone pod hasłem: „Dekoral - raz na długi czas!”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/demo-dla-marki-dekoral,2805,artykul.html

Kampania potrwa do końca czerwca br. i obejmie wszystkie najważniejsze ogólnopolskie stacje telewizyjne (m.in. TVP, TVN, Polsat, TV4) oraz stacje dostępne w sieciach kablowych (m.in. TVN Siedem, Tele 5). Media na potrzeby kampanii zakupił dom mediowy MediaCom.

Grupa docelowa to zdecydowani, dojrzali odbiorcy, głównie mężczyźni, kierujący się w swoich wyborach pobudkami racjonalnymi. Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży farb Polinak.

Spot reklamowy Polinaku przedstawia klienta przechadzającego się po sklepie z farbami. Jego spokojny, ale zdecydowany krok, i muzyka - nawiązują do konwencji westernu. Naprzeciw mężczyzny staje profesjonalny malarz, który proponuje wybór farby Dekoral. Szybka decyzja zakupu zostaje przypieczętowana mocnym uściskiem dłoni. Film pokazuje także scenę malowania mieszkania farbą Dekoral przez mężczyznę i jego satysfakcję z uzyskanego efektu.

„W naszej reklamie podkreślamy solidność i trwałość farby Dekoral. Reklama informuje także o trwającej obecnie promocji związanej z zakupem farby Polinak w opakowaniu 10 l z dodatkowym 1 litrem produktu gratis” - powiedziała Barbara Adamska, Senior Brands Manager, odpowiedzialna za promocję marki Dekoral.

Kampania Polinaku to kolejna akcja reklamowa Dekoralu, której twórcą jest DEMO Effective Launching. Wcześniej DEMO była także autorem kampanii farb Akrylit W, która miała miejsce kwietniu i maju br.

Dekoral to marka należąca do Polifarbu Cieszyn-Wrocław SA, który jest największym producentem wyrobów lakierowych w Polsce, legitymującym się 31,4% udziałem w krajowym rynku. Polifarb CW n jest notowany na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Więcej informacji na temat Dekoralu jest dostępne pod adresem: www.dekoral.pl. O firmie Polifarb Cieszyn-Wrocław SA można przeczytać na stronie: www.polifarb.com.pl.

Źródło: Demo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764