logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

DEMO dla Sferii upraszcza, nie komplikuje

  PR 15.06.2005, przeczytano 1233 razy
ilustracjastrzałka
Demo

Rozpoczęła się przygotowana przez DEMO Effective Launching kampania reklamowa sieci telefonii stacjonarnej Sferia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/demo-dla-sferii-upraszcza%2C-nie-komplikuje,2825,artykul.html

Kampania prowadzona jest pod hasłem „Inni komplikują my upraszczamy”. Jej zasięg to Warszawa i okoliczne miasta, czyli obszar, na którym sieć Sferia świadczy usługi telekomunikacyjne. Działania promocyjne obejmują reklamę na billboardach, inserty do darmowych gazet (Metro, Metropol), a także BTL.

Celem kampanii jest promocja nowych taryf Sferii i pakietów dodatkowych, ugruntowanie świadomości marki oraz pozyskanie nowych klientów. Celem bezpośrednim jest wygenerowanie jak największej ilości połączeń z firmową infolinią i wejść na strony internetowe Sferii. Kampania potrwa do końca czerwca.

Sferia to jedna z pierwszych bezprzewodowych telefonii stacjonarnych w Europie, która działa w oparciu o najnowocześniejszą technologię cyfrową CDMA 2000 1X, umożliwiającą łączność drogą radiową. Firma oferuje natychmiastowy i bezprzewodowy dostęp do połączeń telefonicznych i Internetu oraz usługi dodatkowe - m.in. usługę faksu, identyfikację połączeń, telekonferencje, połączenia oczekujące oraz przekierowanie rozmów. Dostęp do tych usług jest możliwy poprzez urządzenie abonenckie, jakim jest terminal, który radiowo łączy się ze stacją bazową Sferii. Obecnie Sferia świadczy usługi dla ponad 35 tys. abonentów ze strefy numeracyjnej 22. Więcej informacji o Sferii i jej usługach można znaleźć na stronie: www.sferia.pl

DEMO Effective Launching to jedna z największych niesieciowych agencji reklamowych w Polsce, która działa na rynku od 15 lat. DEMO specjalizuje się we wprowadzaniu na rynek marek i nadawaniu nowej siły markom już istniejącym. W raporcie "Agencje reklamowe i domy mediowe 2004/2005", Media & Marketing, DEMO znalazła się w gronie 8 najlepszych agencji reklamowych w Polsce. Pośród najlepszych, DEMO zanotowało w minionym roku największą dynamikę wzrostu przychodów. Więcej informacji o agencji jest dostępne na stronie: www.demo.com.pl

Źródło: Demo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764