Rozpoczęła się przygotowana przez DEMO Effective Launching kampania reklamowa sieci telefonii stacjonarnej Sferia.
Kampania prowadzona jest pod hasłem „Inni komplikują my upraszczamy”. Jej zasięg to Warszawa i okoliczne miasta, czyli obszar, na którym sieć Sferia świadczy usługi telekomunikacyjne. Działania promocyjne obejmują reklamę na billboardach, inserty do darmowych gazet (Metro, Metropol), a także BTL.
Celem kampanii jest promocja nowych taryf Sferii i pakietów dodatkowych, ugruntowanie świadomości marki oraz pozyskanie nowych klientów. Celem bezpośrednim jest wygenerowanie jak największej ilości połączeń z firmową infolinią i wejść na strony internetowe Sferii. Kampania potrwa do końca czerwca.
Sferia to jedna z pierwszych bezprzewodowych telefonii stacjonarnych w Europie, która działa w oparciu o najnowocześniejszą technologię cyfrową CDMA 2000 1X, umożliwiającą łączność drogą radiową. Firma oferuje natychmiastowy i bezprzewodowy dostęp do połączeń telefonicznych i Internetu oraz usługi dodatkowe - m.in. usługę faksu, identyfikację połączeń, telekonferencje, połączenia oczekujące oraz przekierowanie rozmów. Dostęp do tych usług jest możliwy poprzez urządzenie abonenckie, jakim jest terminal, który radiowo łączy się ze stacją bazową Sferii. Obecnie Sferia świadczy usługi dla ponad 35 tys. abonentów ze strefy numeracyjnej 22. Więcej informacji o Sferii i jej usługach można znaleźć na stronie: www.sferia.pl
DEMO Effective Launching to jedna z największych niesieciowych agencji reklamowych w Polsce, która działa na rynku od 15 lat. DEMO specjalizuje się we wprowadzaniu na rynek marek i nadawaniu nowej siły markom już istniejącym. W raporcie "Agencje reklamowe i domy mediowe 2004/2005", Media & Marketing, DEMO znalazła się w gronie 8 najlepszych agencji reklamowych w Polsce. Pośród najlepszych, DEMO zanotowało w minionym roku największą dynamikę wzrostu przychodów. Więcej informacji o agencji jest dostępne na stronie: www.demo.com.pl
Źródło: Demo