logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Demo poszerza rodzinę Zozoli

  PR 02.06.2005, przeczytano 3504 razy
ilustracjastrzałka
Demo

Do rodziny Zozoli - najpopularniejszej marki cukierków wśród dzieci - dołączają nowe produkty! Są nimi musujące żelki, karmelki i gumy do żucia, które wprowadza na rynek nowa kampania reklamowa autorstwa DEMO Effective Launching.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/demo-poszerza-rodzine-zozoli,2797,artykul.html

Kampania obejmie stacje telewizyjne przeznaczone dla dzieci i młodzieży (Jetix, Zig Zap, Cartoon Network) oraz stacje ogólnopolskie (TVP, Polsat). Dwa nowe spoty - 30s dotyczący żelków i karmelków oraz 10s promujący gumy - będą emitowane w telewizji do końca czerwca. Media zakupił dom mediowy MediaCom.

Działania reklamowe, obok wprowadzenia na rynek nowych słodyczy, mają także na celu budowanie wizerunku całej marki Zozole. Dlatego kreacja żelków, karmelków oraz gum pozostaje w tym samym klimacie, co reklamy cukierków Zozole. Spotykamy znajomych - Zozola, Zozolkę oraz Zozololka - którzy porywają nas do swego kolorowego świata musujących słodyczy. Filmy wykorzystują znaną z poprzednich reklam Zozoli melodię, która stała się hitem wśród dzieci.

Rozpoczęta kampania jest kolejną realizowaną przez DEMO dla producenta Zozoli, firmy Mieszko SA. Dziełem agencji była także kreacja pierwszej kampanii Zozoli, która wygenerowała prawie dwukrotny wzrost znajomości marki wśród dzieci i blisko 30 proc. wzrost deklaracji spożycia (źródło: IQS Quant Group, 03-08/2004). DEMO było również twórcą kampanii budującej wizerunek czekoladek Mieszko.

Mieszko SA to jeden z wiodących polskich producentów artykułów cukierniczych. W swojej ofercie firma ma m.in.: karmelki, wyroby czekoladowe, wafle, pomadki. Najbardziej znaną marką należącą do Mieszko SA są cukierki musujące Zozole. Więcej informacji o Mieszko SA można znaleźć na stronach: www.zozole.pl, www.mieszko.pl.

DEMO Effective Launching to jedna z największych niesieciowych agencji reklamowych w Polsce, która specjalizuje się we wprowadzaniu na rynek marek i nadawaniu nowej siły markom już istniejącym. W raporcie "Agencje reklamowe i domy mediowe 2004/2005", Media & Marketing, DEMO znalazła się w gronie 8 najlepszych agencji reklamowych w Polsce. Pośród nich, DEMO zanotowało w minionym roku największą dynamikę wzrostu przychodów. Więcej informacji o agencji jest dostępne na stronie: www.demo.com.pl.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tchibo Exclusive odświeża design opakowań
Tchibo Exclusive – kultowa marka obecna w Polsce od ponad 30 lat, odświeża swoją szatę graficzną. Od stycznia na półkach sklepowych zaczęły pojawiać się nowe opakowania wszystkich wariantów tej kawy. Nowy design nie oznacza jednak modyfikacji receptury, dopełnia on jej wyjątkowy charakter.
Panasonic PressIT WPS2 - bezprzewodowy system prezentacji
Panasonic Connect Europe zaprezentował najnowszą wersję bezprzewodowego systemu prezentacji PressIT — serię WPS2. Nowa technologia jest dostępna od ręki i została zaprojektowana tak, aby zapewnić bezproblemową, bezstresową i wysoce efektywną współpracę i komunikację w środowiskach zawodowych i edukacyjnych.
Hand Made odświeża wizerunek LabHome
Agencja reklamowa Hand Made odpowiada za nową odsłonę logo oraz redesign strony internetowej marki LabHome.
Madogz z kampanią Canephron opartą na modular video
Canephron to roślinny lek bez recepty stosowany w leczeniu dolegliwości układu moczowego. W najnowszej kampanii opartej na autorskim formacie modular video, lek wspomaga strażaczki w gaszeniu ich osobistych pożarów. Za ideę kreatywną i produkcję kampanii odpowiada agencja MADOGZ.
Personalizacja SALESmanago wspiera e-commerce
SALESmanago – platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – wprowadza na rynek skuteczne narzędzie marketingowe Recommendation Architect. Nowe rozwiązanie umożliwia tworzenie spersonalizowanych rekomendacji opartych na interakcjach i preferencjach klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764