logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dentsu Aegis Network dla Costa Coffee

  PR 05.03.2019, przeczytano 422 razy

Firmy wchodzące w skład grupy Dentsu Aegis Network Polska zrealizują akcję promocyjną dla Costa Coffee. Działania mają na celu zbudowanie wizerunku marki jako bardziej przystępnej cenowo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dentsu-aegis-network-dla-costa-coffee,381504,artykul.html

Umowa z Costa Coffee dotyczy zaplanowania i przeprowadzenia ogólnopolskiej akcji reklamowej, w której dentsu X odpowiedzialne będzie za część mediową i przeprowadzenie samplingu, natomiast Red8 Advertising za część strategiczną i ATL/BTL. Akcja wizerunkowa realizowana dla Costa Coffee ma pomóc budzić skojarzenia z siecią kawiarni jako bardziej przyjaznej cenowo. W jej ofercie w promocyjnej w cenie 9,90 zł znajdzie się znany i lubiany przez klientów produkt - kawa Americano. Start kampanii planowany jest na 6 marca br. Zasięg działań obejmie 24 miasta w Polsce.

Agencja Red8 Advertising nawiązała współpracę z siecią kawiarni Costa Coffee już w 2015 r. Odpowiedzialna jest za obsługę marki Costa Coffee oraz Costa Express w zakresie strategii, kreacji ATL i BTL. Kooperacja rozpoczęła się od wygranego przetargu, którego rezultatem było stworzenie pierwszej kampanii telewizyjnej marki w Polsce. Natomiast od 2017 roku za digital oraz prowadzenie social mediów Costa Coffee, odpowiada agencja Red8 Digital. Brief na nowy projekt umożliwił zaproszenie do współpracy kolejny podmiot z grupy Dentsu Aegis Network Polska, dentsu X.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma Lexmark ogłosiła, że Vishal Gupta dołączył do jej zespołu wykonawczego jako starszy wiceprezes i dyrektor ds. Informatyki i technologii, zastępując Toma Eade, który przechodzi na emeryturę. Na tym stanowisku będzie odpowiedzialny za korporacyjne IT, strategię korporacyjną oraz całe oprogramowanie i analizy stanowiące podstawę oferty Lexmarka.
„Zobacz mnie” – Kampania 1% Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

Każdego roku tysiące dzieci w Polsce doświadcza przemocy i odrzucenia. Niewidoczne dla otoczenia, pozostawione bez wsparcia ze strony dorosłych, dzieci zmagają się ze swoimi problemami w poczuciu osamotnienia i bezsilności. To właśnie z myślą o nich powstała nowa kampania SOS Wiosek Dziecięcych. Akcja ma na celu zachęcanie do przekazania 1% podatku na rzecz podopiecznych...
Galeria Młociny zagra razem z Hutnikiem Warszawa
Klub sportowy Hutnik Warszawa podpisał umowę sponsoringową z Galerią Młociny. Współpraca potrwa przez rundę wiosenną sezonu 2020/2021 z możliwością jej dalszego przedłużenia. W ramach przedsięwzięcia zaplanowano m.in. aktywizację środowiska kibicowskiego poprzez szereg eventów oraz akcji promocyjnych.
Nowe Frugo Energy z kampanią Dooobry Wariat
Agencja mediowa Havas Media zwyciężyła w przetargu na obsługę kampanii TV firmy Food Care. Dziś startuje pierwsza wspólna kampania, która promuje nowe Frugo Energy.
Krakowska agencja More Bananas w lutym br. nawiązała współpracę z kolejnym klientem. Tym razem będzie odpowiedzialna za kampanię promocyjną aplikacji medycznej terapiabezsennosci.pl
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764