logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dentsu Aegis Network Polska powołuje client partnerów i stacki kompetencyjne

  PR 09.03.2018, przeczytano 694 razy
ilustracjastrzałka
Od lewej Agnieszka Jaworska, Natalia Skrzypek, Mikołaj Twardowski, Paulina Przetacka, Malwina Kozakiewicz, Jan Mosiejczuk

Grupa Dentsu Aegis Network od dłuższego czasu pracuje w modelu operacyjnym, w którym coraz większa grupa klientów obsługiwana jest w ramach tzw. zespołów zintegrowanych – zespołów łączących wszystkie kompetencje wspierające biznes klientów, niezależnie od spółki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dentsu-aegis-network-polska-powoluje-client-partnerow-i-stacki-kompetencyjne,35731,artykul.html

Jest to pochodną przyjętego przez Grupę podejścia klientocentrycznego, zgodnie z którym wszyscy eksperci Dentsu Aegis Network Polska, pracujący na rzecz klientów, działają wspólnie, w oparciu o jeden standard, oferując Dentsu Solution – rozwiązania na styku wielu kompetencji oferowanych przez Grupę.

Dzięki współpracy zespołów eksperckich oferowane rozwiązania w najbardziej efektywny sposób odpowiadają na potrzeby partnerów biznesowych, integrując kompetencje strategiczne, mediowe i kreatywne, wspierając to potencjałem data i technologii.

Client partnerzy

Za działania zespołu zintegrowanego odpowiada client partner – osoba z długoletnim doświadczeniem biznesowym. Client partner wspierany przez zespół ekspertów i kierujący ich działaniami pełni funkcję doradcy, konsultanta rozumiejącego biznes Klienta oraz szanse i możliwości wynikające z transformacji cyfrowej.

- Client partner jest przede wszystkim zaufanym konsultantem, który jest bardzo blisko Klienta i jego wyzwań biznesowych. Wspierany przez model operacyjny Grupy, talenty zespołów zintegrowanych oraz sieć partnerów zewnętrznych, skutecznie pomaga w doborze rozwiązań, wzroście biznesu, rozwoju marek i budowaniu doświadczenia konsumentów. W naszym założeniu, rozumienie ekonomii cyfrowej, które jest naszym DNA, daje możliwość wsparcia w transformacji cyfrowej, zwiększania efektywności i współpracy w obszarach R&D. – charakteryzuje rolę client partnera Sławomir Stępniewski, CEO Grupy Dentsu Aegis Network w Polsce.

Stacki – centra eksperckie

By dodatkowo przyśpieszyć proces transformacji w strategicznie istotnych obszarach, Grupa Dentsu Aegis Network powołała również specjalne centra ekspertyzy – stacki kompetencyjne.

Na ich czele stanęli liderzy kompetencji, posiadający wizję i realizujący strategię rozwoju Grupy w obszarze Data, Strategy and Insights, Social, Creative Technology, CRM oraz TV&Video.

- Specjalistyczna wiedza ekspercka skupiona w utworzonych stackach jest odpowiedzią Grupy Dentsu Aegis Network na potrzeby klientów, z których nie wszyscy dzisiaj zdają sobie sprawę, a które w dobie ekonomii cyfrowej będą kluczowe w najbliższych latach – mówi Krzysztof Mocek, chief operating officer Grupy. - Połączenie pracy koncepcyjnej poszczególnych szefów stacków, szukanie rozwiązań na styku poszczególnych kompetencji oraz łączenie ich z wiedzą o wyzwaniach po stronie biznesów klientów, reprezentowaną przez client partnerów pozwala nam realnie wpływać na budowanie przewagi konkurencyjnej naszych partnerów. – dodaje Mocek.

Na czele stacków stanęli: Agnieszka Jaworska, head of CRM Stack, Malwina Kozakiewicz, head of Creative Technology, Jan Mosiejczuk head of Strategy and Insight Stack, Paulina Przetacka, head of TV&Video Stack, Natalia Skrzypek, head of Social Media Stack, Mikołaj Twardowski, head of Data Stack i chief data officer w Dentsu Aegis Network.

Dentsu Aegis Network, realizując swoją strategię biznesową, w której kluczową rolę pełni innowacja, na bieżąco obserwuje rynek i wkrótce planuje powołanie kolejnych stacków.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764